goeiemorgen, ILSE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG! {|= en wat een mooi meisje is Angelina. PETRA EN JONS GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON MARTIJN! Hier ook een zeeeeeeer vroeg begin van de dag. 5.15 uur waren en 2 jongentjes wakker. GRRRRRRR, en dat terwijl Adriaan en ik net 5 min weer in slaap lagen, want Estrella kwam om 4.15 uur voor haar 2e nachtvoeding. Tja ze mochten gisteravond schoenzetten en daar was Angelus nog vol van, maar ja daarbij is zijn broertje ook wakker geworden. Om half zeven nog ff terug gegaan, ja toen werd Estrella om 7.00 al weer wakker voor haar voeding, ja het is een meisie van precies op tijd wakker worden. Ze doet uit haar zelf netjes 3 uur er tussen. Kon vanmorgen (vannacht) dus wel huilen, jemig is momenteel dus wel even zwaar zo. sorry voor het 'klagen'. Ilse hier ook zoiets qua overstap van kraam,naar maandverband. Was bij mij ook heel snel geminderd. Hier zitten de hechtingen er ook nog in, maar heb er geen last van. Ruby, hoe is je test afgelopen? Estrella slaapt nu lekker dus ga even wat huishouden proberen te doen. Niet dat ik er zin in heb, maar ja moet nou eenmaal gebeuren.
Nou, uiteindelijk hebben we 1 uurtje liggen pitten op de bank en nog een uurtje boven in het grote bed! Net een flesje gegeven en nu ligt ze dus WEL prinsheerlijk te slapen in haar eigen bedje.... en ik heb haar er wakker in gelegd... Ik snap er werkelijk waar helemaal geen snars meer van! Denk dus dat het toch weer darmkrampen zijn in pittige vorm... He getver! Het regent hier pijpenstelen en ik moet zometeen met de benenwagen naar het CB, zeker een 15 minuten lopen... Bah, bah en nog een bah! Nou ja, ga ff spullen pakken en dan ben ik weg...groetjes!
Petra en Jons van harte gefeliciteerd met jullie zoon. Leuke naam "Martijn". Geniet van de mooie tijd en rust lekker uit.
hope wat ben je toch altijd creatief met die plaatjes, hoe doe je dat toch zo snel zeg, gebruik je psp?
Hier bij Milan 1 1/2 week gevloeid en nu ongeveer 4 weken. Geen kraamverband gebruik. Vond ik niet lekker zitten en raden ze in het WKZ ook af. Daar gebruiken ze ook Tena Lady Extra. En dat is gelukkig ook in de winkel te koop. Wel duur maar zat heerlijk. Nu ik weer aan menstrueren ben en dat is grote schoonmaak zal ik het zo maar zeggen gebruik ik ze nog 2 dagen omdat ik bijna leeg loop. Meiden die niet lekker hebben geslapen. Ga vandaag even lekker op de bank liggen als er tijd is. Jullie moeten ook goed aan jezelf denken
Petra en Jons gefeliciteerd met jullie zoon Martijn Zo vannacht heeft meneer lekker doorgeslapen en kwam om 7 uur voor zijn eerste flesje. Ik ga me verder klaar maken want moet zo naar het cb. Tot strakjes.
Vandaag laatste dag KH. Had eerder tegen haar gezegd dat 3 uurtjes wel genoeg zouden zijn om af te ronden, maar nu met mijn nek- en hoofdpijn hoop ik dat ze toch nog wat langer de tijd heeft Ik ga maar weer even liggen, hopen dat het bonken in mn hoofd minder wordt (en dat Hester dat niet gaat tegenwerken, haha).
Goedemorgen, Ga eerst even bijlezen, maar zie dat Petra al bevallen is! Petra: gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!
Ik hbd mijn KH een paellapan gegeven toen ze weg ging. En een grote bos bloemen. Ik heb haar handkolf nu te leen dus ik zie haar nog wel een keertje. We hebben zaterdag via MP een elektrische kolf gekocht. Eentje van avent.
haha ja en nu alleen nog ff bevallen maar ja wist het aan het begin al, ik word de hekkensluiter zal ik het dan toch maar op mijn allereerste echte uitrekeningsdatum flikken? 28 nov,........ mijn menstruaties heb ik ook altijd met de klok gelijk kunnen zetten, dus wie weet dit ook wel maar in mn achterhoofd nog steeds 29 in mn koppie, omdat ik veel met die datum heb ennuh dan hoef ik ook niet gestript te worden ik word er een beetje melig van, al die rondslingerde baby's
He Maria, daar heb ik ook nog naar gezocht op MP, maar kon ze niet vinden. alleen maar de handkolf, maar ja die heb ik al.