Hallo allemaal Jullie hebben al lang niks meer van me gehoord. Maar het lukt me niet op alles bij te lezen laat staan overal op te reageren. Komt waarschijnlijk ook omdat mijn vriend nu ook nog thuis is en we toch wel bijna elke dag bezoek hebben. De dagen vliegen voorbij. Met Imke gaat alles goed. Ze huilt alleen als er echt iets is of ze heeft honger of een poepluier. Woensdag moeten we voor de eerste keer naar het bureau dus ik ben benieuwd naar haar gewicht. Verder wil ik iedereen die ik niet gefeliciteerd met de kleine bij deze alsnog feliciteren. Voor degene waar de baby veel van huilt, ik hoop voor jullie dat het snel minder wordt. Ik probeer vanaf donderdag weer vaker aanwezig te zijn dan is mijn vriend ook weer werken dus dan heb ik wel meer tijd over. Groetjes, Jolanda en een kus van Imke
even een teken van leven van mij. het gaat even niet zo lekker met me maar daar is iedereen inmiddels van op de hoogte. ben ook enorm moe gewoon van alles. ben trouwens niet zwanger,gewoon nog ontzwangeren. de medicijnen doen nog niet echt hun werk.en ik had zaterdag ook nog erbij gedronken (voor het eerst in 4 jaar) dus dat tikte wel aan. rayan heeft voor de eerste keer gelogeerd bij mijn zus en dat is perfect gegaan. ze was meteen allemaal weekenden in aan het plannen wanneer ze weer op wil passen. ik ga echt proberen te forummen maar trek het gewoon ff niet. iedereen een hele dikke knuffff
Zo, even een dagje zonder laptopje en gelijk 15 pagina's achterstand....Ik ga eens kijken hoever ik kom.... Vloeien: ik vloei nog steeds een beetje, maar het is op te vangen met een maandverband. Plassen heb ik ruim 1,5 ook in de douche gedaan, en daarna op het toilet gespoeld met een beslagflacon (daar kun je een straaltje mee spuiten, is makkelijk met spoelen). Sinds gisteren kan ik weer gewoon naar het toilet..hoera! De kraamhulp raadde een vaginale douche de eerste 6 weken af, maar waarom ben ik vergeten te vragen... Mijn baarmoeder was ook zo abnormaal snel op zn plekkie terug...donderdag bevallen en dinsdag al achter het schaambeen. Ook mijn vlos zei dat ik een natuurtalent was om te bevallen Nu we het toch over genante dingen hebben; hebben jullie ook last van winderigheid? Vincent is op dag 4 weer gewogen is bleek toen de maximale 10% te zijn afgevallen. Zo rond dag 10 was hij weer terug op zijn geboortegewicht. Petra en Jons, VAN HARTE! Hope, prachtige buik! Melina, wat een droppie is Vangeli! Sterkte Jen, met het vinden van een ritme voor Esmay. Daf, hoe gaat het eigenlijk met jouzelf? Is je totaalruptuur goed aan het helen? Even genoeg geforumd nu....ik ga straks weer verder bij 2008... xxx
Petra van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Martijn! Sorry dat ik zo laat ben met reageren, maar etienne dacht dat het de wekker was ipv het sms'je Geniet van de mooie tijd samen! Liefs, Natasja
Mijn vader + vrouw + kinderen kwam onverwacht nog even langs (wel eerst gebeld hoor!). Was weer even heel gezellig, zo leuk om te zien hij mijn kleine broers al echte ooms zijn! Rachel, leuk kaartje!! Debby, wat is de KA? Maar verder een duidelijk verhaal, fijn dat er geluisterd werd en ik ben benieuwd hoe het vanavond en vannacht gaat! Ik ga nu eens een keer vroeg mijn bedje in, ben ondertussen best moe aan het worden. Timo heeft al slapend bij zijn ooms gelegen en ligt nu net in bed en is dus weer even aan het jammeren. Hoop dat het zo ophoudt... Hope, ondertussen al aan het bevallen? De tijd begint te dringen, november is bijna voorbij
nee niet, maar ik kan hem wel een x over doen hoor,.... dit was maar ff een hele snelle aktie tussendoor, en aangezien je het over turquise had, nam ik die kleur en zodra je die opslaat wordt ie altijd minder mooi,.... kan het weleens met een andere kleur doen, andere fles ofzo,..en wie weet pak ik je andere foto maar komt goed ,....
Als je je verveelt, zou ik t leuk vinden, maar kijk maar hoor...ik vond t gewoon zo grappig, heb t gelijk uitgeprint en bij de kaartjes gehangen
haha joldeg nee, ik verveel me nog niet hihi maar heb af en toe ff een psp bui,....... ik hoop dat ik voor woensdag nog ff tijd heb,...want vanaf woensdag geef ik het startsein hihi hopelijk dan toch nog voor het strippen,....... gewoon natuurlijk zo niet strippen dan maar maar ik ga er van tussen, mannetje wil ff achter de pc en ik wil tv kijken,...... tot morgen truste all xxx
Ilse, super dat Angelina goed drinkt bij je! Ik ben hier nog steeds aan het kolven. Maar hij drinkt wel steeds vaker en langer bij mij. Vandaag zelfs 1 hele borst leeggedronken! Hij is daarna echt helemaal kapot van de inspanning die het hem nog kost. Maria, lijkt me lastig zo'n regeldag. Hier heb ik er niet veel van gemerkt, door het ge-emmer met alle hulpmiddelen enzo. Er zit nog steeds niet een vast ritme in hier. Het is gedeeltelijk op aanvraag, maar het verzoek blijft nog wel eens uit en dan moet ik hem wakker maken.
Ik ga er weer vandoor, het is me helaas niet gelukt om op iedereen te reageren, morgen weer een poging. We gaan zo Angelina de laatste voeding geven en dan naar bed, ben erg benieuwd hoelang zij en wij slapen. Fijne nacht allemaal!
morgeeeeeeeeeeeeeeeeeeee en? is er al iemand bevallen? hihi nou ik ben dus wakker ,.. zonder wekker , geen verplichting , geen wee, nada niente niks niet, ik wou er gewoon ff uit, bakkie thee, ff neuzen op het internet, eens checken vd easy blue rekening,..... en natuurlijk brengt mij dit bij jullie,..... zijn er ouders die al een rekening vd kleine hebben genomen? zo ja bij wie ? misschien zelfs bijeasy blue, of heeft iemand er verstand van of zich er al in verdiept? ik zou het graag willen weten
Goeiemorgen Hope, ik ben er ook weer, om rdelijk het zelfde tijdstip als gisteren. Tja, ook dat is regelmaat, alleen een ander soort dan ik zou willen Wij gaan inderdaad ook een rekening voor haar openen, ik denk dat ik dat doe bij Aegon/spaarbeleg, daar heb ik zelf ook mn spaarrekeningen lopen en ze geven goeie rentes. Gisteren ook de kleine aangemeld bij de ziektekostenverzekering en uitvaartverzekering, hebben jullie daar ook allemaal al aan gedacht, wel zo fijn om dat vast in orde te hebben. Nog leuke plannen voor vandaag Hope? Bevallen ofzo?
Leuk joh, hoe oud zijn je broers? Leuk dat ze zich al echt als ooms gedragen, altijd leuk om te zien! Ook al zo'n natuurtalent! Bij mij werd t zondag geconstateerd geloof ik, dus op dag 4..was erg verbaasd. Vooral hoe ze t zei, de baarmoeder is al weg. Huh, weg? Hoe bedoel u? Maar ze bedoelde dus terug achter t schaambeen haha. Weg zou ik ni zo leuk vinden. Winderigheid, nee nu gelukkig niet meer, de laatste dagen van de zwangerschap juist wel. Vooral de dag van de weeën, ik geneerde me rot Angelina is ook op dag 4 gewogen en was toen 3660, als ik dat omrekenn is dat 6.5% Dat valt me dus alles mee, gezien het feit dat ze de eerst 48 niks binnen heeft gekregen. Gisteren was ze 3710 geloof ik, dus al weer lekker wat aangekomen. Hey meis, fijn om je weer even op t forum te zien. Het is wel logisch dat je zo moe bent, het is niet niks wat je de afgelopen maanden allemaal voor je kiezen hebt gehad. Neem de tijd voor jezelf, wij lopen niet weg hoor. Eerst maar eens zorgen voor wat rust in je koppie en je lijf en dan komt de rest vanzelf wel weer. Dikke knuffels! Hey Jolger, leuk je weer even te zien hier. Fijn dat het met Imke zo goed gaat en dat ze zo tevreden is. Succes bij het cb bureau woensdag! Laat je ons weten hoe t gegaan is? Jee dat soort reacties zit je ook niet op te wachten zeg, helemaal niet van mensen waarvan je toch mag aannemen dat ze weten waar ze het over hebben. Wel fijn dat het nu in elk geval beter gaat! Fijn dat de HA zo begripvol was, dat maak je ook wel eens anders mee. Ga je vandaag naar de KA? Succes, ik hoop dat die wat voor jullie kan betekenen. Lief dat je schoonmoeder aanbood om 'm te laten logeren, maar kan me voorstellen dat je dat nog even niet ziet zitten. Is zo dubbel he, aan de ene kant is zoals t nu gaat erg vermoeiend, maar je wilt 'm ook niet missen. Ha, dat zul je altijd zien, neem je de stap voor jezelf om het CB te bellen, gooit die kleine alles weer in de war. Echte acteurs zijn t nu al he. Maar wel erg fijn dat ie goed gebronken heeft en alles binnen gehouden heeft, dat is uiteindelijk toch t belangrijkste he. En tja, beter een keer teveel gebeld dan te weinig, toch?
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER 2007 Hope43~uitgerekend op 21 november~1e kindje~zoon 1 JOCHIE In totaal nog 1 kleintjes op komst. BUDDYLIJST Hope (21) - DebbyKoops (bevallen) AGENDA Debby~27 november Ryan naar kinderarts Gwendolyne~ 29 november kinderarts controle Mika Tari (melanie) 3 december Estrella 10.30 uur CB, Angelus 2e ronde ogentest. Debby~6 december Ryan naar cb (eerste afspraak) Ikke1981~ 10 december Quinn naar cb 15.00 uur Debby~11 december Debby nacontrole gyn Sammie2~ 13 december 11:25 uur CB arts MissyM~ 17 december eerste prikje cb Linda~ 18 december voorlichtingsgesprek PGD GEBOREN ISA* ~ dochter van Linda en Patrick ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ ZH ~ weeën ~ 31w1d MIKA JARED AIDAN ~ zoon van Gwen en Patrick ~ 21 september ~ 2014 gram ~ ZH ~ gebroken vliezen ~ 32w4d FENNA ELEONORA ~ dochter van Daphne en Jeroen ~ 12 oktober ~ 3130 gram ~ ZH ~ gescheurde vliezen ~ 37w1d EVANGELOS KONSTANDINOS ~ zoon van Melina en Chris ~ 19 oktober ~ 2780 gram ~ 48 cm ~ ZH ~ weeen ~ 35w3d SANNE ~ dochter van Natasja en Etienne ~ 22 oktober ~ 3095 gram ~ 48 cm ~ ZH ~ ingeleid ~ 37w6d RAYAN ~ zoon van Ruby en Hicham ~ 26 oktober ~13.57 uur ~ 3050 gram~ ZH ~ ingeleid ~ 39w0d ESMAY ~ dochter van Jennie en Erwin ~ 27 oktober ~ 3250 gram ~ 51 cm ~ thuis/ZH ~ weeën ~ 39w1d RYAN ~ zoon van Debby en Arnoud ~ 31 oktober ~ 3500 gram ~ ZH ~ ingeleid ~ 38w1d DENIZ ~ zoon van Stasia en Ibrahim ~ 1 november ~ 00.31 uur ~3410 gram ~ ZH ~ weeën ~ 38w1d REESE ~ zoon van Blondiedfu (Linda) ~ 3 november ~ 3910 gram ~ ZH ~ weeën ~ 39w2d IMKE ~ dochter van Jolger(Jolanda) en Gerald ~ 3 november ~ 3165 gram ~ ZH ~ ? ~ 38w6d ESTRELLA ANASTASIA ~ dochter van Melanie en Adriaan ~ 6 november ~ 4050 gram ~ 54 cm ~ TB ~ weeën ~ 40w3d QUINN ~ zoon van Dees en Piet ~ 8 november~ 01.47 uur ~ 4090 gram ~ 47cm ~ thuis/ZH ~ weeën ~39w6d THIJE ~ zoon van Wencke en Harmen ~ 8 november ~ 3710 gram ~ ZH ~ weeën ~ 40w2d VINCENT ~ zoon van Esther en Jean-Paul ~ 8 november ~ 3090 gram ~ ZH ~ vliezen gebroken ~ 37w2d TIMO WILLEM ~ zoon van Listy en Hans ~ 10 november ~ 3750 gram ~ 55cm ~ ZH ~ vliezen gebroken ~ 40w1d EVA ~ dochter van Maria en Rob ~ 16 november ~ 3110 gram ~ 48 cm ~ ZH ~ weeën ~ 41w0d JENS JESPER ~ zoon van Roelie en René ~ 16 november ~ 4030 gram ~ ..cm ~ TB ~ weeën ~ 40w3d NYNKE ~ dochter van Serafijntje ~ 18 november ~ 3740 gram ~ 50,5 cm ~ ZH ~ weeën ~ 41w4d HESTER MARGARETHA ~ dochter van Muriël en Wim ~ 19 november ~ 3680 gram ~ 53 cm ~ ZH ~ weeën ~ 40w5d FAYENNE STEPHANIE MARIANNE ~ dochter van Rachel en Dirk ~ 21 november ~ 3980 gram ~ 55,5 cm ~ ZH ~ weeën ~ 40w5d ANGELINA SUSANNA ~ Dochter van Ilse en Willem ~ 22 november ~ 3915 gram ~ 51 cm ~ ZH ~ weeën ~ 39w3d YINDI ELISA RENEE ~ Dochter van Claire en Erik ~ 22 november ~ 3920 gram ~ 52 cm ~ZH ~weeën ~ 39w1d CAILAN JOSHUA ~ Zoon van Morrighan en Patricia ~ 25 november ~ 3940 gram ~ 52 cm ~ ZH~ gebroken vliezen ~ 40w2d d MARTIJN ~ Zoon van Petra en Jons ~ 26 november ~ 3220 gram ~ ? cm ~ ZH ~ gebroken vliezen ~ 40w6d 12 MEIDEN 13 JOCHIES In totaal al 25 kleintjes geboren!
Jee Maria, wat moeilijk. Hoe is het gisteravond en vannacht gegaan? Is ze weer een beetje rustiger geworden of nog steeds zo veeleisend? Ik kan me voorstellen dat je het voeden op zo'n moment even niet ziet zitten, het wordt dan zo alles overheersend he. Hoe gaat het verder met voeden? Ik heb ook op 2 plekken zo'n schijf zitten, pijnlijk zeg. Ik probeer t weg te masseren maar heb t daardoor geloof ik verschoven, nu zit er zo'n schijf bij mn oksel..handig weer. Sterkte meissie! Ik denk aan je! Oh oh, het is wat met die schoonouders van jou zeg, echt lastig. Hoe is het gegaan. was het nog wel een beetje gezellig of hadden ze weer van die lekkere opmerkingen? Gewoon laten gaan hoor, jij weet hoe t in mekaar zit en dat is wat telt! Hier idem, pc staat in de huiskamer en altijd aan en online. En ik kijk meerdere keren per dag wel even of er iets gebeurd is. Het voelt ook echt erg 'vreemd' om dat nu niet te doen, normaal zat ik hier uren en schreef ik ook best veel op de rest van t forum, nu eigenlijk alleen nog maar in dit topic en in een enkele overige. Even wennen hoor. Maarja, de kraamzorg houdt me goed in de gaten, dus ik mag nog niet teveel. Pas maar op, zodra de kraamweek voorbij is ben ik weer veel te veel online natuurlijk Hee Roelie, mooi dat je weer even online geweest bent. Probeer je wel een beetje op jezelf te passen? Kun je niet via andere maniere wat hulp krijgen, nu alles op jouw schouders komt? In t huishouden ofzo, dat je je daar in elk geval even niet om hoeft te bekommeren? Fijn dat het met alle kleine mannen wel goed gaat, nu de grote nog he, is ook een zorg minder. En probeer jij alsjeblieft jezelf een beetje in de gaten te houden en niet zo voorbij te rennen? Je hebt maar 1 lijf he, wees er zuinig op, het moet nog heel lang mee! (((((((Roelie)))))) Wat een schatje Morrighan. En zo lekker relaxed, zo ligt Angelina er ook bij als ze in bad gaat, helemaal ontspannen, heerlijk om te zien he! Hoe gaat t nu met je, beetje bijgekomen van de bevalling enzo? Wat fijn dat de ontsteking onder controle is, heb je er lang last van gehad? Hoe is dat gegaan met die overproductie? Heb daar eerlijk gezegd niks van meegekregen. Ik begrijp dat je dus teveel melk aan maakte ofzo? Wat heb je toen gedaan dan? Hoe is het gegaan, je eerste dag alleen met je 2 kleintjes. Kan me voorstellen dat het eng is, Willem is alleen deze week thuis dus vanaf maandag ook alleen met de uk, ben zo benieuwd hoe dat is. Sinds gisteren ben ik een beetje over de angst heen geloof ik, ben zelfs 4 keer voor de grote boodschap geweest. De eerste keer beneden op de wc vond ik wel eng, voorheen ging ik boven, dan wel gewoon op de wc, maar dan naspoelen in de douche. Maar nu had ik geen zin om naar boven te lopen, dus heb t maar geprobeerd. Ik voel de hechtingen nog wel beetje trekken, dus doe heeel voorzichtig. Ik zit ook nog echt te zoeken naar welk verband het beste bevalt. Ik heb normaal Always Ultra Plus ofzo, dat hele dunne, en dat draag ik nu ook. Willem is gisteren naar de kruidvat geweest voor verband en heeft 5 verschillende pakken meegenomen, dus voorlopig kan ik weer even vooruit Tot vanmiddag! Hoe is het nu Muriel? Wat onzettend balen dat je migraine zo hevig terug is gekomen. Ik ben er ook bang voor, ik heb ook migraine en tijdens de hele zwangerschap geen last van. Ik ben nog nooit 9 maanden migraine-vrij geweest, dus ben bang dat de eerste aanval dat allemaal even gaat compenseren ofzo Ik hoop dat je je intussen beter voelt en dat het afsluiten met de KH goed gegaan is.
Zo, ik ben geloof ik weer een beetje bij, heb 10 pagina's terug gezocht en gereageerd, hoop dat ik niks over het hoofd gezien heb. Hier gaat t weer een beetje rommelig. Om 12 uur heb ik Angelina gevoed en toen naar bed, in de hoop dat ze het een paar uur zou redden. Ik heb zelf geen oog dicht gedaan, waarschijnlijk onbewust bang dat ik haar niet zou horen ofzo. Om kwart over 4 begon ze te pruttelen en hoorde ik haar smakken, dat was dus voor mij het teken om haar aan te leggen. Bijzonder, tot nu toe bepaalden wij het, en nu bepaalt ze het zelf, cool! Ze heeft 15minuten uit de ene borst en 10 minuten uit de andere gedronken. En nu kon je ook wel zien dat ze dronk, en horen vooral, wat kan ze lekker smakken Daarna haar terug in bed gelegd en zelf ook weer, maar een uur later begon te huilen, en flink ook! En ze lag weer te smakken! Ik wist niet wat ik moest doen, dus heb haar maar weer aangelegd en waarempel , ze dronk weer 10 en 5 minuten. Ik vraag me af wat ik nou verkeerd gedaan heb dan, heb ik haar misschien te weinig tijd gegeven voor t drinken? Zodra ze stopt met drinken neem ik dat op als signaal dat ze klaar is, maar ik denk dat ik dus wat langer moet wachten en dan gewoon nog een keer aanleggen? Want blijkbaar had ze nog wel 'honger'. Haar toen weer in bed gelegd en een minuut of 10 later begon ze weer te huilen, hartverscheurend. Elke keer een minuut keihard krijsen en dan een minuut stil. Dan weer krijsen, dan weer stil. We proberen het zolang mogelijk gewoon te laten gaan in de hoop dat ze in slaap valt, maar is wel erg moeilijk. Dus na een kwartiertje krijsen/stil/krijsen/stil hebben we haar er maar uitgehaald en zijn naar beneden gegaan. Toen voel ze op mn arm in slaap en nu ligt ze in de box te slapen. En viel Willem op de bank in slaap, dus die heb ik maar weer naar bed gestuurd. Toch maf, hij slaapt overal doorheen, maakt heel wat meer uren dan ik, maar hij loopt te klagen over slaapgebrek en ik niet...mietje Anyway, hij zal nu zo'n beetje wel weer opstaan, dan ga ik mn bed weer in. En dan moet hij me maar wakker maken als Angelina weer wilt eten. Op deze manier maar een beetje proberen te rommelen en kijken of t lukt. Op zich vind ik t niet eens zo heel erg om van half 6 tot 7 in mn upje beneden te zitten, want zoals jullie zien heb ik dan tenminste weer ff tijd voor t forum. Maar het zou fijn zijn als ik die uren daarvoor tenminste wel slaap..ach, komt tijd komt raad he, we zien wel, ik hou t nog wel ff vol