November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ik heb ook oplosbare hechtingen hoorde ik vandaag bij de eindcontrole van de vk, die wou ze dus ook niet doorknippen. Gewoon afwachten zei ze, zullen vandaag of morgen wel weg zijn :( De hechtingen bij mn schaamlip voel ik niet meer, dus zullen wel weg zijn dan, de hechting achter doet daarentegen wel pijn, vooral op de wc..hoop dat die snel ook verdwijnt.

2. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    maar dames ik zou zeggen kwebbel lekker door, maak er een fijne avond van , ik ga er voor nu weer ff van tussen

groetjes

3. Niet meer actief

Hahaha dat zul je net zien meis, dat deed ze gewoon speciaal voor jou, om jou over je fobie heen te helpen. Goed gedaan Hester en mama van Hester ;)

4. Niet meer actief

Waarom zie je zo op tegen strippen Hope? Als dat de boel nou op gang brengt en het beter is voor jou en de kleine, is het toch alleen maar positief? Tuurlijk, als de natuur zn gang gaat is t alleen maar beter, maar probeer jezelf niet gek te maken door zo tegen het strippen op te zien. Valt best mee hoor.

5. Hier hechtingen die er met 6 weken nog zaten.. gyn zei dat ze nog wel op zouden lossen.. ik weet niet of ze al weg zijn.. voel ze al tijden niet meer :) Wil nog steeds niet kijken :(

6. Niet meer actief

Hier vandaag een superdag! Vannacht eindelijk weer s geslapen, ik denk in totaal wel 5 uur! Jee das meer dan ik normaal slaap haha.

Angelina kwam om 3 uur voor de voeding en om 7 uur heb ik haar wakker gemaakt voor de volgende. Wow, dat was een verademing zeg, de afgelopen dagen begon ze elke keer om 5 uur te brullen en was ze niet meer stil te krijgen en ging ik dus maar met haar naar beneden, ze sliep dan alleen op mn arm. En nu gewoon zonder morren, geen huiltjes niks. Super! Verder de rest van de dag ook lekker rusitg en schattig. Willem heeft haar vandaag badje gegeven geweldig, ze genoten allebei (en ik dus ook).

Vandaag ook de eindcontrole van de vk gehad, we zijn beiden goedgekeurd en kregen groen licht om naar buiten gegaan. Vanmiddag dus even een blokje om met de kleine in de wagen, wat een supergevoel, daar liepen we dus als vers gezinnetje, echt ultiem!

Verder voel ik me echt toppie, zit op een superroze wolk, geniet met volle teugen van mn dochter en ben onwijs dankbaar voor dit grote geluk.

Enige nadeel...t forummen schiet er nogal bij in hihi, maarja, dat weegt niet op tegen t geluk hoor, dus dan maar wat minder kletsen, zul je over een tijdje wel terug zien in mn gemiddeld aantal berichten :)

Nu gaan we even eten, dan Angelina weer aanleggen (de kolf is de deur weer uit en ik doe nu alle voedingen zelf, genieten!) en dan proberen de laatste voeding zo tussen 11 en 12 te doen, dan eens kijken hoelang ze blijft slapen. Als we weer zo'n nacht als afgelopen nacht krijgen, ben ik gelukkig :)

7. Niet meer actief

@Dafje; waarom wakker maken, hmmm eigenlijk alleen om zoveel mogelijk regelmaat voor Esmay te krijgen, en tot nu toe werkt dat er goed gelukkig! Verder eigenlijk geen reden voor, voordat ze zo onstuimig was liet ik haar ook gerust wat langer liggen of gaf ik haar eerder de fles..

8. Okee.. logisch Jen! :)

9. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ow ik zie niet op tegen het strippen op zich hoor, maar voor mijn geveol ben ik vandaag pas 40 weken en vind ik het vrijdag nog aan de vroege kant,........ ;)
    maar er bang voor ofzo, nee hoor :D
    maar als ik geen ontsluiting heb, gaat het geloof ik al niet door, en als ik wel ontsluiting heb, en ze doet het kan het ook NIET aanslaan, en dan zou ik het maandag of dinsdag weer eens moeten proberen, tja nou en dan wordt het toch wel allemaal vlug vlug vlug wil ik ooit nog thuis bevallen :D ;) en tja dat wil ik heeeeeeeeeeeel graaaaaaaaaag,......
    maar ja moet nu maar zelf aan de slag :D morgen dan maar?
    vanavond dan maar alvast om het voorspel vragen ;)

ow mijn lieve heer, gooi vanaaf wat weeen op mij neer :D
    opdat ik morgen heel spontaan , aan de slag met baren kan gaan :D :)

haha nou we zien wel,....
    nu ga ik echt ,..heb honger, die kleine wil eten :D ;)

10. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Nou ben benieuwd Quinn heeft nu zn eerste voeding voor hongerwolven gehad om half 6, dus zal mij benieuwd wanneer hij nu komt.

piet heeft niet de doos gehaald :(
    morgen nog een poging wagen

Wij gaan vanavond lekker snacken, te lui om te koken enzo

11. He jammer Dees! Ben ook wel benieuwd naar Quinn zijn slaaplengte...

Hier nu een meisje met grote zuigbehoefte, omdat de fles nu korter duurt... pff tis ook altijd wat :) Nou ja, liever gewoon lekker tutten met speen, dan eeuwig dat gelurk aan die fles! Zo kom je nooit ergens aan toe.. En vermoeiend ook vooral voor Fenna.. nu heeft ze nog energie over om even rond te kijken, goed voor de ontwikkeling :)

12. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Dees, als je een bad hebt kun je daar gewoon een laagje lauwwarm water in doen met biotex en daar met je doos in gaan zitten :D
    Doet niet zeer hoor, het is juist heel zacht en werkt verzachtend en ontsmettend!

Voedingstijden zijn hier: 7.30 - 10.30 - 13.30 - 16.30 - 19.30 - 22.30 - en dan ergens 's nachts...
    Probeer dit vast te houden omdat ik ook nog op tijd op school moet staan om 8.30, 12.00, 13.00 en 15.00!

Muriel over navelfobie gesproken ;) Jens heeft zo'n lange navel dat het niet eens een ingevallen naveltje word maar hij heeft een soort dopnaveltje :D Zijn navel viel trouwens ook pas af zo rond dag 9.

Ilse wij hebben dus hetzelfde slijm :D Hahaha :D
    Nah het zal wel goed wezen, was ff ongerust ik herkende het niet van de vorige keren maar het zal toch wel normaal wezen dan. Goed van Angelina trouwens met het hielprikje ook al zo'n bikkeltje!
    Spreken jullie haar naam trouwens op de nederlandse of engelse manier uit?

1 kind ligt op bed (Niels), 1 kind ga ik zo verschonen, voeden en ook op bed brengen (Jens) en nummer 3 is groot genoeg om zelf naar bed te gaan (Lars)...pffff manlief ligt plat met zijn rug die kan niet meer van MIJN kraambed afkomen...lekker dan :(
    Ik ben ook best wel moe *snif*

xxx Roelie

13. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    :( Quinn is al weer wakker aan het worden, 2 1/2 verder
    Net maar het speentje aangeboden maar die vliegt er iedere keer uit.
    Moet deze voeding een laagje ofzo in de maag aanmaken voordat het reslutaat geeft?

Kan me voorstellen dat jemoe bent Roelie, is ook niet niks
    Denk dat je je kraamtijd wel anders had verwacht
    Probeer toch de rust te pakken, wat je pakken kan.
    Dikke knuf

14. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Nou dames ik denk dat ik het voor gezien houd voor vandaag. Deniz is weer met geen mogelijkheid stil te krijgen dus dat wordt weer heen en weer lopen in de woonkamer. Zucht.

15. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    en meneer is klaar wakker

16. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Nou hij is zn bedje uit, en hij is stil
    Zit lekker bij Piet op schoot en heeft het onwijs naar zn zin

Nou ja beter zo dan huilend, maar snappen doe ik het niet

17. Morrighan

Morrighan Bekend lid

21 nov 2006
    611
    0
    0
    Utrecht
    Haha regelmaat is hier nog ver te zoeken.

Vannacht kwam hij om het uur *kreun* en vandaag zit er best wat tijd tussen. Hij is ook meer wakker op de dag vandaag, lekker in die mooie oogjes staren *smelt*

18. Morrighan geef je trouwens bv of fv? Lekker he die wakkere momenten. Geniet ervan! Wel al vroeg zeg, Fenna was niet veel wakker de eerste twee weken, was vooral slapen, eten, slapen, eten, etc.

hmm Dees, is inderdaad niet echt logisch. Hij heeft toch net een zwaardere voeding gehad? Dan zou je zeggen dat hij langer zou moeten slapen, of iig even lang. Raar hoor.. Maar misschien moet hij ook even wennen aan de andere samenstelling dat kan het ook zijn. Even aanpassen qua darmstelsel zeg maar. Is toch weer andere voeding. Gelukkig is hij nu lekker stil bij papa :)

Stasia Succes! Ik hoop dat hij nog even lekker stil wordt en lekker gaat slapen!

Roelie, jee dat lijkt me ook stressen inderdaad om tussen de schooltijden door te voeden en dan alle drie de kids de aandacht te geven die ze nodig hebben. Zeker nu René op bed ligt met rugpijn. Wat vervelend dat je niet lekker kan genieten van je kraamtijd en je rust kan nemen.
    Een dopnaveltje? wat moet ik me daarbij voorstellen? En bij Fenna leek het ook eeen bolletje te worden, maar uiteindelijk viel dat best mee. Ik weet niet of het bij Jens nog minder wordt?

Fenna is in bad geweest, nou ja de tummy, zal niet lang meer duren voor ze daar uitgroeit zeg! Tjonge hij zat nu nokkie vol en als ze dan met haar voetjes op de bodem gaat 'staan' dan duwt ze zichzelf steeds het water uit. Ze was wel heel erg aan het genieten, we hebben zeker 15 minuten gebadderd :) En aan het einde ging ze dansen hihi. Ze sprong zeg maar op en neer in de tummytub en dat water golfde gewoon over de rand heen haha. Zag er erg leuk uit. Jammer dat de batterijen van de fotocamera op waren, want anders hadden we er een filmpje van gemaakt. Nu ligt ze lekker in bed, eventjes gehuild (5 minuutjes) en nu lekker in slaap. Kortom we genieten!

19. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    luchtalarm aangebroken, meneer heeft honger

20. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Hehe...3 kids op bed, man in bad en ik geniet van een cafe choco en roomboteramandelspeculaas....ooooh ik hou zo van de sinterklaas njummie :D
    Nu zo alleen nog een peukje (buiten....brrrrrr koud) en mijn geluk is compleet ;)

Is iedereen trouwens alweer met enige regelmaat online? Ik weet dat Ruby en Gwen er even niet zijn maar de rest is er toch regelmatig of niet?
    En heeft iemand al weer eens iets van Indigo gehoord ben wel benieuwd hoe het daar is?

xxx Roelie

Deel Deze Pagina