halloooooooooooooooo allemaal, daar ben ik weer mijn gebedje is gehoord heb de hele check up weer gehad, het waren dus idd mijn vliezen NIET, alles was verders picobello,......bloeddruk was volgens hun van een 20 jarige hihi 110, 60 nou ik heb me toch een veren in mijn kont gehad van iedereen daar,........ ze waren schijnbaar super trots op het oudje,.. maar baby was oke, mijn temp ook,...... alles was in orde, hoefde geen toucher, ga gewoon door met zwanger zijn en moet gewoon vrijdag naar mijn afspraak met de vk,.... dan word ik gestript, dus wie weet het volgende weekend wel bingo,... ik was heel cool, tot half 1 vanmiddag en toen kreeg ik het ff heel erg op mijn heupen, zo onnatuurlijk, geen pijntje, geen wee, niks niet en misschien toch moeten bevallen, het kon er bij mij gewoon niet in,.... met mn koffertje inpakken, kwam ik achter de nog niet goed geregelde dingen, dus die ga ik 1,2,3 in orde brengen ,... dus of vrijdag aan de strip, of dezer dagen indien mijn weeen wel komen of mijn vliezen wel breken,.. het was heerlijk om de kleine zo te hebben zien bewegen en te horen dat alles in orde was,.......... nou bedankt voor jullie wensen en support, en we gaan gewoon weer door als hekkensluiter,..... dus morri, en peetje ik geef het stokje weer aan jullie zo en nu ga ik ff me spruiten schoonmaken en mijn eten verzorgen ,... sorry vh loze alarm, maar ik ben reuze blij dat ik nog ff mag zwangeren tot nader order ,.. groetjes en een fijne avond,........ dikke kussssssssssssssss voor allemaal xxx
Ik ben trouwens enorm gefrustreerd. Ik wil zo graag naar de wc om eens heel wat truien te breien maar het lukt niet Daarnaast doet mn stuitje pijn van het in bed liggen de afgelopen dagen, kan er niet lekker op zitten, en dan ook nog die druk
En hoe werkt in hemelsnaam die stomme driestanden speen van de fles. Heb zo plat ding dat wss in de speen moet ofzo maar wij snappen er niks van...
dat platte dingetje gebruik je niet tijdens het drinken... die is om de fles mee af te sluiten voor als je wilt schudden, tenminste daar gebruikte ik hem voor, maar alsnog lekte de fles.. dus dat was het ook niet.. Maar goed.. De fles werkt zo dat je het nummertje dat je wilt gebruiken aan de bovenkant moet houden. Dus als je de langzaamste stand wilt gebruiken:1 en dat nummertje moet je dan dus aan de bovenkant doen, dus bij de bovenlip zeg maar. Dan gebruik je stand 1, zo doe je dat dus ook met stand 2 en 3. Succes!
hm oke, op de gebruiksaanwijzing lijkt het dus alsof je dat platte ding moet gebruiken, daar staat namelijk alleen een plaatje op maargoed, nu wil ik eva wakker maken om haar te voeden maar ze is niet wakker te krijgen vraag: hoe wek ik mn kind?
nat washandje heb ik wel eens gehoord Maar wij maken Fenna altijd wakker door de luier te verschonen. Dan gaat ze vanzelf hard krijsen van de kou...
Maria jij hebt een echte slaapkop dus. lijkt me idd lastig, hoeveel uurtjes slaapt ze tussen de voedingen? Ik verschoon Quinn eigelijk altijd na de voeding, omdat bij hem dat zuigen aan de fles zijn darmen stimuleerd, en soms goed ook
Ja, die luier verschonen voor de voeding is absoluut een goeie zet, dat doen wij ook steeds, op advies van de KH. Dan wordt madame een beetje wakker. De voeding in twee etappes werkt bij ons perfect. Eerste deel heel slaperig en langzaam. Dan even een lekkere boer, daar wordt ze ook wakkerder van en dan deel twee. Dan gaat het meestal hard, haha. Hester zit vandaag officieel op de 60 cc, maar slurpt zo 85 weg. Dus dat gaat hard! Die spekarmpjes en speknek komen duidelijk ergens vandaan. Bij de geboorte zagen ze ook al dat de placenta lekker helemaal leeggegeten was, dus dat was vast de reden dat ze eruit wilde, hihi.
Ik liet Fenna trouwens al heel snel periodes van 4 uur maken, zodra ze dat zelf wilde. Daarna maakte ik haar wakker als ze nog niet wakker was.
Wow ze drinkt dus al lekker Muriel! Goed zeg! Onze kleine drinkt nu met de nutriton een stuk minder, maar ja de fles is qua dikte ongeveer pap. In ieder geval twee keer zo drik als een gewone fles. Eerst dronk ze tussen de 100 en 120 cc en nu drinkt ze tussen de 85 en de 110 cc.
luier erna meestal, maar ik ga dr nu dus verschonen want ik had dr wakker en probeerde mn borst te geven maar die pakt ze niet.... en dan denk ik....tja ik zou het ook niet fijn vinden als iemand mij in mijn slaap iets in mn mond probeert te douwen @murmel, naast dat ik ziek ben geweest 2 dagen ben ik al de hele week enorm gerfrusteerd over die BV grrr het aanleggen is elke keer drama, daarna drinkt ze gelukkig goed maar GRRRRR Ik begin eigenlijk vandaag pas de roze wolk een beetje te zien, ik zit er nog lang niet op
Nou mijn vliezen zijn nu écht gebroken hoor! Hele plas al 3 keer. de VK komt zo (weer) even langs. Maar de weeen komen nog erg onregelmatig, vlak na het breken om de 7 minuten en nu alweer 20 minuten niks... Gister kwam ze en toen had ik ook ineens geen weeën meer Heb nu gelukig een bakje VW om te laten zien! Nou hopen dat de weeën doorzetten want ik wil écht niet het ziekenhuis is
Het aanleggen is hier ook een weeklang een probleem geweest. Daar raak je behoorlijk gefrustreerd van inderdaad. Alles draait om die bv. Wat een gedoe.. Maar goed je kindje moet het ook leren en jij ook, dus is het wel logisch dat het niet in één keer allemaal goed gaat, maar het is wel vervelend. Ben eigenlijk blij dat ik er nu vanaf ben, op de gigastuwing na dan.. (begin nu de frustratie van kinderen te begrijpen waarbij iets niet lukt )