November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    als chris er niet was had ik de kleine mee genomen, gewoon na een voeding speentje mee en ernaast!

2. Pff.. lijkt me ook niets die jeuk.. Ik had het heel erg op mijn hoofdhuid.. maar ik denk dat het kwam door de shampoo...

3. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    Helaas....luchtalarm.
    Ben er echt weg van!
    Hope, ga jij aan het werk vannacht?

4. Als het niet anders kan zou ik Fenna ook meenemen.. Maar ik heb hier 3 oppassen in de buurt :)

5. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    jup lelystad, maar ben vaak in utrecht en amsterdam dus ik tour rond...hoezo wou je een kopje thee halen, mag hoor ik hou me aanbevolen :)

6. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ja word er ook gestoord van
    heb het nu echt overal
    krabben is ook niet lekker meer, doet gewoon zeer omdat mn huid nu zo geiriteerd is, van het krabben
    Nog even doorzetten, hopelijk heeft de ha er iets voor

7. Ik wil ook wel es lekker een ritje doen haha.. Maar dan is Lelystad denk ik net te ver.. hoe lang zou het rijden zijn.. ff kijken..

Misschien moeten we samen eens bij Hope op visite dan haha!

8. Hmm.. toch nog een uur rijden... das wel veel.. :(

9. Hee waar is iedereen?

10. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    hierzo
    Zat even naar Quinn te luisteren, meer ligt heerlijk te mopperen in bed, hij is doodmoe maar toegeven ho maar. hmzz nu al eigenwijs

11. hier ook een meisje dat het er niet mee eens was.. hebben d'r maar een uur te vroeg uit bed gevist, lag gewoon te krijsen in bed.. denk toch krampjes.. nu ligt ze te slapen bij Jeroen op schoot..

12. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Peetje, knapperd is Martijn! Ook Vincent is ter wereld gekomen met een scheef neusje. Was met een paar daagjes weggetrokken, hoor.

Wow, Roelie een supermooi bevallingsverhaal! Kippenvel...

Toppie dat Hester ook met rechts is geslaagd. Weet precies hoe je je voelt, Muriel ;)

Maria, wat een heftig voorwerk en moeilijke bevalling heb je gehad, zeg!

Debby, mooi dat de Ha jullie verder kan begeleiden en het serieus neemt. Hopelijk komt er nu meer rust voor jullie en Ryan.

Jen, het gaat echt hard...Esmay alweer een maand! Gefeli hoor :) Nog 11 maanden voordat ze haar handjes in de taart mag planten!

Kraamvisite is bij ons redelijk rustig, maar ik ervaar het als megadruk...alleen de grootouders was best druk, aangezien allebei onze ouders zijn gescheiden en allemaal een nieuwe relatie hebben. Vincent heeft 8 grootouders en met name mijn schoonouders zijn me iets te enthousiast met langskomen :( Daarnaast heb ik gewoon weinig behoefte aan visite op het moment...ik ben ein-de-lijk vrij na alle verbouwingsperikelen en het lange doorwerken op de zaak! Helaas begrijpt niet iedereen dat, dus in overleg met Jean-Paul heb ik besloten om een paar dagen visitevrij te plannen om tot mezelf te komen. Ik verwacht nog wel een flink aantal mensen op visite de komende tijd....Ik hoop maar dat ik na een beetje rust ook nog leuk ga vinden :oops:

Zo ik ben geloof ik weer bij met posten...ik ga mijn bedje maar eens opzoeken...Trusten!

13. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Quinn krijst nog niet, ben benieuwd voor hoelang
    Om 23uur kijgt hij weer voeding, maar hopelijk valt hij nog even in slaap en duurd het wat langer, komt wat beter uit hihi, maar Quinn is redelijk van de 3 uur klok

14. Hmm... Fenna is nu aan de beurt, maar ligt aardig in coma :) Es kijken of ze wakker te schudden is?

15. Nou we gaan maar es een flesje doen en dan tukken! Truste!

16. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Quinn ligt nu helemaal uitgeteld te slapen
    Hij heeft niet meer geslapen, maar hij heeft zijn buikje weer lekker vol en is tevreden in dromenland.
    Ohw danis hij om op te vreten :D

17. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ben een beetje druk geweest vandaag dus niet veel online kunnen komen.

Wat betreft voeding Deniz zit op 130cc en dan om de 4 uur. S'nachts slaapt hij door. Hij woog gister precies 4 kilo.

Ik ga de kleine man z'n fles geven en dan lekker naar bed.

Tot morgen.

18. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    morge,...... ben er ff, ff een bakkie doen en straks maar weer terug mn bedje in,......
    ik kwam ff gluren of er mama's wakker moesten worden voor de baby ,...nog niet dus,........
    nou dan ga ik maar ff het internet op ,......

groetjessssssssssss

vandaag is mijn eigenlijke officieel dag ,...
    en morgen dus de dag die ik al een poosje in mn achterhoofd heb, dus ff afwachten,.....

ik vind het toch een vreemde zaak, dat ik vrijdag de 30 ste gestript ga worden, terwijl ik met de 28 ste eigenlijk dan pas 2 dagen over de 40 weken heen ben ,.. maar ja de wetenschap he,.......

19. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ik wil je wel tegemoet komen hoor. Voel jij je al wat beter dan zelf? Ik voel me namelijk weer normaal...eindelijk na 9 maanden :)

20. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Goedemorgen meiden, lekker vroeg op puff moet daar wel aan wennen. Ik kan al iets meer dan een jaar elke dag uitslapen en mijn vast tijd is nu zo rond 8.30 uur. Dus als de wekker gaat om 6.15 uur is dat wel minder. Maar ik heb het voor mijn mamsje over.

Fijne dag iedereen en tot snel

Deel Deze Pagina