Morrighan en Patricia van harte gefeliciteerd met jullie zoon Cailan, mooie naam geniet van de mooie tijd en rust lekker uit. Liefs Linda
oh dat is toevallig, stuur je net een sms! Moest al de hele dag aan je denken, gaat het een beetje meis? Hoe is het met Patrick?
Patrick heeft gelukkig vandaag wel kunnen huilen. We zijn met een groepje naar milan toe geweest en hebben zijn bloemstuk in de vorm van een 1 aan hem gegeven. Ik hoop dat hij een knap feestje in de hemel heeft. De dag is vandaag moeilijk.
Oh lin, ik snap je volkomen, moeilijke zware dag! Het is ook allemaal heel wat wat jullie hebben meegemaakt.
Ja het eerste jaar van Milan hebben we gehad. En het eerste jaar van Isa zijn we mee bezig. Het is soms wat veel voor je hersenen. Vandaag komt alles weer terug van de bevalling en de tijd erna.
Linda dikke knuf. Zal zeker een zware dag voor jullie zijn geweest. Vooral dat 1e jaar is toch altijd een mijlpaal. Je vraagt je toch af hoe hij zou zijn geweest.
Geen dank, wou dat ik wat meer voor je kon doen, maar het is echt een langzaam proces. Weet hoe je je voelt, gister was voor mij ook zo dubbel. Gister een jaar geleden lag ik in het ziekenhuis met een miskraam en een jaar later heb je een kraamfeest. Ik heb eigenlijk het ene nog niet kunnen verwerken, maar heb iets moois ervoor terug en jullie maken het gewoon nog een x mee. Het is echt oneerlijk!
Ja zeg dat Melanie. Eigenlijk hadden we feest moeten hebben met zijn eerste slagroomtaart, balonnen en kadootjes. Hoe hij er uit zou zien, zou hij al kunnen lopen? Dat maalt allemaal door je heen. En het enige wat je kunt doen is naar zijn grafje toe gaan en daar wat moois brengen en dat hebben we gelukkig gedaan.
Dat is dan zeker dubbel Melina. Ja twee keer een levend kindje moeten laten gaat is zo ontzettend zwaar.
En nog, petje af voor hoe je je het hele jaar staande heb gehouden. Jij en Patrick. Vind dat jullie er samen heel goed mee om gaan en heel bijzonder hoeveel kracht jullie hebben!
Ja we houden ons staande, maar af en toe is er heel veel ruzie. Gelukkig hebben we daar vrijdag met de maatschappelijk werkster over kunnen praten. En patrick heeft ook weer wat handvatten gekregen om verder te gaan. Sinds dien is er op dat gebied wel meer rust in huis.
Is ook wel begrijpelijk. Wat jullie hebben meegemaakt is heel moeilijk om te verwerken, je eigen verdriet alleen al, het is dan heel moeilijk om ook iemand bij te staan terwijl hij net zoveel verdriet heeft (hoop dat ik het een btje duidelijk neer gezet heb).
Hoi hoi, Ik laat ook even wat van me horen. Vandaag zijn we op kraamvisite geweest bij vrienden in Belgiƫ. Het was heel moeilijk om weer een baby te zien, ik wil ook zo graag! Daar straks had ik erge krampen maar die zijn weer weg. Iedere nacht lig ik in bed met bed met buikpijn/ krampen en heb ik 's morgens bij het afvegen wat slijmverlies. Maar in de loop van de dag gaat alles weer over. Dus het gaat hier nog wel even duren vrees ik. Debby: goed dat je het wat rustiger aan gaat doen, het is belangrijk dat jij ook lekker in je vel zit. Hope: volgens mij is er ook een gordelverlenger te koop, een tussenstuk. vast goedkoper dan een andere maxicosi. Hope ik denk dat jij mij gaat verslaan hoor! Morrighan: GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE ZOON CAILAN JOSHUA!!
forum deed t niet dus ik d8 ik ga me uitleven op msn met me beste vriend, die ik niet zo vaak meer spreek omdat we ver van elkaar zijn gaan wonen.
Ik kom wel naar jou toe, kan ik iedereen even ontmoeten . Hoe laat zullen we afspreken? Rond 11.00 uur?