Yeps, een geboorte kaartje inleveren en je krijgt een gratis doos even naar de c1000 site en dan kijken bij onze producten
Ja, dan moet je je geboortekaartje inleveren Jen.. dan krijg je een cadeaudoos mee. Ben benieuwd Dees!
Pfffff heb wel even gelezen, maar geen puf om te reageren. Ik zit er even helemaal doorheen. Slaapgebrek, continue mensen over de vloer gehad en een intensief voedings/kolfritme (nou ja, ritme is het niet echt...). Ben gewoon moe en onzeker of ik het allemaal wel goed doe. Het laaste richt zich wel voornamelijk op de BV en het kolven. Gisteren heeft hij de helft van de voedingen aan de borst gedronken. Hij oogt daarna heel tevreden en slaapt lekker. Maar vanaf vannacht werd hij onrustig, veel huilen en heel veel willen drinken uit de fles. Borst werd echt geweigerd (au, dat doet zeer mentaal dan). Tot vanmiddag een uur of 2 was hij echt heel huilerig. En ik ben zo moe dat ik zowat alleen maar kan huilen nu
Hehe Jens slaapt eindelijk een peukje gerookt Ik rook momenteel 2 per dag, stoppen lukt me niet Melina volgens mij kun je ook prima olijfolie gebruiken hoor! Dees: heb je zo'n last van je hechtingen joh? Ben je al eens even in een badje geweest met biotex dat is lekker verzachtend!? Esther (((knufff))) ik weet helaas precies hoe je je voelt...misschien heeft Vincent een regeldagje morgen gaat het vast allemaal beter...als Vincent slaapt kun je dan zelf ook niet even lekker gaan liggen? Waar is Hope gebleven trouwens, stiekem aan het bevallen?
ik had me voorgenomen om wat nuttigs te doen maar nu zit ik hier nog steeds Roelie ja die hechtingen zijn een rampen plan, het trekt enorm het gevoel dat het vandaag of morgen scheurd. Morgen ga ik de vk bellen die gaat er maar naar kijken en des noods door knippen Heb nog niet in biotex gezeten zou ook niet weten hoe hihi
Ow ik zei dat ik de S-fles heb gekocht he? Het is de Optifles.. met een bredere speen dan de gewone flessen, dus een dikke kromme fles, klinkt dat suf haha..
Zei ent tegen Dees op de msn dat ik het foto-album van Esmay verder in orde zou gaan maken, maar mevrouw werd net wakker... Ligt nu lekker in de box te kreunen...en ik ben ff snel haar flesje aan het uitkoken, was ik nog niet aan toegekomen vandaag 17.00 uur de volgende fles en ik ga gewoon wat meer geven nu, ze moet in ieder geval 20.00 wel gaan halen nu anders kom ik in de knoei omdat we vanavond ergens naar toe gaan...als ze eerder komt zitten we nog in de auto en da's niet echt handig...
Maar die zijn ook goed hoor werken hetzelfde als de s flessen. Had jij trouwens ook hyves dafje? Ik kan je nl. niet vinden.
Hee Dees, zijn dat hechtingen die moeten oplossen dan ofzo? Want gewone hechtingen kunnen er al na ca. 5 dagen uit, dus dan zou het wel errug lang zijn bij jou?
Hier is het niet meer echt op verzoek voeden. Ik lees dat iedereen dat nog doet.. Wij hebben toen Fenna een beetje ritme van 4 uur kreeg het proberen te houden elke keer op 4 uur. Als ze dan echt veel eerder wakker wordt proberen we het te rekken met de speen en als ze die ook niet meer wil krijgt ze dan toch de fles, maar meestal red ze het wel tot de volgende voeding met slapen of de speen. We zijn gewoon op een gegeven moment een vast ritme gaan inbouwen.. vanaf 4 weken geloof ik. 6:30 - 10:30 - 14:30 - 18:30 - 22:30 Zo zit ze steeds op 4 uur. En soms speel ik wat met de tijden als ze bijvoorbeeld 's avonds later krijgt, omdat ze langer slaapt en wij later naar bed gaan. Dan komt ze 's morgens ook later en dan zit er op de de dag dus minder tijd tussen de voedingen om dat weer te compenseren zodat ze 's avonds weer op 22:30 uitkomt. Snapt iemand het nog? Maar goed.. het werkte heel snel.. zodra ze doorsliep hebben we het ritme geprobeerd in te bouwen en een week later zijn we gestart met het ons er zoveel mogelijk aan houden. Fenna vaart er wel bij, de regelmaat. Misschien een tip... maar jullie moeten natuurlijk vooral doen waar je je goed bij voelt! Voordeel is dat je zo wel zekerder kan zijn van je tijden voor het voeden en dat is handiger bij afspraken vind ik...
Nee geen hyves Stasia.. ik heb een blog.. dat vind ik leuker om bij te houden.. Ja deze fles heeft inderdaad hetzelfde principe, maar ik ben dol op de bredere speen, want die zuigt ze dan niet zo makkelijk naar binnen. Heb dat meteen geconstateerd bij de dodie fles in vergelijking met de aventflessen. Daarom was ik ook zo dol op avent.. maar deze heeft dus ook een bredere speen en dat vind ik lekkerder werken zeg maar... Ik lees trouwens op de difrax site dat de speen niet vacuum mag zuigen, want dan werkt het ventiel niet goed.. dus net even gemasseerd.. dat schijnt te helpen. Ben benieuwd bij de volgende voeding..
Trouwens nog wel errug grappig: Het lot heeft het zo bepaald: precies op de eerste dag dat ik alleen thuis was en de luier van Hester ging verschonen, viel het navel-stukje met klem eraf. Hahahaha, en dat voor iemand met een navelfobie, echt een geweldige timing! Maar ik heb het overleefd, en het viel me reuze mee gelukkig. Was helemaal niet zo eng als ik had gevreesd!
Ik heb hier ook ongeveer zo'n schema en ik schuif ook wel een beetje met de tijden hoor. Probeer de laatste fles zo rond 11 uur te geven. Maar gister was her half 12 want hij lag zo lekker te slapen en Ibrahim was thuis dus we waren lekker tv aan het kijken met z'n tweetjes.