Godverdomme had 10 pagina's op iedereen gereageerd loopt me pc vast wat een kutding whaaaaaaaa maar goed ilse gefeliciteerd en peetje jij ook! nu hope nog
Hope hier pas bezig met psp, versie 11. Mooi programma. Heb alleen te kort tijd om leuke dingen er mee te maken. Linda, heb al een elcetrische van medela, maar deze bevalt me dus niet. Krijg er zere tepels van en de productie met kolven is niet zo hoog. Met de handkolf van avent wel, kan ik beter het ritme regelen. Vandaar dat ik nu de electrische versie wil, anders koop ik deze nieuw. Binnenkort maar eens kijken wat ie precies kost. Weet het ff niet meer. Hier net toch echt ff wat in het huishouden gedaan, jaja, moet toch netjes zijn als Debby vrijdag komt met Ryan. .
Melanie: ik ben blij te horen dat het vrijdag allemaal netjes bij jullie is . Ik verheug me er echt op, Ryan denk ik ook...die wil niet meer slapen
Maria: dan kan ik me ook wel voorstellen dat je schoonmoeder niet zo vaak belt of langskomt. Dan is ze vast in de veronderstelling dat jullie dat niet willen....
Hier ook een beetje een wanhopige mama. Reese spuugt er zowat alles uit wat hij opdrinkt, echt zielig. T komt er door zijn neus uit. Heb al met het CB gebeld en nu moet ik straks naar de HA om naar zijn slokdarm te laten luisteren. Door de borstontsteking heb ik bijna geen melk meer dus hij krijgt nu bijvoeding.
Net bij CB geweest, heel veel tips hebben ze niet... De krampjes daar kunnen ze natuurlijk niets aan veranderen, het enige dat we kunnen doen is HEEL VEEL regelmaat inbouwen... Dat houdt in; Altijd dezelfde volgorde aanhouden met alles! De fles altijd op dezelfde plek geven... Het liefst helemaal niet uit handen geven... Erwin en ik gaan dus vanavond maar eens even zitten om een soort van schema te maken... Dit moet er in ieder geval voor zorgen dat ze rustiger wordt en hierdoor de krampen beter kan verdragen. We mogen haar overigens wel slapend naar bedje doen! Hoeft niet perse wakker in bed te worden gelegd. Het is nu veel belangrijker dat zij (en wij) rust kunnen vinden! Ik heb tranen met tuiten zitten janken bij die arts, tja heb natuurlijk een lichtelijk slaaptekort en kan vrij weinig hebben op het moment... Maar al met al heb ik er wel vertrouwen in dat dit (als we het echt heeeeel stipt doen) goed gaat komen! @Debby; ben benieuwd of jij er ook iets mee kan...?!
Dat is toevallig, zat net aan je te denken! We proberen het ook met Ryan, met als gevolg dat hij nu vanaf 09.00 uur al wakker is en aan het huilen is. Ik weet niet of dit de juiste oplossing is?! Tuurlijk is ritme goed, maar zodra ik Ryan oppak, is hij wel stil. Misschien heeft hij gewoon behoefte aan warmte van iemand? Ik weet het ook even niet meer, maar bij mij zitten de tranen ook erg hoog...Arnoud heeft vanmiddag al vrij genomen, om mij te helpen. Vannacht heeft Ryan van 1.00 - 5.30 uur geslapen (gelukkig!), maar daarvoor heeft hij ook de halve avond lopen huilen, dus hij was vast uitgeput. Om heel eerlijk te zijn geloof ik niet zo in dat regelmaat. Dat hebben jullie toch ook al geprobeerd? Ik weet ook niet meer wat wel werkt, wij moeten morgen voor controle naar de kinderarts, en ik ga het daar ook even aankaarten, wat we ermee moeten. Dus zodra we daar iets weten, laat ik het jou weer even weten! Ik denk dat in dezelfde situatie zitten helaas... Bij Ryan heb ik trouwens ook wel eens het idee dat hij last van maagzuur of zo heeft. Dat zijn eten weer naar boven komt, spuugt alleen niet alles uit, somseen mondje. Heeft Esmay daar ook last van? Want dat is natuurlijk erg pijnlijk voor zo'n kleintje kan ik me voorstellen...
Hee meiden, hier ben ik ook weer. De borstontsteking is eindelijk onder controle, de overproductie lijkt ook over z'n hoogtepunt te zijn (hopelijk hou ik wel productie...) en Thije slaapt (nu). Ben vandaag voor het eerst alleen thuis met de twee kleine koters, doodeng maar tot nu toe gaat het nog wel. Ilse, gefeliciteerd met je verjaardag! Petra en Jons, gefeliciteerd met jullie zoon Martijn! Muriel, gefeliciteerd met Hester .
Jen, meid hoop dat het voor jullie gaat werken. Debby, als jij het gevoel heb dat hij warmte van iemand (vooral mama) nodig heeft, dit gewoon lekker geven, als hij hier rustig door word. Vergeet niet hij heeft 9 mnd lekker bij mama gezeten en nu ineens moet hij maar 'groot' zijn. Ze hebben ook zeker daaarna vaak nog een behoefte aan lichamelijk contact met mama. Zelf moet je ook ontzwangeren na de bevalling. Hij moet ook nog 'loskomen' van mama. Doe wat goed voor jullie voel en hou je niet al te vast aan al die regeltjes.
Wencke, fijn dat je ontsteking is afgenomen. Spannend zo de 1e dag alleen met de kids, maar dat gaat jou vast en zeker lukken. Succes meid.
Vergeet er helemaal bij te vermelden dat Esmay het verder heel goed doet! Ze is in 1 week 150 gram aangekomen, groeit goed qua lengte en hoofdomtrek, dus wat dat betreft niets te klagen! @Debby; Ik geloof op zich wel in die regelmaat, maar Esmay heeft het dus echt nodig om alles iedere dag exact hetzelfde te doen en af en toe zijn wij daar niet zo strikt in... Gisteren zijn opa en oma bijvoorbeeld langs geweest en heeft ze een hele tijd bij oma gelegen, typisch is het dan wel dat ze 's nachts niet slaapt... Tot nu toe valt het precies op dagen dat er visite is geweest dat het zo erg is...! Dus we gaan toch een poging wagen, dat is misschien voor de opa's en oma's niet zo leuk, maar het moet maar even! Niet geschoten is altijd mis! Succes morgen bij de kinderarts, ben wel benieuwd wat hij te zeggen heeft. Van dat maagzuur heeft Esmay volgens mij geen last...spugen doet ze ook niet zo gek veel, af en toe een mondje vol, maar da's echt sporadisch..
Ik ben dan zo bang dat hij straks helemaal niet meer uit zichzelf in slaap wil vallen...ik geloof dat hij nu eindelijk wel slaapt, zal zo even kijken! Enne...we hebben het er vrijdag wel even uitgebreid over denk ik?
Ja, dan zou het inderdaad door de visite kunnen komen. Ryan doet het ook op "normale" dagen zeg maar. Dus we kijken vandaag even aan en overleggen morgen even met de kinderarts. Kijken wat hij te zeggen heeft...