Ik kwam even het buddy nieuws melden van Petra, maar is al gedaan... Zet hem op Petra, heeeeel veel suc6! Nu ik hier toch ben (nog ff voor de voeding ) hier gaat alles goed. Sanne doet het goed. Ben lekker aan het genieten! Maar etienne is weer volledig thuis, dus ben erg druk, vandaar dat ik hier ook weinig te vinden ben. Ik lees natuurlijk wel elke keer mee! Liefs, Natasja
hallooooooooooooooooooo ik lag een beetje onrustig in mijn bedje,.. en ben er dus maar ff uitgegaan en heb mezelf een bakkie thee geschonken,.. dus ja maar ff gluren of hier iets aan het handje is,...... nog steeds op 1999 dus niet veel bijgekletst denk ik,.....
ow peetjuhhhhhhhhhhhhhhhhh yessssssssssssssss haha heb je gewacht tot ik naar bed ging? nam je me boodschap serieus, toen ik zei dat je op moest schieten GO GIRL you can do it,..............
jammer dat je nu niet online bent peetje,...... maar ja ik lees het laters dan wel .. ik kom om een uur of 4 nog wel ff gluren
goeiesmorgens......althans laat dat goeie er maar van af.......... Heb hier een dame die het VERTIKT om te slapen...heb dus nog geen oog dicht gedaan en zit nu beneden met kind en bakkie koffie, zodat manlief nog een tukkie kan doen voor hij morgen weer vroeg aan de slag moet.. Maar zit er echt ff helemaal doorheen, straks naar het CB en ik hoop dat ze me bergen goede moed kunnnen inpraten en een hoop advies hebben, want dit trek ik dus echt niet meer! Nog meer nachtbrakers toevallig? @Peetje; Zet hem op meid!
tis niet meer leuk zo he jen,.... hopelijk krijg je idd wat wijze raad, want aan bergen hoop heb je niks natuurlijk
Ze vertikt het gewoon om in haar eigen bedje te slapen...... Ook heeft ze weer onwijs last van haar buikje....hoop dat ze daar ook iets mee kunnen... hmmm, dit werkt niet echt typen en zo'n kleine op schoot.... Ik ga eens even met madame op de bank hangen...
ow je bent alweer off line,..... hihi nou ja ,...... kijk ik zo nog wel ff, nog geen nws van peetje dus,.........
Hier ook een slapeloze nacht, vanaf half 5 ligt ze te brullen en alleen als ik haar in mn armen neem is ze stil. Ben dus maar naar beneden gegaan en heb een half uurtje met d'r op de bank gehangen en toen viel ze in slaap. Nu ligt ze te pitten in de box en kan ik even bijkomen. Willem ligt nog te slapen tot de volgende voeding, dan staat hij op en duik ik er weer even in.