November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ja heb oplosbare, teminste volgens mij lost er niks op :( en als ze er niet meer zitten, zit het niet goed hihi
    dus daarom maar even een extra chek

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    :thumup:

3. Ja zo gaat dat hier ook Stasia.. tis geen strafkamp met vaste tijden hihi, maar die regelmaat vind ik zelf ook wel heel prettig. Weet ik ook wat ik eraan heb.. hou erg van structuur.. ben net een PDD-NOS'ser :)

4. Goed zo Muriel! En wat heb je er nu mee gedaan?

5. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    hallo daar ben ik ff,..heb ff bijgelezen maar wat kunnen mama's kletsen zeg,... pfffffffffff
    hier nog geen echt teken van bevalling hoor,
    ik baal hier best wel een beetje van, niet dat ik zonodig hoef, maar ja als men toch wil gaan strippen dan liever zelf,........
    baal nu wel dat die week vervroegd is, anders had ik de tijd tot 12 dec gehad, nu moet ik dus zorgen , met evt behulp vh strippen het voor 6 dec te klaren,.....
    maar ja tis niet anders snik snik,....al vind ik het niet echt leuk te noemen,...
    zolang ik me goed voel, waarom de natuur zijn gang niet laten gaan?

nou ik wil ff op 1 of 2 dingen reageren en dan ga ik er weer van tussen hoor, moet nog aan het eten beginnen enzo,......

alvast de groetjes en een fijne avond verders

6. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    haha logisch , die hebben meegelezen ;)

7. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    nee hoor :)

8. Niet meer actief

Nou was ons hongerlapje zo vroeg wakker, heeft ze net maar 40 cc gedronken :confused: Ze ligt gewoon helemaal in coma ! :)

Ach ja, het zal wel genoeg zijn geweest voor d'r...

Overigens voeden wij ook niet op verzoek hoor, althans overdag niet.
    Wij hebben gewoon vaste tijden om de 3 uur, mocht ze nou heel vroeg komen en ik kan het niet rekken, tja dan krijgt ze eerder....maar als ze over die 3 uur heen dreigt te slapen maak ik haar gewoon wakker voor de fles..

's nachts komt ze wanneer ze komt, nadeel hiervan is dat je dus afhankelijk bent van de nachtvoeding voor je dagschema...

9. Niet meer actief

Jep, Willem heeft 'm net gehaald en hij is zeer zeker de moeite waard, dit is de best gevulde doos die we hebben gehad. Het is niet een doos met speeltjes of knuffeltjes ofzo (of onzin reclame) maar allerlei nuttige spullen, tot aan inlegkruisjes toe. Even uit mn hoofd...lotiondoekjes, tandenborstel, wasverzachter, luiers, shampoo, mineraalwater, en nog meer. En let even op bij t pakje luiers (probeerverpakking), achterop zitten waardebonnen! Dus niet zomaar weggooien.

Hier hoefden we het kaartje trouwens niet in te leveren, Willem kreeg 'm terug want ze doen er niks meer mee, net zo handig dus.

De Em-Te en de Plusmarkt hebben ook dozen trouwens, dus mocht iemand die in de buurt hebben...ff langs gaan!

10. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    trouwens nog ff iets, eerders las ik dat er sommige last hadden van de wondjes en kont etc,...
    ik had toen geen zin om te reageren, maar wil wel ff een tipje kwijt,..

mijn oma, zei altijd als je last hebt, neem een maandverbandje, maak hem een beetje nat, doe hem in de diepvries en gebruik deze laters tegen de pijn ,..
    wie weet is dit een tip voor een van jullie

proberen waard toch?

11. Waarom maak je haar wakker na drie uur eigenlijk? Gewoon nieuwsgierig hoor, geen commentaar...

12. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    klopt, trouwens ook super de boer heeft een kado, bij het laten zien of inleveren van een geb kaartje

13. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    trouwens, er was toen ook een site waar je een mutsje kreeg ofzo, met naam geloof ik, weet iemand hier nog wie of waar dit was?

en als je dit al gedaan had, niet vergeten dus dames :)

14. Hope, been there done that.. en het is KOUD! Brrr.... :) Net zo als bij stuwing... compressen in de vriezer BRRR!

15. Niet meer actief

Angelina bewees een echte slaapkop te zijn, ze sliep er doorheen. Na de prik en de afdrukjes, deed ze even haar oogjes open, keek me aan en sliep toen weer verder. Mutsie!

Ik heb inderdaad best veel slijm, hele slierten soms, best irritant met afvegen. Tis wel bloederig slijm hoor, niet helder ofzo.

Ach, Angelina heeft een andere voorkeursmoment..die poept het liefse op het moment dat Willem haar aan t verschonen is! Hij heeft echt elke keer prijs hoor, dan haalt ie net de luier onder haar billen weg en tadaa...kan alles weer in de was haha.

Verschonen doen wij sowieso voor het voeden, dan is ze tenminste een beetje wakker. Tis een enorme slaapkop.

16. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    haha ,.. maar hielp het?

17. Jammer.., ik heb geen plus Em-TE en super de Boer in de buurt... alleen een AH en C1000 en Hoogvliet..

18. Ja hielp wel, maar moest wel even doorbijten, wist even niet wat erger was, de kou of de pijn :)

19. Niet meer actief

Herkenbaar Esther, dat had ik van t weekend ook. Elke keer kolven, best vermoeiend. En dan nog een stukje onzekerheid he, waarom wel uit t kolven drinken en niet uit de borst zelf? Maar dat komt best goed joh, wij hebben de kolf zelfs al weer ingeleverd en Angelina drinkt alleen nog maar uit de borst. Het gaat elke keer een beetje beter, dus volhouden he, t komt goed!

20. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ga je toch naar eentje die een beetje uit de buurt is,.....
    ff een kaartje op de pc printen en hoppa ,.......straatje uit die buurt erop en klaar :D

Deel Deze Pagina