November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Heb ook wel last van jeuk maar dan alleen op mijn rechter onderbeen. :(

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    en een fles met water Ilse, beketje lukt mij ook niet zit nog steeds een buik in de weg.

3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ahw Hope die is lief zeg!

4. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0

Ik moest me ook in de meest vreemde bochten wringen om goed te spoelen.

5. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    IKKE, ikke is ook lief :) ;)

6. Niet meer actief

Voor mijn doen niet, ik was tenslotte donderdag dezelfde ochtend al weer online hihi. Maar de kraam houdt me nu wat strenger in de gaten, moet meer op bed liggen.

Ik heb vandaag tussen 12 en 1 op bed gelegen en geprobeerd te slapen, maar lukte niet. Toen van 3 tot 4 nog gelegen, gewoon wat gehangen. En ik kolf en voed op bed, dus dan lig ik ook. De rest hang ik gewoon rond. Maar ik vind t wel onwijs geweldig dat er elke ochtend een ontbijtje voor me gemaakt wordt zegt en smiddags ook weer een boterhammetje..wat een luxe! :) Dat ga ik zeker missen volgende week.

Morgen weer badje, heb er nu al zin in, was zo geweldig gisteren, zo speciaal. ze lag zo ontzettend ontspannen in bad, viel half in slaap en heel relaxed. Ik had te veel last van mn rug om t zelf te doen, hoop dat t morgen wel lukt!

7. Niet meer actief

Misschien blond, maar hóe spoel je dan? Ik bedoel..blijf je zitten op de wc en reik je gewoon tussen je benen zeg maar? Of sta je op? Of.....

Mooi gemaakt Hope! Wat ben jij creatief én attent zeg, super! Hoe gaat t nu met jou, trek je t nog of vind je t wel best dat t nog ff duurt?

8. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ja mooi is dat he die bad momenten, jij bent toch ok wel redelijk lang toch, ben benieuwd hoe jij het ervaard het bad moment, ik vind die standaard echt te laag maar kan nergens een hogere badstandaard vinden. Dus moet op zoek naar een andere oplossing want dit kost me echt me rug

9. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ik heb trouwens ook een week last gehad van mijn rug.Tja, bevallen is niet de meest ergonomische houding.

10. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ik bleef met spoelen zitten en dan een beetje achterover leunen en benen wijd.

11. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    hihi ja dat is waar

12. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    maar ik kwam eigenlijk ff gluren,....
    of peetje er nog iets van bakt,...
    ik was natuurlijk qua menstruatie 28 nov ,..dus peetje wie weet hou ik die datum alsnog aan ,....
    maar moet wel zeggen dat ie erg beweegeijk is nu, geen weeen of iets van dien aard, maar het lijkt wel of ie heel de dag zijn draai probeert te vinden, dus mocht je me voor willen zijn,..haha opschieten,...

sowieso wordt ik vrijdag gestript,.....

maar welke dames zijn er hier gestript?
    en wat zijn jullie ervaringen ermee? pijn? last? had het meteen resultaat? of niet,..
    en had je ervoor al weeen gehad ofzo?

leidde het tot je bevalling?

haha zoals jullie zien, veel vragen over 1 ding: strippen,......

nou met zoveel mama's komt er vast een antwoord op :D

alvast mn dank

13. Niet meer actief

Ik ben woensdagochtend om half 11 gestript, weeën kwamen meteen, maar had niet t idee dat t 'echt' was...maar in de loop van de dag werd t steeds heftiger en tja, om 4 uur de volgende ochtend ben ik bevallen. Ik had al vrij veel voorweeën gehad, maar dit was duidelijk anders, veel pijnlijker.

Het strippen zelf was wel pijnlijk, maar wel te doen, vooral erg vervelend. En ik ging dus met een vette wee de praktijk uit, dat was geen pretje. Maar ben zo blij dat ze t gedaan hebben, ik liep echt op mn tandvlees, ik was gesloopt...en nu...een en al adrenaline :)

14. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    heb trouwens ook nog steeds die tinteling in mn vingers, of te wel ben heerlijk aan het na zwangeren hahaha

15. Niet meer actief

Oh en nog een vraagje..hoe zat t met jullie met t gewicht, hoe snel na de geboorte is de baby weer gewogen en hoeveel was hij/zij toen afgevallen/aangekomen?

16. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Quinn is hier iedere dag gewogen toen de kraamzorg er was, in het begin kwam hij aan en toen viel hij af, en toen kwam hij weer aan, zo zat het geloof ik

Ik ga even de flesjes voor Quinn alvast maken en mn make up van mn bekkie halen

Ben er zo denk ik weer

17. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0

18. Niet meer actief

En als ik toch bezig ben...mag ik nog ff pronken? :)

19. Niet meer actief

20. Niet meer actief

Dat vermoeden had ik dus al, dat je het zo moest doen en dan is t voor mij uitgesluiten, daar zijn mn benen te dik voor..helaas...dus dan maar via de douche, vind ik eigenlijk toch prettiger, alleen wat omslachtiger.

Deel Deze Pagina