ik zit op 0 hahaha ik ben weg van het liedje jij bent zo ik hoor het op de radio, iemand enig idee van wie het is ga ik het downloaden ben verbaasd normaal luister ik alleen griekstalig
zo stofzuiger is er ook weer door heen gehaald, blijf me toch verbazen iedere dag waar die zooi vandaan komt hihi. Roelie: ik moet nu aan de 130 cc water ipv 120 en dan 3 schepjes hongerige baby's en 1 schep gewone voeding, en dan goed kijken hoe Quin reageerd Idd een goeie met die sla olie, ik wacht morgen even af hoe hij reageerd op deze voeding. Ja Quinn wacht met smart op zijn aanstaande hoor dus Esmay goed je best blijven doen hoor. Hmzz ik hoor Quinn alweer, damnz weer te vroeg
ik vind het persoonlijk wel vreemd dat Quinn en Vangelis op dezelfde aantal cc zitten terwijl Quinn een stuk zwaarder is...ik zou denk ik gewoon wat meer geven. Je zit op 135 cc per voeding? En je geeft 7 voedingen?
Nog geen peukie hier ik zou net naar buiten en toen begon Jens te huilen...typ nu met beeb op de arm toch wel lastig
ja Quinn zit op de 7 a 8 voedingen op een dag, net hoe het uitkomt. Heb al eens geprobeerd om Quinn meer te geven, maar dat krijgt hij dus niet op. Dus dan zit hij wel vol,maar is te snel op zeg maar
Ja inderdaad.. belspel melina haha.. ouwe snabbelaar is het Hier ook 135 cc, maar dan wel 5 voedingen... en Fenna is nu denk ik ook 4 kilo... laatste keer 3 weken geleden was ze 3865.
Goeiendag wat een hongerwolven hebben jullie allemaal zeg! Esmay drinkt vandaag voor het eerst al haar flesjes 100 cc leeg...Da's dus 90 cc water + 3 schepjes...en dat 7, soms 8 keer op een dag...