November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Andere maxicosi helpt dus niet.. alleen een andere auto kopen :p of een gordelverlenger..

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Gefeliciteerd!!

3. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Hope wat voor auto rijden jullie en van welk bouwjaar? Misschien heeft Adriaan (automonteur) nog een tip voor jullie. Wij reden hiervoor een oude mazda 626 en daarin pastte de maxi cosi ook eigenlijk niet op de achterbank in de gordel. We moesten de maxi wat rechter op zetten dan de gordel erom en dan de maxi terug kantelen, met wat moeite. Of op de voorstoel daar paste hij beter omdat je dan de stoel kan verzetten zodat ie wel in de gordel past.
    Laat het me anders even weten?

Debby, wat lief van je, dat je me een goede mama vind, stom he ik weet het zelf ook wel, maar toch twijfel ik over dat soort momenten, kreeg er bijna traantjes van, raakte me toch wel even. Dank je, knuf voor jou.

Jen en Debby lastig he als je kindje zo ontroostbaar is en het CB kan makkelijk praten zij zitten er niet in. Als je kindje zo lang huilt wil het toch echt even getroost wrorden. Wat bij mij gisteren hielp was Estrella naakt tegen mijn blote buik en borst aan leggen, hier werd ze meteen rustig van. Ben toen ook op haar kamertje in de rust en stilte gaan zitten.
    Meiden sterkte hiermee hoor en wat je ook doet je doet het altijd goed, luister maar naar je gevoel.

Debby, Adriaan is maar 2 1/2 week vrij. Nu nog 1 week te gaan, maar hij is een aantal dagen om 15.00 uur naar huis gegaan zodat hij voor de spits thuis was.
    Misschien heb je zin om van de week een bakkie thee te doen, Adriaan is nog thuis dan en kan hij even op de jongens passen, wil wel jou kant op komen hoor, geen probleem. Maar jij mag het zeggen ivm Ryan.

Ben trouwens wel benieuwd hoe het met GWEN gaat.

Esther, graag gedaan hoor. Ben blij dat het werkt.
    Zo heb ik me ook bij Zefanja door de BV heen geworsteld, na een week of 6/8 gaat het beter.

Zo even een broodje eten, is net voor me klaar gemaakt, de schat.

4. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Even nog snel op het forum voordat er visite is

ohw de kilo's weten wat he.
    Ik ben me ook lam geschrokken hoor toen ik van de week op de weegschaal ging staan
    Ach was te verwachten, en moet me lichaam ook de tijd geven om bij te komen.
    We gaan weer bewuster eten, denk dat we dan al een eind komen.

5. Melina, dat heb ik ook hoor.. Eerste week heel wat kilo's eraf en nu blijf ik ook hangen.. vind het gewicht dat ik heb niet erg: 58,5 kg maar vind het erger dat er aan de voorkant van mijn buik een enorme vetkwab zit waardoor ik nog minstens 4 maanden zwanger lijk... :( Maar goed.. ook dat gaat wel weer weg, we gaan volgende week beginnen met zwemmen en we gaan weer wandklimmen en ik wil als het even kan ook weer op trampolinespringen, dus dat komt vast wel goed..

6. Morrighan en partner gefeliciteerd met Cailan! Geniet ervan meid

7. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Morrighan is om 4.04 vannacht bevallen in het ziekenhuis van Cailan Joshua 3940 gram en 52 centimeter.

MORRIGHAN EN PATRICIA, GEFELICITEERD MET JULLIE PRACHTIGE ZOON CAILAN JOSHUA. SUPER GEDAAN HOOR.

Ook al zo'n mooie naam! Joshua heeft ook lang op mijn favo. lijstje gestaan.

Geniet lekker met zijn 3en.

8. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Daphne, morrighan heeft een vrouw als partner ;)

9. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Gefeliciteerd met jullie zoon meiden!

10. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    me buik is gelukkig wel weg, boven zit ik nu ook op een s/m qua maat beneden is het erg, daar zit ik denk ik op 42/44 :confused:

11. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Morrighan VAN HARTE! :D

Melanie, kreeg Zefanja ook de BV met de fles en kwam hij na die 6/8 weken toch weer volledig aan de borst terug? Ik ben namelijk zo bang dat hij straks alleen nog maar fles ipv boob wil drinken :oops:

12. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Zo ben weer thuis.

Als eerste Morrighan en Patricia gefeliciteerd met jullie zoon cailan.

:idea: Dafje: ik zou wel even goed uitzoeken over die gordelverlengers want volgens mij is dat niet toegestaan zodat je dus ook niet verzekerd bent. Hier moet ik de maxicosi ook eerst bijna rechtop zetten en daarna hem terug kantelen. Na wat oefening met een lege maxicosi lukt het me nu goed.

Deniz heeft het ontzettend goed gedaan bij mijn ouders. Ben trots op hem. Morgen naar cb. Moet ik toch ff vragen tot hoever ik de voeding mag ophogen want ik heb het idee dat hij aan 120cc niet meer genoeg heeft. Meestal wordt hij al een uur voor zijn voeding wakker en je ziet hem dan met zijn mondje echt zoeken. Ga hier weer ff verder met opruimen.

13. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Gewicht: op de dag van de bevalling woog ik 90 kilo en vanmorgen 76. Nog 8 a 10 te gaan voor ik op mijn oude gewicht zit. Draag nog steeds wel zw-broeken, maar dan die uit het begin. Als ik mijn bolletje zie dan kan ik alleen maar vol trots denken dat dat het huisje van mijn kereltje is geweest waar ik hem bijna 9 maanden in heb gedragen.

14. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Zefanja kreeg volledig BV. Maar als je goeie begleiding krijg van een lac.deskundige moet het wel lukken hoor. Vind het knap van je hoe je het doet hoor. complimenten hoor.
    Kijk anders eens bij een borstvoedingsforum, heeft mij toen ook goed geholpen.

15. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    zo klinkt het wel mooi...

16. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    morrighan gefeliciteerd!

17. Oeps.. dank je melanie... maar even veranderd... :oops:

18. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Wat betreft gewicht: weet niet hoeveel ik nu weeg maar ik kon mijn kleding na een week alweer aan en heb het idee dat ze zelfs wat losser zitten dan voor mijn zwangerschap.

19. Stasia, goed dat je het even zegt.. ga meteen even kijken in de polis enzo.. Dank je!

20. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Weet niet of het in de polis staat maar anders ff bellen. Je weet maar nooit. Mocht er iets gebeuren (wat ik natuurlijk niet hoop) kan je het jezelf denk ik nooit vergeven.

Deel Deze Pagina