November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    jengel jengel jengel, eva is al vanaf 2 uur wakker...
    jengel jengel jengel... eva heeft al een paar keer borst gehad... jengel jengel jengel... eva heeft ook al 3 poepluiers achter elkaar... jengel jengel jengel, mama wil dat eva nu gaat slapen tot morgenvroeg 10 uur

2. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    haha ik zag er van de week eentje bij spuiten en slikken toevallig,....
    leek me wel wat voor je :D ;)

:oops: :oops: :oops:

3. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Heeft Eva nog steeds een regeldag?

4. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    jep, daar lijkt het wel op, kan ook 2 dagen duren....

5. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    haha mama heb niks te willen,..... :)

6. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Die heb ik dus weer gemist.... :(. Of moet ik zeggen, gelukkig maar gemist :)

7. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou...hopelijk is het morgen over!

8. Niet meer actief

Hahahahaaa, *ligt hier dubbel om de woordspelingen van Hope en Debby....* :) :) :)

Maarruh Debby; Wat fijn dat je een handvat hebt gekregen om het spugen van Ryan te verminderen en dat je (mocht het nodig zijn) verder bij je HA terecht kan! En erg goed dat de KA je serieus nam! Las vandaag op verschillende sites dat Reflux niet zo gemakkelijk erkend wordt...

Bevallingsverhalen; Wow, mooi geschreven meiden! Werd er zelf bijna emo van...

Maria; Succes met de regeldag van Eva! Gelukkig dus geen last meer van die schijf!

Muriel; Sterkte met je migraine, hoop dat de spierverslappers hun werk doen en je snel hoofdpijnvrij bent! Ik weet wat het is, heb er gelukkig nog geen last van gehad na de bevalling...

Badderen; Door de KH was er inderdaad aangegeven hiermee te wachten tot de nacontrole was geweest, maar als je hier op site kijkt bij "stel je vraag aan de verloskundige" daar staan verschillende topics over dit onderwerp. Wordt bijna altijd aangegeven dat je mag badderen zodra het vloeien is gestopt/ dat het niet uitmaakt je zit toch alleen in je eigen "vuil".... Ik ben zelf afgelopen weekend voor het eerst weer in bad geweest, had er zo'n behoefte aan omdat mijn rug heel stijf aanvoelde...en het vloeien is zo goed als over...

Verder ben ik het ff kwijt qua reageren...

Esmay heeft vanmorgen nog lopen spoken, maar doet het sinds de eerste middagfles van 14.00 uur weer erg goed! Heb haar daarstraks zelfs half wakker in haar bedje teruggelegd en ze is in slaap gevallen zonder te huilen of iets... :confused: :D Voor nu dus weer even een hele blije mama! Hoop dat het in stijgende lijn blijft doorgaan!

9. Niet meer actief

Oh ja, Esmay is vandaag alweer 1 maand oud ! :confused:
    Wat vliegt de tijd voorbij zeg! Niet normaal....

10. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Wat zijn jullie lekker op dreef dames!

ben zoooooo gelukkig heb voor morgen een massage ingepland heeerlijk chris past op en ik laat me een uur lang verwennen heb het echt nodig ook zit helemaal vast!

11. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    hahaha maar ook ik ben wel benieuwd, bij mij heeft de daad zeker niks opgewekt, daar deden we al een tijd niet meer aan...

12. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    nou ik denk dat je dr iig een bosnegergevoel aan over had gehouden,..

hop paardje hop,.....

13. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Jen,

Wat goed zeg van Esmay! Ik hoop dat ze deze positieve lijn blijft aanhouden! Ik moet zeggen dat Ryan het ook erg goed doet. Hij heeft gisteren om 21.00 uur zijn laatste fles gekregen en kwam netjes om 1.00 en om 5.00 uur weer en heeft tussendoor geslapen! Ben echt supertrots op ons mannetje! Zo zie je maar weer...ooit komt het goed. En ik moet ook zeggen dat ik het nu ook beter aankan als hij even huilt of vervelend is. Gelukkig is het niet meer continue of ontroostbaar huilen!
    En inderdaad...reflux wordt erg vaak niet erkend, dus was er best bang voor. Maar gelukkig begreep ze het hartstikke goed en bevestigde ze dat het inderdaad reflux is. ZO'n opluchting en ik denk dat ik vanavond ook als ee blok in slaap ga vallen!

Enne...gefeliciteerd! Esmay alweer 1 maand oud! Het gaat inderdaad hard he?!

14. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh dat klinkt inderdaad lekker zeg! Geniet er maar lekker van!

15. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    fijn hé dat stukje erkenning, je voelt je dan niet meer zo verloren alleen op de wereld en meis het komt echt allemaal weer goed hoor!

16. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    pffff
    Is er nog iemand die ijzerpillen slikt? Ben net weer naar de wc geweest. Naast dat het een hele bevalling, is mijn ontsluiting gitzwart, maar dat laatste schijnt normaal te zijn.

17. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Er schiet me even iets te binnen over dat bosnegergevoel...na de bevalling heb ik geroepen tegen iedereen in de verloskamer dat ik het idee had dat ik door 3 negers was genomen. Waarop de verloskundige heel droog reageerde "tja...dat zou ik niet weten, nog nooit meegemaakt". Hahahaahahhaha... :)

18. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ja wat een viespeuken he?

:)

19. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ow lekker , heb ik ook wel zin in,......
    en dan toch die wip er nog maar ff achter aan dan :oops: :D

20. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik slik wel Floradix tabletten. Zit alles in en schijnt heel goed te zijn voor je lichaam na de bevalling! Tot nu toe vind ik het prima werken, maar wil straks wel weer afbouwen. Enne..ik heb eigenlijk nooit echt gitzwarte ontlasting gehad na de bevalling....

Deel Deze Pagina