hmm er is er een die het er niet mee eens is boven...10 minuutjes aanhoren... ben benieuwd, want ze is wel moe...
Prima! Sterkte met dat arme ventje, laat maar weten hoe jullie afspraak afloopt. Ik hoop dat ze hem kunnen helpen! Enneh.... Hope, je kunt mij als runner-up buddy noteren als je wilt hoor! (voor het geval je vliezen breken in de supermarkt enzo )
p[fffff volgens mij heeft Eva echt een regeldag. Heb net 8 keer van borst gewisseld in pff pakembeet anderhalf uur. Ze ligt nu beneden nog steeds te jengelen. Heb een harde schijf in mn borst en wil eigenlijk niet mer voeden maar heb geen keus, zal dr zo wel weer aanleggen
Ik ben dus bij de huisarts geweest. Wel stom hoor, bel ik vanmorgen met het CB dat hij veel spuugt en met grote bogen en te weinig eet. Meteen nadat ik de afspraak had gemaakt met de HA drinkt ie pardoes de twee volgende voedingen alles leeg zonder te spugen Volgens mij heeft ie me dus voor de gek gehouden Ben toch maar even naar de HA gegaan en volgens de HA zag Reese er goed uit en als hij niet bij iedere voeding veel spuugt hoef ik me geen zorgen te maken. Pfff Maria, jij hebt wel een hele veeleisende baby zeg, kan me voorstellen dat je moe bent. En Hope: ik hoop dat we je nu aansteken met die babypraat want eigenlijk moet jouw kleintje toch ook maar mooi in november tevoorschijn komen
Zo, jee even een beetje bijgelezen. Petra en Jons, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Martijn. En super dat je je aan je woord hebt gehouden om op mn verjaardag te bevallen Iedereen bedankt voor de felicitaties. Ik besef me amper dat ik jarig ben, zit alleen maar op mn roze babywolk M'n ouders en mn schoonmoeder zijn geweest en ben lekker verwend. M'n vader zit al aardig in zn opa-rol (had ik never nooit verwacht) en had een kado voor Angelina gekocht, zelf uitgezocht. Hij is alleen een beetje te vroeg....een kleuterlaptop! Voor kindjes vanaf 4jaar! Haha, geweldig! Die bergen we dus nog maar even op. Ik vind t super, m'n kindje van 4 dagen heeft al een eigen laptop! Verder van mn ouders een medaillon en een gevuld envelopje van mn schoonmoeder. En dan nog even nog meer goed nieuws...de borstvoeding is op gang! Ik hoef (als t zo blijft) niet meer te kolven of bij te voeden! Ik ben zo blij en trots. Ze pakt goed en drinkt goed en houdt dr temp goed op peil. Wowie, ik zat bijna te huilen. We hoeven nu dus ook de wekker niet meer te zetten voor die 3 uur, maar mogen 'op aanvraag' gaan werken. Dus vannacht gewoon eens kijken wat ze doet. Heerlijk! Oh en voor de hyvers...ik ben Ilsepilsje daar, dus voeg me maar toe Nu gaan we even een hapje eten en even bijkomen van alle emoties van vandaag. Ik kom later weer binnenvallen en dan probeer ik ook op jullie te reageren, ben ik nu even te moe voor. Knufff Ilse
Oh en Hope, bedankt voor je geweldige psp creatie, vooral de champagnefles vond ik super! Ik heb 'm gelijk uitgeprint. Heb je 'm toevallig ook nog in groot formaat/resolutie, dan kan ik m nog mooier uitprinten (of ben ik nou te veeleisend haha). Je bent echt creatief hoor, doe het je niet na.
Hahaha, wel ontzettend lief van je vader hoor! Wel grappig, nu al een kleurenlaptop, hahaha. En nog meer verwend lees ik! Super meid, je hebt het verdiend. En wat goed zeg van de bv! Heerlijk, kan me voorstellen dat je bijna zat te huilen (alhoewel ik helemaal was gaan huilen ). Toppie gewoon voor je! Wilde je net gaan opzoeken op Hyves, maar zie dat je mij al hebt gevonden .
Dank je wel Muriel, we houden het even zo totdat ik morgen meer weet. Kom af en toe wel even online denk ik...maar dan heb ik even een "last" minder. Maar ehm..hoe gaat het met jou? Hoe gaat het met de migraine?
Update over Ryan en de ha Vanmiddag heeft de huisarts gebeld. Wij hebben twee huisartsen in de praktijk (een man en een vrouw, geen stel geloof ik), en de man had ik nog nooit gesproken of gezien. En hij belde vanmiddag. Dus ik het verhaal verteld en hij adviseerde ook om morgen even met de ka te overleggen. Er zijn verschillende stappen die moeten worden genomen voordat ze medicijnen voor willen schrijven voor reflex. De eerste twee stappen zijn: - bedje schuin (hebben we al gedaan) - andere voeding (bijv. voeding tegen krampjes, in ieder geval dikkere voeding) (hebben we ook al gedaan) Toen hij begreep dat we deze stappen al hebben ondernomen, vond hij het verstandig morgen met de ka op te nemen. En het feit dat Ryan nog niet had geslapen, was geen probleem. We konden rustig morgen naar de ka. En als het erger zou worden, moesten we natuurlijk weer bellen. Hij had gezien dat we al de nodige problemen hebben gehad met Ryan, dus hij begreep het allemaal en was erg lief! Dus dat besproken en toen vroeg hij "hoe gaat het verder"? En tja...toen hield ik het niet meer droog en heb ik de telefoon aan Arnoud gegeven. Arnoud zei al dat het even te veel werd voor me en de ha zei al "ik stelde dus net de verkeerde vraag". Kortom: hij was heel begripvol en erg lief. En we gaan het morgen gewoon met de ka opnemen. Ryan heeft gelukkig vanmiddag vanaf 14.30 - 17.00 uur geslapen en ligt nu weer te slapen. Hopelijk slaapt hij vannacht ook een beetje, zodat wij ook een beetje kunnen slapen. Mijn schoonmoeder kwam vanmiddag nog even langs en die bood ook al aan om Ryan weer een nachtje bij hen te laten logeren, maar daar ben ik nu nog niet aan toe. A.s. zaterdag gaan we uit eten met mijn broer (traktatie van mijn broer) en dan brengen we Ryan ook naar mijn schoonouders. En dan mocht hij ook wel blijven slapen. Maar ik wil eerst morgen afwachten en kijken hoe het de rest van de week gaat...dat begreep ze gelukkig wel! Voorlopig redden Arnoud en ik het nog wel 1 nachtje denk ik. Alhoewel Arnoud minder moe is dan ik...ik zit er een beetje doorheen en kan eigenlijk alleen maar huilen...ben blij als we morgen meer weten!
Jemig Maria, kan me goed voorstellen dat je daar moe van wordt. Hou vol meis, je kan het! Als ze straks een keer verzadigd is, meteen je bed ik duiken
Debby, ik hoop dat je morgen inderdaad meer te weten komt en dat er dan duidelijke en goede maatregelen worden genomen, zodat kan worden uitgezocht wat er aan de hand is. Ik vind het wel erg prettig dat er bij jullie wel goed wordt geluisterd, want bij ons had ik echt het idee dat iedereen zoiets had van ja, ik weet het ook niet, zolang ze goed groeit en plast dan maakt het niets uit.. ja nee, mijn kind spuugt grote bogen voor de lol zeker? Nu gaat het gelukkig wel beter, maar moest mijn advies bij 'normale mensen' vandaan halen, niet bij de experts, want die wisten allemaal niet zo goed wat we moesten doen. Zeker niet omdat ik ook borstvoeding gaf. Anders waren we meteen met de nutriton begonnen. Ik snap dus maar al te goed wat je voelt Debby, ben blij dat er goed geluisterd wordt naar jullie! Succes morgen!