Goedemorgen, Linda, succes met je moeder in het zh! Tjonge, wat twee ontzettend verschillende bevallingsverhalen zeg... Allebei erg bijzonder om te lezen. Roelie met haar geklets tussen de ontsluiting door en Maria met haar marathon. Maar Maria, je had dus toch nog de ruggenprik? Blij dat deze je in ieder geval rust heeft kunnen geven.
Ik zit hier helaas weer (nog steeds) met gillende nek- en hoofdpijn achter de pc. In bed doet het zo mogelijk nog meer pijn, dus ik ben maar opgestaan om een beetje beweging te hebben. Maar de spierverslappers hebben dus 0,0 hun werk gedaan, volgens mij wordt dit zelfs de ergste dag tot nu toe. Baal echt zo verschrikkelijk, ik wil zo graag een dagje pijnvrij en relaxed van mijn meisje genieten Mijn moeder komt vandaag langs om te helpen, dus dat geeft mss wat rust. Maarja, ik heb helemaal geen drukte, dus daar ligt t niet aan... Hester drinkt, poept, piest en slaapt prima, dus hoef me nergens zorgen om te maken, dus dat is niet de reden van deze pijnaanval... Hester zit trouwens ook al op de 120-130 cc per voeding. Over vreetberen gesproken.....!
Morge meiden Pff geen goede morgen voor mij Wat een rampen nacht zeg, ben helemaal gesloopt en zit dan ook als een zombie op de bank Quinn is vanaf zijn laatste fles 22.30 ongeveer om de 2 uur gekomen iedere keer. De eerste nachtfles dronk hij niet eens leeg dat was om een uur of 1, om 3 uur liet hij 20 cc staan en om 5 en nu heeft hij netjes opgedronken. Heb hem mooi weer in zn bedje gelegt, en ik zit als een zombie dus op de bank Was op een gegeven moment zo suf als ik hem hoorde huilen dat ik dacht dat ikhem al in mn armen had, en als je dan goed je ogen op doet dat je ziet je niet Quinn in je armen hebt, maar je kussen Wie van de meiden gebruiken de aventflessen en met welke speen? Quinn heeft nu speen 1, maar hij valt redelijk snel in slaap, en moet ik hem echt wakker maken om de rest van zn voeding naar binnen te krijgen. Dus zat te denken om speen 2 te gaan gebruiken. Hopelijk komt Quinn overdag weer in zn ritme, anders maar even kijken of meneer meer voeding nodig heeft, toch nog. Die gebruiksaanwijzing, zat die er nou echt niet bij? Gaat nog maar even een bak koffie nemen en een peuk Hope al aan het bevallen?
Welterusten Dees xx ( * zegt Muur die zich gelukkig prijst met een meisje dat overdag wakker is en 's nachts als een engeltje slaapt en alleen om 4 uur even haar flesje leegdrinkt * )
morge ,.. nee ben nog niet aan het bevallen, ik kom laters nog wel ff terug, kom me alleen ff melden ,.. fijne dag allemaal xxx
gisteren heftige regeldag gehad, eva was van 14.00 tot 23.00 uur wakker, voelde op 't eind mn borsten niet eens meer.. en 4 dikke poepluiers
rachel, jammer dat de bv niet liep, ik zal hier niet opgeven al heb ik wel een paar keer op het punt gestaan
Morgen meiden! @Muriel; getver wat balen dat de spierverslappers hun werk niet hebben gedaan! Wel fijn dat je moeder vandaag komt om een handje te helpen! @Dees; Hee wat balen dat Quinn vannacht zo aan het hongerwolven is geweest! Kan je niet met het CB overleggen of je meer voeding mag geven, of een andere voeding (bijv. voor hongerige baby's)..? Hoop dat je nu ff lekker wat uurtjes mee kan pakken! Hier een geweldige nacht gehad! Om 23.00 uur de laatste fles, om 04.00 uur kwam ze pas voor de volgende (da's dus 5 uur aan een stuk geslapen! Heeft ze nog nooit gedaan! ) en vanmorgen om 07.00 schrok ze wakker van de wekker voor Erwin, dus heb ik haar lekker bij mij in bed gelegd en om 08.00 uur weer een flesje gegeven... Nu ligt ze, na wat moeilijk doen en een paar keer troosten, ook heerlijk te slapen! Mama wordt steeds blijer!
zeg altijd: eva geduld tegen haar ipv even geduld... probeer veel spaans tegen fr te praten, maar 100% lukt me niet
Maria, over dat stoppen.. ja dat zei ik ook Ik ga door, ook al is het moeilijk. Heb vaak op het punt gestaan om te stoppen tot ik er zelf aan onderdoor ging.. toen was het welletjes.. Maar ik vind het knap hoor meis! Go girl! Dees, jemig wat een nachtbraker heb je dan! Ik hoop dat je nog even lekker wat slaap kunt pakken. Fenna krijgt ook een Avent 2 speen, maar dat is meer voor de nutriton, omdat het dan zo dik is dat ze het bij 1 niet wegkrijgt. Ze doet nu alsnog een half uur over de fles. Maar bij 3 gaat het te snel naar binnen.. of ik moet dan meer nutriton toevoegen.. want als ik bij 2 minder toevoeg gaat ze weer spugen.. dilemma! Iig ik zou het gewoon eens proberen hoor met die 2. Je kan altijd de volgende fles weer terug naar 1 als het niet bevalt! Wij hebben ook even gezocht.. Heb zelfs bij een fles tijdens de voeding de spenen weer omgewisseld omdat het niets was. Muriel, ow geen resultaat van die medicijnen? Wat balen zeg! Ik hoop echt dat je er snel vanaf bent, want zo kun je inderdaad niet lekker genieten van je meisje. Wel fijn dat je moeder je een helpende hand biedt!
Over die voeding cc's...rekenen jullie de scheppen voeding mee of alleen het water wat jullie toevoegen?
Ik reken alles wat er in de fles zit, dus inderdaad de 120 cc water + voeding, dan komt ie op ca. 135-140 cc.
Hee Dees ik lees dat jij ook kruidvat geeft! Ja, alles wat je zegt kan en zal tegen je worden gebruikt
Goeiesmorgens, Hier een schone Deniz bij papa op de arm. Net lekker in badje geweest. Vannacht heeft hij weer lekker doorgeslapen hij kwam om 7.15 uur. Nou, Maria ik hoop dat Evan geen regeldag meer heeft vandaag. Murmel: Beterschap en ik hoop dat je hoofdpijn en alles wat daarbij komt snel over is. Heb je trouwens die extra uren kraamhulp nog gekregen? Nou, ik ga Deniz zijn fles eens klaarmaken. Tot laters.
Zo heb heerlijk een paar uurtjes kunnen slapen Werd wakker van Quinn, tja die had natuurlijk honger, maar wel netjes na 3 uur, aggrr waarom nou niet in de nacht, gelukkig gebeurd dat niet altijd. Quinn heeft nu de hik, hihi klinkt altijd zo schattig. Jen: wowww wat goed van jullie meid! Murmel: ohw meis balen zeg dat het niet geholpen heeft, ik wens je heel veel sterkte meis! Over die cc: hier is het zo 120cc met 4 scheppen, dus kom je ook zo uit op 135 ofzo Nou ga een beetje ruimen hierzo, daarna Quinn lekker in bad doen.ik ergens nog even douche Is niks dat exra uurtjes heb geslapen maar de ochtend is zo kort