November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Niet zo vreemd dat die twee weer aan elkaar gekoppeld zijn als buddy's :)

2. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    haha nou ik hoop op ervoor hahahaha :)

3. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    oom en tante van rob komen zo op bezoek.... hopelijk zijn ze rond 8en weer weg, hebben we een 'rustige' avond

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Maar dan is het de vraag of de massage of de wip de bevalling heeft opgewekt ;). Dus of het één of het ander Hope :D

5. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    hebben jullie nou ook momenten dat je je echt verveeld? :oops:

6. Niet meer actief

Je ontsluiting? :)

7. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Wij doen express ook niet elke dag kraamvisite, zodat we af en toe een avond voor onszelf hebben (of voor het forum ;))

8. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    whahaha adrem van d'r

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Nee..dat heb ik nog niet gehad. Dan kruip ik gewoon even achter de laptop. Maar heb ook wel zin in om straks weer aan het werk te gaan, even weer andere praat ook!

10. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ja vroeg me ook al af hoe ze daar aan kwam, mijn ontsluiting is weg ;)

11. Ik heb toch ook het idee dat Fenna reflux heeft al vanaf het begin, maar niemand die daar over nadenkt wb de experts... :( bij haar komt de voeding zelf nog net voordat ze de volgende fles nog omhoog... vaak kan ze het wegslikken, maar soms komt het zo snel achter elkaar dat dat niet lukt en ze dus gewoon overstroomd zeg maar... nu het dikker is lukt het haar wel beter om het binnen te houden omdat het niet meer met zo'n vaart komt dat het eruit spuit zoals het eerst deed. Mar het spugen blijft dus... toch nog maar een keer bij het CB aangeven en weer erover hebben.

12. Niet meer actief

Bij ons is het helaas erg rustig met kraamvisite! Welgeteld zijn er nu 11 mensen/ gezinnen geweest...(incl. onze ouders) Ben daar best wel een tijdje erg teleurgesteld over geweest, maar heb me er nu maar bij neergelegd...

13. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    nou oke dan maar tussendoor :)

14. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ja ik wil ook wel weer aan het werk

15. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    voor een weegschaal is het moeilijk kiezen,.....
    wikken en wegen , nog eens wikken en wegen,..... :rolleyes:

16. Hier ook bedroevend weinig kraamvisite geweest :(

17. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Wij hebben ook veel gehad aan de onderstaande link (hierop staan de kenmerken van reflux en de verschillende soorten). Was voor ons erg herkenbaar zeg maar. En anders zou ik gewoon even contact opnemen met je ha. Of heb je dat al gedaan? Bij Ryan komt het ook vaak na 1/2 uurtje na de voeding omhoog en hij slikt het ook vaak weer door, maar huilt ook veel daarbij en trekt pijnlijke gezichten. Dus hij heeft er zelf ook last van! De ka zei al dat ieder kind reflux heeft, maar de een heeft er gewoon echt last van! En daar kan iets tegen gedaan worden. Het cb zei er bij ons ook niets over...het was volgens het cb zelfs niet nodig om op andere voeding over te gaan :confused:. Stelletje prutsers vind ik het daar!

http://www.babycentrum.com/index.php?id=250

18. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    haha nu misschien een beetje ,.......... vandaar al deze praatjes :D

19. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    had je meer verwacht dan?

Wij hebben bewust een aantal mensen niet uitgenodigt, maar een kraamfeest gehouden. Was allemaal wel gezellig, heb er dan ook verder niet zoveel mee. Alleen een paar vriendinnen komen nog en me werk komt nog langs (volgende week donderdag).

20. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier ook niet heel veel kraamvisite, maar dat vind ik niet zo heel erg. Had ook niet op heel veel visite gerekend.

Deel Deze Pagina