Ja ben zelf ook weer bijgekomen. Daarnet even een sigaretje gerookt en ondanks dat het slecht is kom je er wel van tot rust. Poeh vind het zo erg als mijn mannetje zo'n verdriet heeft.
Ik heb nog steeds zo'n pijn in mn rug, deels nog van de rugweeën die ik niet kon opvangen, deels door het nog niet kunnen vinden van een goede houding met voeden en kolven en deels door het nog amper kunnen liggen in bed. Dus ni blij...maar verder gaat alles best goed hier, tis nog een beetje zoeken met t voeden en kolven etc, maar heb er alle vertrouwen in. Nu nog ff beetje relaxen en dan zo naar bed, vannacht weer elke 3 uur opstaan om te kolven en te voeden, beetje vermoeiend maar t is te doen hoor. Morgen mn verjaardag, vreemd, heb helemaal niet t gevoel dat ik morgen jarig ben, alles draait nu om Angelina, niet om mij...weird Goede nacht allemaal, ik hoop snel weer actief mee te kunnen schrijven, maar momenteel komt t er even niet van. Liefs Ilse
Hoe gaat het trouwens met jullie met vloeien enzo? Hoelang en hoe erg hebben jullie gebloed? En met plassen? Ik plas wel gewoon, maar niet op de wc, krijg het advies om dat in de douche te doen (jak), omdat je dan gelijk kan spoelen. Ik durf echt niet af te vegen met mn hechtingen.
aarrggggg ff gillen hoor word gek van de jeuk, maandverband en mn hechtingen! Kan nog steeds niet normaal zitten ivm de hechtingen en mn bilspier die zo verkrampt is gilllllllllllllllllllll zo dat is eruit
Ik vloei sinds een paar dagen niet meer. Heb zo'n 2,5 week gevloeid. Verder wel vanaf het begin op de wc geplast maar wel afspoelen met een bekertje water want afvegen deed ik pas weer na 2 weken en doe het nog voorzichtig want het is nog steeds wel gevoelig daar beneden.
Ik had dat wel en werd er ook gek van. Kwam door het maandverband want sinds ik daar vanaf ben ben ik ook van de jeuk af.
Nou ilse vind je toch wel redelijk actief hoor hihi Ik vloei nog steeds, gelukkig al een stuk minder maar ben wel over op de maandverband sinds donderdag, scheeld een hoop ruimte in mn broek hihihi Ik durf ook pas sinds een paar dagen te deppen, vegen durf ik nog steeds niet, vind het nog steeds eng om mn kont af te vegen, lekker onderwerp Heb hier ook dagen gespoeld en doe het soms nog steeds, flessen water zijn niet aan te slepen tijdens het plassen. Morgen ga ik even mn vk bellen, wil kijken of mn hechtingen eruit kunnen, want het trekt zo enorm het idee dat het ieder moment kan knappen en wil mn baarmoeder even laten chekken of die al weer op zn plekkie zit en vragen over de jeuk. of te wel heb een hele was lijst
nee gelukkig niet, heb maandverband zonder plastic, eigenmerk appie heijn is een aanrader meiden. Werd ook aanbevolen door mn kraamhulp Nee heb onwijse jeuk op mn benen, armen en buik, vind het een wonder dat er nog huid op zit
De reden dat ik vraag over t vloeien...ik vloei al bijna niet meer! Ik draag sinds gisteren geen kraamverband meer, maar gewone dunne alwaysjes en dat gaat perfect, verlies haast niks meer. Volgens de kraamzorg zit mn baarmoeder ook al weer helemaal terug waar ie hoort, morgen voelt de vk ook nog even. Ze waren er wel verbaasd over dat het zó snel is gegaan. Volgens de vk gisteren is mijn lichaam 'gemaakt om te baren' haha...yeah right!
Om mar door te gaan over het leuke onderwerp....ik veeg de boel ook heel voorzichtig af en idd na een plas is het meer deppen want als ik veeg zit ik door het plafond denk ik.
hihi ja herkenbaar idd, ik kan ook niet zittend deppen, moet altijd staan. Als ik te lang zit op de wc komt er teveel druk om mn onderkant, echt dat is me een rot gevoel
Je had tijdens je zwangerschap zelf toch ook al zo'n last van jeuk? Wat vervelend dat dat niet weg gegaan is. Wat zegt de vk ervan?
had van de week dat ik mn kont afveegd dat ik een hechting mee nam, dacht dat ik door het dak vloog, en er zitten hier nog 2 verdiepingen op dus kan je na gaan
Ow Ilse das wel heel snel. Ik ging na een week over op dun maandverband en na 2 weken op inlegkruisjes die ik nu nog steeds intensief gebruik. Ik bloed niet meer maar heb nog wel af en toe lichtbruine afscheiding. Hihi lekker praatje weer.
toen had ik het alleen op mn buik, en dat kwam door mn striemen, maar wat ikn u heb geen idee. Maar er is ook niks te zien op mn huid. ja als ik gekrabbeld heb komen er bultjes, maar dat is niet zo raar
Ik plas op zich wel op de wc nu, maar daarna stap ik meteen in de douche om te spoelen, ivm mn dikte kan ik niet met een bekertje spoelen. Dus dan maar zo. Maar wel irritant hoor, ik kan niet 'even snel gaan plassen', moet me gelijk weer helemaal uitkleden en douche in enzo. Ach, het is voor een goed doel