Even snel een foto! Hij heeft vannacht wel 5! uur aan elkaar geslapen... (konden wij ook even lekker doorslapen ) [/img]http://hyves.nl/index.php?l1=ut&l2=photo&l3=show&media_id=142592227&media_secret=kH7f
Zo ben ik weer. Alles was goed bij het cb. Hij weegt nu 4000 gram en is 52 cm. Ik mag zijn voeding met 10cc ophogen. Had ik gister bij de late voeding al gedaan en hij heeft dus vannacht gewoon tot 7 uur doorgeslapen. Dus hij heeft die extra voeding gewoon nodig. Ilse: Gefeliciteerd met je verjaardag. Ben trouwens benieuwd hoe het met Ruby is......
Ik heb gezocht op debbyarnoud en hij pakt je niet, wel met je gewone naam. edit: heb stasia ook gevonden, heb je toegevoegd
Morgen gaan we gelukkig naar de kinderarts met Ryan, want wij vermoeden dat hij toch reflex heeft. HIj heeft van 9.00 - 12.00 uur vanochtend alleen maar liggen huilen en vannacht leek het even alsof hij zou stikken! Arnoud schrok zich dood en gelukkig sliep hij bij ons op de kamer. En als ik bekijk wat de kenmerken zijn van reflux, dan is het zo herkenbaar voor ons. Dus we hopen dat ze hem morgen goed na willen kijken en eventueel medicijnen voor willen schrijven. Voor ons zou het goed verklaren waarom hij weinig slaapt, veel huilt etc... Kortom: een huilende moeder hier en gelukkig heeft Arnoud vanmiddag vrij genomen!
Ziet de foto's van Deniz even te bekijken op Hyves, hij heeft ook al een flinke bos haar he?! Supermooi ventje hoor!
Heb nu onze adressenlijst erbij liggen en ik ben iedereen aan het opzoeken op hyves. Wilde er lang niet aan maar het is toch wel leuk.
Hallo Dames, Allereerst: Petra en Jons gefeliciteerd met jullie zoon Martijn!! Weer terug van weggeweest.. gisterenavond zijn we uit eten geweest, omdat de vriend van mijn zus jarig was en die trakteerde op een maal bij het wokrestaurant, heerlijk zitten genieten.. en toch stiekem ook patat gegeten, dit had ik zaterdag ook al op, maar het is echt een verslaving van mij Iig Fenna was bij mijn schoonouders en die heeft daar heerlijk haar eerste fles-poepluier gehad.. en stinken, we konden haar boven helemaal ruiken, terwijl ze beneden lag Oma mocht haar verschonen, want ja wij gingen net weg Maar goed, ze krijgt nu elke keer een fles met 120cc met 4 scheppen en 2 scheppen nutriton. Wat maakt dat de fv dikker wordt en ze minder spuugt.. Ze spuugt nu de laatste paar keren wel weer wat, maar gelukkig geen bogen, want dat wil ik niet meer zien hoor. De laatste 5 flessen heeft ze allemaal helemaal leeggedronken vind het dus ook niet zo gek dat ze wat meer teruggeeft. In principe heeft ze dan dus net teveel... maar niet altijd want soms geeft ze dus niets terug, dus hou de hoeveelheid wel hetzelfde. We hebben een heel ander kind sinds de flesvoeding. Ze drinkt, pruttelt een uurtje, wil niet zo heel veel meer de speen (anders zat ze zowat altijd als ze wakker was met d'r speen en anders was het brullen), dan leg ik haar in bed, dan ligt ze rustig rond te kijken of huilt 10 minuutjes en valt dan in slaap! Heerlijk! Ik vind het zo fijn dat we de stap genomen hebben. Niet meer hele uren huilen, niet meer stressen door het vele spugen, niet meer elke dag drie/vier keer kleertjes verschonen, ik begin eindelijk te genieten! En ook de stuwing is weg, mijn borsten beginnen weer langzaam aan hun normale grootte weer aan te nemen. En ik kan nu eindelijk weer mijn gewone beha's aan, weg voedingbeha's! Net even heel brutaal gedaan: ben bij de buurvrouw langsgegaan, die heeft zelf een dochtertje van 5 en een zoon van 16 en dat is echt zo'n moederlijk type. Ben ik wezen vragen of ze even de babyfoon in huis wilde hebben en op Fenna wilde letten want ze lag net in bed en ik moest nodig boodschappen doen. En hier ben ik toch ook wel heel erg bezig met de regelmaat, zie dat het haar enorm veel goed doet! Dus ik wilde haar liefst niet meeslepen naar de winkel, maar lekker laten liggen. De buuf vond het helemaal niet erg, zei zelfs dat ik haar zelfs ook wel mocht brengen als dat makkelijker is. Ze zei toen ik de babyfoon weer ophaalde dat ze het wel vaker wil doen: "als je eens omhoog zit of het is slecht weer en je moet er even uit en je wilt haar niet meenemen ofzo, dan kom je de babyfoon of haar maar brengen hoor!" Zo weer een oppasadresje erbij dus Hmm... heel verhaal geworden. Jullie hebben zoveel gekletst gisteren dat ik moeite had om bij te lezen en reageren ga ik zo even proberen te doen. Kan even duren, want nu ga ik mijn middageten even verder opeten en dan is het alweer bijna tijd voor een fles. Ik ga mijn best doen!
Ik ga offline, heb net de huisarts toch maar gebeld en wordt zo teruggebeld. Even overleggen wat te doen, wat zo gaat het niet met de kleine man! Ik denk niet dat ik vandaag nog online kom...ik ben de buddy van Hope, maar mocht ik een sms'je krijgen, stuur ik hem wel even door naar Muriel (zij staat in mijn telefoon en is volgens mij regelmatig online). En anders mochten één van jullie Hope spreken, misschien even tijdelijk een andere buddy? Zodra hier meer nieuws is, horen jullie het! Liefs, Debby
Succes Debby, hoop dat Ryan snel weer in een lekker ritme zit en dat jij je ook weer beter voelt daardoor!
Hoi meiden Hier even een kort berichtje van mij, probeer wat bij te lezen maar dat valt nog niet mee stelletje kletskousen Hier erg druk en hectisch nog, René heeft echt waanzinnig last van zijn rug en kan bijna niks dus ik ben alweer op volle kracht bezig hier wat meteen flink afgestraft word want ik heb enorm last van mijn bekken...lekker brak zootje hier. Gelukkig gaat het met Lars, Niels en Jens wel erg goed, Jens is sinds gisteren weer 40 gram gegroeid! Even een paar korte reakties: Linda meis ik heb gisteren veel aan je gedacht gaat alles goed met je? Morrighan en Patricia gefeliciteerd met jullie zoon Cailan Joshua! Petra en Jons gefeliciteerd met jullie zoon Martijn! Ilse gefeliciteerd met je verjaardag! Hope meis aan jou de eer november af te sluiten...enne wél in november he! Alle meiden die het nodig hebben (((knufff))), ik hoop hier gauw regelmaat te krijgen en weer tijd voor het forum te hebben! xxx Roelie
Kom er achter dat ik vanmorgen ben vergeten uit te loggen! En dat ik Ilse ben vergeten te feliciteren, dus bij deze: ILSE GEFELICITEERD!!! Ga nu even bijlezen, is behoorlijk gekletst! En er is geen scroll-dingetje meer bij de pagina-nummering, hebben jullie dat ook?
Roelie, ik hoop dat je bekken en Rene zijn rug weer snel opknappen zodat jullie ook kunnen genieten van jullie wondertjes! Ilse, gefeliciteerd met je verjaardag! {|=