November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Jenthe, ze doen het liever niet omdat het inderdaad vroeg in de zwangeschap is, ze adviseerde me om te stomen en een bad met zwitsal te nemen.
    Dus dat gaan we maar doen, heb lekker 3 uurtjes geslapen vanmiddag, maar voel me nog moe. :)

Ilona, heel veel sterkte voor jouw en je man.

Murmel, nog ffies. Ben je al aan het aftellen?

2. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Sterkte Ilona!

En Murmel ook nog een paar uurtjes. Heel veel plezier morgen en breng je ons gauw op de hoogte?

Ik heb me vandaag ziek gemeld, had vannacht zooo'n last van m'n darmen. Slecht geslapen dus, had helemaal geen zin... Voel me altijd heel schuldig omdat ik maar drie dagen werk, maar ik kan er ook niets aan doen als ik me op maandag beroerd voel toch?

3. julie123

julie123 Actief lid

2 okt 2006
    323
    0
    0
    wou ff laten weten dat mijn tweede echo vandaag super was, de kleine spruit was aan het schoppen :)
    alles perfect...afmetingen, hartje...dus ikke blij en vooral gerustgesteld!

xxxxxxxxxx

4. Moah

Moah Actief lid

7 jan 2007
    193
    0
    0
    Oh perfect Julie, enorm leuk!

5. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Hoi meiden

:idea: Murmel wat een goed idee van je gewoon 2 pagina's openen had ik zelf nog niet aan gedacht hahaha!
    Ik begrijp je zenuwen voor morgen heel goed hoor, ik was zelf ook bloedje nerveus voor de echo maar wedden dat je morgenochtend intens ligt te genieten?

:idea: Morrighan wat is nou precies het verschil tussen een vlokkentest en vruchtwaterpunctie? Sorry ik weet daar dus echt niks van.... :oops:
    Hoop voor je dat het volgende week wel lukt...brrr 6 glazen water terwijl je al misselijk bent is geen pretje....
    Een normale nekplooi is in ieder geval goed nieuws en volgens mij kunnen die echo's geen kwaad hoor voor je kindje!

:idea: LindaPooh wat een mooi nieuws zeg! Lekker genieten en ik vond het zo mooi hoe je dat laatst zei, dat ook dit kindje het recht heeft om van gehouden te worden...je hebt zo verschrikkelijk gelijk!

:idea: Didi jammer dat je toch geen echo kreeg....nog ff doorbijten dus maar ach de tijd vliegt wel of niet? Tenminste als ik naga hoe ver iedereen eigenlijk al is.....toen ik op dit forum kwam was alles nog heel pril en moet je nu eens kijken....binnenkort zitten we allemaal in het tweede trimester (klinkt goed hé!)

:idea: MIssyM gewoon die broek uittrekken dus :)

:idea: Ilona wat een naar nieuws....je had het zelf al een beetje verwacht maar toch.....zo jammer. Ik wens je veel sterkte en ik hoop dat je snel weer zwanger zult zijn en laat het ons dan wel weten he!

:idea: Tari sterkte met je ontsteking! Ik weet helaas al te goed hoe dat voelt....ik raad je aan om niet met menthol of eucalyptus te stomen dat is zo scherp en alles is zo gevoelig, maar probeer eens te stomen met kamillethee of rhinocaps kamille....dat is wat zachter en werkt ontstekingsremmend.....

:idea: Lenthe voel je niet schuldig hoor dat je je ziekmeld, je eigen gezondheid is nu ff het belangrijkste en als je je straks beter voelt ga je gewoon weer met volle inzet aan het werk toch? Toch ken ik het wel hoor, toen ik nog werkte voelde ik me ook altijd schuldig als ik me ziek melde, net alsof je gewoon lekker vrij wilt zijn....terwijl je toch echt met een dikke griep platligt...'t zal wel vrouwelijk zijn iets van verantwoordelijkheidsgevoel en schuldgevoel enzo..... :confused:

:idea: Julie gefeliciteerd met je goede echo mooi nieuws!

Nou ik ga straks lekker vroeg mijn bedje in ben hartstikke moe.....
    Zit af en toe stiekem mee te lezen bij de april mama's er moet er nog eentje bevallen zo spannend :D

Iedereen alvast welterusten!

xxx Roelie

6. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    lenthe, ik snap hoe je je voelt hoor. Hier heb ik dus ook last van. Voel me zo schuldig. Terwijl ik dus eigenlijk al veeeels te lang heb door gewerkt. Want ja al ruim ander half jaar geen goeie nachtrust en druk is geen goede combinaie, blijkt nu dus. Ik ga nu echt voor me zelf kieze, moet van het weekend ook werken, maar ik heb toch besloten dat ik dan ook thuis blijft. Eerst maar eens bij tanken en ik werk maar 20 uur :(

Roelie., wel een goeie tip, maar ik kan niet tegen kamilie. Ik heb nu capsules van DARO.

Julie leuke he zo'n mooie echo, geniet er lekker van.

Missym, zou toch maar een andere broek aan doen, want dit kan inderdaad het probleem zijn.

Tijd gaat al weer snel. Dat ik me hier aanmelde was ik 4 wkn zwanger en nu al weer 14. We kennen elkaar (de meeste) al weer 10 wkn. Helaas zijn er ook een aantal afgevallen. :cry:

Ik duik lekker mijn bedje in met twee paracetamol.

Weltrusten allemaal.

7. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Goedemorgen meiden
    Hier alles redelijk zn gangetje, wel staat mijn avond eten me flink tegen de laatste dagen. Een paar happen en dan ben i k er klaar mee, moet niet door eten anders komt alles eruit. lekker smakkelijk op de vroege morge sorry meiden.

Met die vriend van ons gaat het heel goed, hij is gedotterd en gister mocht hij al weer op zaal, als het allemaal goed gaat vandaag mag hij vandaag of morgen al weer naar huis. Ik wist niet wat ik hoorde, zo snel zeg.

@ Ilona, wil jullie heel veel sterkte wensen meis, ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen, blijf het moeilijke situaties vinden. Gewoon niet eerlijk!

@murmel heel veel succes vandaag met de echo!

@tari heel veel beterschap

@lenthe ook beterschap met de darmpjes, die kunnen idd heel vervelend zijn

@julie, fijn dat je echo weer in orde was meis, geeft een goed gevoel he!

Voor de rest heb ik ff geen puf om terug te lezen
    Misschien een tip voor de meiden die het lastig vinden om te reageren op iedereen, ik open altijd 2 vensters van hier, eentje om alles terug te lezen en de andere om te reacties op te schrijven.

Ik ga zo weer werken en dan ben ik lekker 3 dagen vrij, kijk en nu al naar uit omdat mn rug weer moeilijk aan het doen is, bah

Liefsssss

8. Moah

Moah Actief lid

7 jan 2007
    193
    0
    0
    Murmel :idea: veel succes en plezier zo meteen bij de echo. Ik lees het vanmiddag wel hoe het was. Nog even en je bent van je zenuwen verlost :D

9. lkm

lkm Actief lid

3 apr 2007
    142
    0
    0
    ijmuiden
    ben er even een paar dagen niet geweest
    sterkte dames die het nodig hebben
    vrijdag mn 12weken echo gehad en heb echt liggen glunderen eerst uitwendig maar daarop was het niet echt mooi te zien dus dan maar inwendig ben hier zo aan gewend dat ik er echt geen moeite mee meer heb
    alles was prima zelfs de nekplooimeting en het kleintje was ook al aardig druk had me een lol daar :)
    vandaag naar de gyn om af te spreken hoe het nu verder gaat onder begeleiding van de gyn blijven of naar de verloskundige

10. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Goedemorgen allemaal!

Voor degene met een mooie echo, gefeliciteerd :D

Vandaag zitten we eindelijk op de magische 12 weken! Ben nu wel benieuwd hoe het met de kleine gaat. Toch nog zooo zenuwachtig hoor, 21 mei hebben we pas een afspraak bij de vk.

Gister na het uittrekken van de broek was de buikpijn gelukkig ook weg...broeken worden echt te strak nu ookal vind ik zelf dat je nog helemaal niks kan zien van de zwangerschap! :)

11. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Ikm, goed hoor dat je zo'n mooie echo heb gehad.

Murmel, Hoe is het gegaan?

Lastige he, ikke, als je avond eten niet echt naar binnen wil. Bij mij gaat dit de laatste paar dagen weer aardig goed. Alleen 's ochtends is mijn maag nog niet erg stabiel. Vooral als ik even te laat ontbijt.

Weet iemand hier misschien hoeveel paracetamol je mag per dag als je zwanger bent?

12. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Gewoon nog 6 paracetamol. Je mag geen ibobrufen meer!

13. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    dank je missym. Ik heb die 6 ook zeker nodig.

14. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Goedemorgen

Murmel hoe was je echo? Ben hartstikke nieuwsgierig!

Hier blijft het eten tot nu toe redelijk binnen, ik heb wel de neiging overal aan te snuffelen voor ik het opeet en als de geur me dan niet aanstaat hoef ik het niet...sommige dingen staan me de ene dag zo tegen en de andere dag kan ik er geen genoeg van krijgen.....
    Ik moet inderdaad wel meteen eten 's ochtends anders begin ik over te geven van de honger...hormonen blijven rare dingen hoor.

Ben benieuwd hoe mijn banner er nu uitziet ik ben vandaag precies 13 weken....wauw......

xxx Roelie

15. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Jaaaaaaaaaaaaaa!
    Het was zo mooi en geweldig!
    Henkie (werktitel) lag ruim in het water te hikken en te duimen. En hij zwaaide, zodat we mooi 5 vingertjes konden tellen. Wat gaaf zeg!
    Hij liep zelfs nog weer een paar dagen voor op de telling, dus ook dat was mooi. Maar ik laat mn banner maar lekker zo staan, was er net aan gewend :)

Dankjulliewel voor al jullie harten onder de riem, dat deed me echt wel wat xx

16. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Jeeeeeeeeeeeeeeeeeh gefeliciteerd! Lekker genieten!

Ik ben nog steeds thuis. Moet toegeven dat ik het ook wel even lekker vind om rustig aan te doen. Ik kreeg de laatste tijd een beetje een 'overwerkt' gevoel (van drie dagen werken :( ).

17. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Hey ladies ben ik ook weer een keertje! We gaan hard hier met z'n allen! Ben op mijn werk, dus kan niet reageren op iedereen. Sorry daarvoor.

Mijn buikje groeit al best wel, heb foto's in mijn album geplaatst voor de geinteresseerden :)

18. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    @barbapintje, wow wat een buik al zeg! Bij mij is er nog niks te zien hoor! Hopelijk blijft dat ook nog ff zo..wil het nog niet vertellen op me werk :rolleyes:

19. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ik heb het juist nu wel openbaar gemaakt op mn werk. Zo leuk, hele lieve reacties.
    Van twee collega's die het al wel wisten, kreeg ik een schattig setje kleertjes met sokjes en mutsje. Heel attent en lief!

20. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ik vind het echt heel moeilijk om te vertellen, omdat ze het van mij totaaal niet verwachten en ik net me onbepaalde tijd contract heb gehad. Voel me eigenlijk heel schuldig... *hormonen pfff* :rolleyes:

Deel Deze Pagina