November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Murmel, Nee ik werd er eigenlijk niet zenuwachtig van. Ik had nl. afgelopen vrijdag nog een echo gehad en daar was alles goed.

Tari, mijn man vond het geweldig om te horen.

Hier gaat verder alles goed. Heb het idee dat ik weer meer energie begin te krijgen al ben ik nog steeds wel erg moe na het werk.

2. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Nee ik voel me ook echt vet aangevallen omdat ik snel zwanger ben geraakt en er vanuit ga dat dit nog een x zal gebeuren...

Vind het wel irritant dat mensen gekwetst worden omdat ik zeg ik wil graag nog een kindje nemen, dat ene woord ik bedoel de een zegt het anders dan de ander (zoiezo als je schrijft kan het anders opgevat worden) maar over nemen en krijgen :rolleyes: begrijp het echt niet..

Maar goed, denk er nog steeds over na om na me zwangerschap een 2de kindje te "krijgen"

3. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ik begrijp de discussie wel,ik heb twee kinderen ongepland gekregen.toen dacht ik er een bij te "nemen"en kijk ik ben 6 jaar verder.
    en mijn zus kan geen kinderen krijgen dus ik zie van dichtbij hoe moelijk het kan gaan.

ze bedoelen ermee dat het niet zo vanzelfsprekend is dat je kinderen krijgt.
    je bedoelt het niet zo maar het kan heel hard aankomen,ik durf bijna niet over mijn zwangerschap te praten tegen mijn zus omdat ik bang ben dat ik haar kwets.die mensen die moeilijk kinderen kunnen krijgen zijn er de hele dag mee bezig en daardoor waarschijnlijk dat ze sneller over je woordkeuze vallen.

4. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Missym, ik heb net je topic ook ff gelezen (was een beetje nieuwschierig) en ik vind dat sommige wel erg snel op hun teentjes getrapt zijn. Ik vind het is voor iedereen anders maar iedereen mag toch zijn eigen mening hebben? Ik heb toevallig ook het geluk gehad om gelijk zwanger te zijn. Kijk ik snap ook wel dat het misschien voor sommige kwetsend kan zijn als je al een hele tijd bezig bent maar houd dan de eer aan jezelf en reageer er niet op toch?

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ik ben zelf 16 rondes bezig geweest maar vond de vraag echt niet kwetsend. Idd bij sommige zijn de teentjes net iets te lang

6. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    heb ik dat, heb ik rennies tegen het maagzuur, daar ben ik nu vanaf, wordt ik er miselijk van

7. julie123

julie123 Actief lid

2 okt 2006
    323
    0
    0
    dag meiden...

jullie zijn zo snel dat ik amper nog kan volgen hier :)
    bedankt allemaal voor jullie superlieve reacties!
    ik hoop echt dat het bij jullie ook allemaal heel goed gaat en dat jullie ook mooie echo's krijgen!

tot later
    xxxxxxxxx

8. Niet meer actief

Hoi meiden

Sorry, ik kan het echt niet bijbenen hier. Ik probeer het allemaal te lezen, maar ik hou jullie niet uit elkaar..sorry sorry. Ik denk dat ik me dus maar terugtrek van dit topic, want dit heeft weinig nut geloof ik. Ik merk gewoon dat ik t moeilijk vind om me er tussen te wringen zeg maar, jullie schrijven al een paar weken (of langer) met elkaar en daar kom ik aanzetten als 'vreemde'. Voelt beetje als buitenstaander. Dus ik blijf jullie wel volgen hoor (proberen in elk geval), maar ik vrees dat ik mn plekje hier (nog) niet gevonden heb.

Groeten
    Jolanda

9. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Jolanda,

Jammer dat je ons gaat verlaten. Maar je bent nooit een vreemde geweest hoor. Er wordt hier gewoon veel gekletst en soms is het voor mij ook erg veel om alles bij houden vooral als je een paar daagjes niet online bent geweest. Maar goed, ik wens je een hele fijne zwangerschap toe.

Liefs Stasia

10. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ik begrijp het ook wel, maar je typt het hé! Ik bedoel nemen/krijgen, dat was gewoon een woordkeus. Ik heb niemand er mee willen kwetsen maar krijg vervolgens wel vanalles naar me hoofd gesmeten :rolleyes:

11. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    lekker mee lezenhoor meid, ik ben er ook pas een weekje bij, je er gewoon tussen proppen :)
    Nee je moet doen waar je je goed bij voeld, hou je ons wel op ge hoogte hoe het met je gaat?

12. Niet meer actief

Goh zeggen dat ik vertrek en meteen weer reageren, lekker logisch ben ik he ;)

Ik heb gewoon t gevoel dat ik elk uur zou moeten reageren om een beetje ertussen te komen, stom he. Dit topic gaat gewoon zo snel en er zijn volgens mij best veel meiden, maar heb gewoon geen idee wie wie is. En ik kan wel 200 pagina's terug gaan lezen, maar volgens mij weet ik t dan helemaal niet meer. Staat er niet ergens een schemaatje met wie wie is enzo? Of is dat een idee om te maken? Misschien handig om op terug te grijpen?

Dagdag

13. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ik hou namens alle meiden een lijstje bij ik zal hem er weer even bij zetten. Wil je anders dat ik hem als pb naar je toe stuur?

Liefs Stasia

01 nov:
    - LindaPOOH(linda) (23), getrouwd, Amersfoort, 2e kindje, 1e kindje overleden na 28,1
    weken zwangerschap

02 nov:
    - Roos1983 (23), getrouwd, Limburg, 2e kindje
    - Wuppie26 (26), 2e kindje
    - Kaatje1982 (24), Leiden, 1e kindje

03 nov:
    - LindavS (24), getrouwd, Soest, 1e kindje, fibromyalgiepatient.
    - Elmo (23), getrouwd, Noord Groningen, 1e kindje, zwanger na 2e IVF
    - Tari(Melanie) (28 ), Wieringerwerf, 3e kindje
    - Ruby28 (28 ), Waalre, 3e kindje

04 nov:
    - Joma (25)

05 nov:
    - Aldonza(Eva) (33), woont samen, Betuwe, 1e kindje, zwanger na 1e IVF
    - Jolger (27), woont samen, Limburg, 1e kindje

06 nov:
    - Jose1979 (27), Eindhoven
    - Masha (28 ), woont samen, Capelle a/d Ijssel, 1e kindje
    - Lenthe (27), getrouwd, Zwolle, 2e kindje

07 nov:
    - Cindy (28 ), woont samen, Landgraaf, 1e kindje, zwanger na 1e ronde clomid
    - WendyB (27)

08 nov:
    - Relin (24), woont samen, in het midden van het land, 1e kindje
    - Natasja1402 (26), getrouwd, Nijverdal, 2e kindje
    - Chrissie (27), getrouwd, 1e kindje

09 nov:
    - Ikke21 (21), getrouwd, Kranenburg Duitsland, 1e kindje
    - Amaranta(Maria) (27), woont samen, Eindhoven
    - Sammie2 (29), woont samen, Utrecht, 1e kindje
    - Ikke1981 (26), Den Haag, 1e kindje

10 nov:
    - Bibu (27), Zuid Holland, 1e kindje
    - UsMommy (29), getrouwd, Hemdon VA USA, 1e kindje
    - Julie123 (27), woont samen, Belgie, 1e kindje

12 nov:
    - Samantha24 (24), verloofd, Eindhoven, 2e kindje

13 nov:
    - Ella (34), woont samen, Schoonhoven, 1e kindje, 2e zwangerschap (miskraam in dec ’06 bij
    10 weken

14 nov:
    - Stasia (28 ), getrouwd, Delft, 1e kindje, diabeet
    - ilona21 (23), woont samen, Hoogland, 1e kindje

16 nov:
    - Zoë (21), woont samen, Utrecht, 1e kindje, MK sept. ‘06
    - Rachel85 (21), getrouwd, Betuwe, 1e kindje
    - Roelie (29), woont samen, Noord Oost Polder, 3e kindje
    - Butterflymom (26), getrouwd, Putten, 3e kindje

18 nov:
    - Lieke, woont samen, Rotterdam, 1e kindje

20 nov:
    - Murmel (33),woont samen, Amsterdam, 1e kindje, MK sept ’06 (MA)

21 nov:
    - Missym (19), woont samen, Flevoland, 1e kindje

22 nov:
    - foreverfriend (30), getrouwd, 1e kindje

24 nov:
    - zomaar (23), woont samen, Nijmegen, 1e kindje
    - Moah, woont samen, Rotterdam, 1e kindje
    - Amiek (26), Noord-Brabant, 1e kindje

25 nov:
    - Jente (25), getrouwd, 2e kindje, 3e zwangerschap (MK 16-02-2007)

26 nov:
    - Joldeg (31)

27 nov:
    - Unner (25), woont samen, Zuid Limburg, 1e kindje

28 nov:
    - trientje (23), getouwd, Belgie, 1e kindje
    - Indigo (33), woont samen, Maastricht, 1e kindje

29 nov:
    - Fientje29, woont samen, Belgie, 1e kindje

1 dec:
    - Barbabintje (esther) (29), getrouwd, Brielle, 1e kindje

14. Niet meer actief

Wow Stasie, dat bedoelde ik inderdaad! Zou je m nog ff als pb willen sturen ook, dan kan ik m er elke keer weer bij pakken!

Hmm, na deze moeite van jullie probeer ik dan toch maar weer te blijven, verder verander ik nooooit van gedachten hoor haha.

Bedankt!

15. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ik hou het ook niet bij hoor, ben zo slecht in namen, heb namen dementie noem ik het wel eens

16. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    hihihi zijn de hormonen ;) :)

17. Niet meer actief

Haha helaas heb ik daar al mn hele leven last van hoor, dus kan dat excuus nu eigenlijk niet gebruiken haha :)

18. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    was te proberen hihihihihi

19. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Jolanda,

Je hoeft ook niet altijd en op iedereen te reageren hoor, doe ik ook niet. Ik vind het gewoon fijn dat als je een vraag hebt of iets kwijt wilt dat er altijd dames zijn die het zelfde meemaken en het is gewoon gezellig.

20. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    MissyM ik heb je topic gelezen en gereageerd en ik sta achter je hoor!
    Echt niet normaal hoe daar gereageerd word, potverdorie zeg je moet je woorden op een weegschaal leggen hier en als je iets verkeerd zegt (volgens hun dan) word je gewoon verbaal afgemaakt....hallo he.
    Net als wanneer er een topic word geopend over roken tijdens zwangerschap dat loopt ook steeds uit de hand....pfffff wat een tolerantie op zo'n forum :c:

Deel Deze Pagina