November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    whaha zie je wel ik keek ook al tig x naar het woord en dacht er klopt iets niet,....maar wist ff niet wat er fout was,..

haha nou laten we hopen dat mijn ontlasting snel komt, dan kan ik de baby misschien op de wereld zetten ;) :)

2. Ja ook met de ha over gepraat...die wist niet waar het aan lag zei ze... Misschien even de andere ha proberen in de praktijk... zijn er nog twee... voel me bijna kind aan huis daar heb ik in 3 weken tijd al 5 keer aan de bel gehangen... grotendeels voor mezelf...

3. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik kwam laatst bij de ha voor mezelf, omdat ik een doof stukje heb tussen mijn duim en wijsvinger (na de bevalling gekregen). Nog meer mensen last van? En toen hebben we het nog even over Ryan gehad en ze zei al dat het vaker voorkwam dat ze vaak mensen die net bevallen zijn vaker ziet dan eerder zeg maar....Wel grappig, maar ja...daar betalen we voor hoor! Dus ik zou het zeker even proberen! Er zijn dus medicijnen voor! Wat trouwens ook nog kan helpen is haar bedje omhoog zetten aan de voorkant, zodat ze schuin ligt.

4. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ik ben weer mezelf van voor de zwangerschap, kan niet stil zitten en niks doen, ruim dus het huis ook 4x per dag op haha :)

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Hier ook niet veel kraamvisite geweest, had ook niet meer verwacht hoor.
    In mn zwangerschap mn vrienden en familie wel leren kennen.
    Zelfs op Piet zn verjaardag was het enorm rustig.
    Ach weet gelijk wat ik aan die mensen heb, niks

6. Dank je debby, ik had dat inderdaad al eens ergens gelezen...

7. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ik zoek nog een huishoudster,......... :D

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja, dat komtme bekend voor...maar ja...

Over dat middagdutje: ook ik kan nog niet zonder Ik dacht even van wel, maar toen liep ik mezelf dus compleet voorbij, met als gevolg dat mijn schouder helemaal vast ging zitten. Niet echt handig dus...dus ik slaap ook gewoon 's middags evne als Ryan ook slaapt. zal toch ooit wel zo zijn dat we het niet meer nodig hebben?!

9. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Hier gaat het ook steeds beter, alleen het bukken wil nog niet zo lukken ivm de hechtingen. Maar ben maar al te blij dat ik verder zelf mn huishouden weer kan doen. Heerlijk! (echte huisvrouw)

10. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    volgens mij woon jij heel ver hahaha

11. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Nou Debby mag het wel hopen dat het weer over gaat dat middagslaapje. Ik slaap met Quinn zn ronde mee, dus bijna 3 uur.
    Denk als Quinn de nachten gaat doorslapen dat ik dan mnmiddag tukje ook kan afbouwen (hoop ik)

12. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    waar een wil is,.......... ;)

13. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ben ook blij dat ik die buik weer kwijt ben en het huishouden en alles kan doen. En de sokken en schoenen weer normaal aantrekken! Heerlijk! Ik denk dat ik wat dat betreft de volgende zwangerschap (als die ooit komt...) maar in de zomer plan, dan kan je gewoon slippers aan :).

Maar meiden: ik ga Arnoud even aandacht geven! Spreek jullie morgen weer! Fijne avond

14. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Debby fijne avond!

15. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik slaap niet bijna 3 uur, meestal 1 of 2 uurtjes. Maar soms ook een dagje niet...maar ja, dan lig ik er 's avonds weer heel vroeg in! En volgens mij duurt het wel even voordat hij de nachten doorslaapt?!

16. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Hier staat voetbal op, dus tja verplicht op het forum (he wat naar)

17. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    hier huilt er ook eentje ga maar weer mama spelen ;) *negeert hope totaal haha*

waar woon je eigenlijk hope?

18. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Daar heb ik gelukkig geen last van...meestal mag ik bepalen wat we gaan kijken :)

19. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ja daar ben ik ook zo bang voor dat nachten doorslapen
    Ik zou al blij zijn dat Quinn een uurtje langer zou slapen, hij komt nu om de 3 uur, en soms ook wel eens om de 2 uur. Is echt een hongerwolf

20. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ja das idd het enige wat ik ook vervelend vind, die schoenen en sokken en bukken en opruimen en ontharen en nagels knippen en in mn voetenbadje en in de auto stappen en stofzuigen en trappen op en af en en en en en en en en ja dat was het enige :D :D :D :)
    voor de rest, het slapen en niks doen en het zitten heerlijkkkkkkkkkkkkkkkkk

haha ben melig aan het worden, dus ik ga maar net zo verstandig als debby er ff vandoor,.....
    ff een bakkie zetten, ff tv tje kijken en languit liggen,.......

Deel Deze Pagina