November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rachel85

Rachel85 Niet meer actief

@Ma2be Hartelijk gefeliciteerd.

@Ikke heel veel sterkte met het slechte nieuws van jullie vriend weet je al wat meer?

@Moah hier was het bij 10wk en 4dagen 3.6

@Ilona heel veel sterkte vandaag.

@Didi veel plezier bij het beluisteren van het hartje.

@LindaPooh en Tari Mooie buikfoto's

Voor de rest die ik vergeten ben mij excuses.

Ik lees alles maar zodra ik wil reageren weet ik niet meer wat ik gelezen heb is hier een oplossing voor dat je op iedereen kan reageren?
    Moest 6 pagina's bijlezen.

2. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Ik ken het idee Rachel ik moet vaak ook wat bijlezen en dan vergeet ik ook de helft :oops:
    Tsja of je gaat steeds quoten op het moment dat je iets leest en denkt heeee daar wil ik op reageren, óf (mijn oplossing) je pakt er een pen en blocnote bij en maakt aantekeningen (hahaha erg eigenlijk) of je denkt gewoon ach het maakt ook niet uit iedereen hier heeft hetzelfde probleem :)
    Ik denk dan maar zo, ik lees wel alles en het is toch onmogelijk om altijd op iedereen te reageren...en als er echt iets is met iemand dan vergeet je het vaak ook niet toch?

xxx Roelie....last van vroegtijdige zwangerschapdementie :)

3. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Goedemorgen damens.

Allereerst Ilona sterkte gewenst vanmiddag.

Ik heb vanmorgen een geweldige controle gehad. Heb de kleine goed zien bewegen en de gyn heeft even voor mij naar het hoofdje en ruggetje gekeken en zo te zien was het mooi gesloten. Ook heb ik het hartje gehoord en werd samen met mijn moeder lekker emotioneel. Het was erg gaaf om het te horen. Verder ben ik blij de te horen dat de placenta aan mijn rugzijde ligt want zo kan ik de kleine goed voelen bewegen en is het voor mijn man ook makkeijker te voelen. Ik heb ook nog een hele mooie foto mee gekregen die later volgt. Verder was alles helemaal in orde ook de hoeveelheid vruchtwater. Ik ben helemaal blij en ga er vandaag lekker van genieten.

Liefs Linda

4. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Rachel: je kunt de pagina twee keer openen naast elkaar en dan bij eentje je post gaan schrijven, terwijl je bij de andere scrollt!

@LindaPOOH: wat een geweldig nieuws, kan me heeeel goed voorstellen dat jullie het niet droog konden houden, haha!

Pffff ben zelf echt OP van de zenuwen voor mijn echo van morgenochtend. Krijg er gewoon helemaal pijn van in mijn buik en denk dan meteen dat het mis is. Word helemaal gek van mezelf, want weet dat het geen enkele zin heeft om zo te stressen, maar kan het gevoel maar niet uitzetten, bah, baal er echt van!
    Vrees dat ik mn tijd toch maar gewoon moet uitzitten en diep moet ademhalen. Zonde he, dat je dat dan jezelf het zo moeilijk kan maken. Maarja.... een zwangere vrouw zit ingewikkeld in elkaar...

5. didi1988

didi1988 Actief lid

23 feb 2007
    369
    1
    0
    hoi hoi,

nou de echo krijg je pas volgende maand :cry: maar het is allemaal goed met de kleine :) hummeltje groeit goed, en het hartje klonk ook super! :D

@Ilona, heel veel sterktje vandaag..!

6. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    @didi, nou toch goed bericht! Vind het wel jammer dat ze nooit zo duidelijk zijn met wanneer je nou een echo krijgt of niet!

Ben benieuwd hoelaat Ilona naar de gyn moest.

Heb al de hele tijd last van buikpijn :( heb ik de laatste tijd wel vaker, hoop niet dat het iets ernstigs is! Denk het niet maar gewoon wel een kutgevoel. Misschien door me te strakke broek met riem... :rolleyes:

7. didi1988

didi1988 Actief lid

23 feb 2007
    369
    1
    0
    @missym, voor de volgende keer, dat is 4/6, hebben ze niet eens gezegt wat ze gaan doen.. weet wel dat ik 18/6 een 20 weken echo krijg in het ziekenhuis ;) dan kijken we daar gewoon naar uit.. :D :D

ik heb een angelsouds van myn moeder gekregen, vanavond maar even kijken of hij het doet :) kan ik iedere avond even luisteren.. haha :D ;)

8. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    goed middag dames.
    ik heb net mijn echo gehad en helaas weer niks op te zien.
    ze hebben meteen een fax gestuurd naar de gyn.
    deze zou mij dan deze week nog bellen voor een afspraak.

ik vind het wel fijn dat het nu snel geregeld word om het te verwijderen.
    vind het echt heel raar om al zo lang er mee rond te lopen.

gelukkig hoef ik verlopig niet te werken om dit rustig en op mijn eigen manier het een plekje te kunnen geven en weer verder te kunnen.

ik wens jullie allemaal een fijne zwangerschap toe.
    en hoop dat ik over een tijdje weer een pink lady mag zijn..

veel liefs ilona

9. inge1975

inge1975 Fanatiek lid

21 mrt 2007
    1.544
    0
    0
    ilona ik hoop dat je snel terecht kunt sterkte meid met het een plekje te geven

10. didi1988

didi1988 Actief lid

23 feb 2007
    369
    1
    0
    sterkte Ilona.......

11. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    He bah, Ilona, echt niet leuk om te horen, wat naar! ook al hield je er al rekening mee, toch is het een enorme klap.
    Ik hoop dat ze je snel kunnen helpen want nog langer zo doorlopen is natuurlijk helemaal niks. Heel erg veel sterkte!

12. Morrighan

Morrighan Bekend lid

21 nov 2006
    611
    0
    0
    Utrecht
    Jeetje wat rot zeg. Heel veel sterkte Ilona!

13. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Morrighan: wat balen dat je voor niets was gekomen, maar hoe groot is de kans dan dat het de volgende keer wel allemaal er goed voor ligt?

14. Moah

Moah Actief lid

7 jan 2007
    193
    0
    0
    Sterkte Ilona, niet leuk voor je! Ik hoop dan ook echt dat je snel geholpen wordt want zo is het natuurlijk niet leuk! Ook hoop ik van harte dat het bij jullie ook weer snel raak is, heb er ajb vertrouwen in.

Murmel, ik kan me je zenuwen heel erg goed voorstellen. Ik kan nu ook wel een boel dingen gaan schrijven van: zoooooveel meer kans dat het goed is enzovoort, maar zoals jezelf zegt: even nog je tijd uitzitten tot morgen. Hoe laat moet je morgen?

15. Morrighan

Morrighan Bekend lid

21 nov 2006
    611
    0
    0
    Utrecht
    :idea: Murmel: Tja dat was niet te zeggen, ik geloof dat ik de gyna een paar keer heb horen zeggen tegen de assistentes (wel 3!) dat het een punctie gaat worden...

Het is niet echt aan te duiden. Ze zei dat het nogal eens gebeurt dat de placenta net genoeg verhuisd. Maar met 6 glazen water in mijn blaas was ie ook nog niet echt van positie veranderd :(

Dus zit nu heel erg te twijfelen of ik wel ga volgende week, t is een hoop stressen terwijl zelfs de gyn twijfelt.

16. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Moah: gelukkig al om 08:40 uur, dus morgenochtend heb ik niet veel tijd meer om me druk te maken ;)
    Maar hopen dat ik gewoon lekker in slaap val, dan gaat de tijd lekker snel voorbij.

17. Jente

Jente Actief lid

18 feb 2007
    273
    0
    0
    he tari, dit had ik mijn vorige zwangerschap ook toen ik zo'n 36 weken zwanger was. Ik kreeg toen gewoon een kuurtje amoxicilline. De motivatie van mijn huisarts was toen o.a. dat hij wilde dat ik fit was voor de bevalling. Dit geldt nu natuurlijk En misschien dat het vroeg in de zwangerschap niet mag.

18. Morrighan

Morrighan Bekend lid

21 nov 2006
    611
    0
    0
    Utrecht
    :idea: Murmel: Succes he morgenochtend. Komt heus wel goed.

19. butterflymom

butterflymom Actief lid

19 apr 2007
    145
    0
    0
    vrachtwagenchauffeusse
    Putten
    ilona heel veel sterkte!

20. Jente

Jente Actief lid

18 feb 2007
    273
    0
    0
    @IlonA: STERKTE!

@murmel: heel erg veel plezier morgen. Laat ons daarna snel weten hoe het was he!

Jente

Deel Deze Pagina