BEVALLINGSLIJST NOVEMBER 2007 Hope43~uitgerekend op 21 november~1e kindje~zoon 1 JOCHIE In totaal nog 1 kleintje op komst. BUDDYLIJST Hope (21) - DebbyKoops (bevallen) AGENDA Gwendolyne~ 29 november kinderarts controle Mika ikke1981 ~ 29 november 13uur ha, ivm jeuk Tari (melanie) 3 december Estrella 10.30 uur CB, Angelus 2e ronde ogentest. Debby~6 december Ryan naar CB (eerste afspraak) Ikke1981~ 10 december Quinn naar CB 15.00 uur Debby~11 december Debby nacontrole gyn Roelie~12 december trouwt mijn broer! Sammie2~ 13 december 11:25 uur CB arts Roelie~14 december 14.30 Jens eerste keer CB! MissyM~ 17 december eerste prikje CB Linda~ 18 december voorlichtingsgesprek PGD Sammie2~ 19 december eindcontrole VK Muriel~ 21 december 15:15 eerste keer CB GEBOREN ISA*~dochter van Linda en Patrick~31 augustus~1940 gram~44 cm~ZH~weeën~31w1d MIKA JARED AIDAN~zoon van Gwen en Patrick~21 september~2014 gram~ZH~gebroken vliezen~32w4d FENNA ELEONORA~dochter van Daphne en Jeroen~12 oktober~3130 gram~ZH~gescheurde vliezen~37w1d EVANGELOS KONSTANDINOS~zoon van Melina en Chris~19 oktober~2780 gram~48 cm~ZH~weeën~35w3d SANNE~dochter van Natasja en Etienne~22 oktober~3095 gram~48 cm~ZH~ingeleid~37w6d RAYAN~zoon van Ruby en Hicham~26 oktober~13.57 uur~3050 gram~ZH~ingeleid~39w0d ESMAY~dochter van Jennie en Erwin~27 oktober~3250 gram~51 cm~thuis/ZH~weeën~39w1d RYAN~zoon van Debby en Arnoud~31 oktober~3500 gram~ZH~ingeleid~38w1d DENIZ~zoon van Stasia en Ibrahim~1 november~00.31 uur~3410 gram~ZH~weeën~38w1d REESE ~zoon van Blondiedfu (Linda)~3 november~3910 gram~ZH~weeën~39w2d IMKE~dochter van Jolger(Jolanda) en Gerald~3 november~3165 gram~ZH~?~38w6d ESTRELLA ANASTASIA~dochter van Melanie en Adriaan~6 november~4050 gram~54 cm~TB~weeën~40w3d QUINN~zoon van Dees en Piet~8 november~01.47 uur~4090 gram~47cm~thuis/ZH~weeën~39w6d THIJE~zoon van Wencke en Harmen~8 november~3710 gram~ZH~weeën~40w2d VINCENT~zoon van Esther en Jean-Paul~8 november~3090 gram~ZH~vliezen gebroken~37w2d TIMO~zoon van Listy en Hans~10 november~3750 gram~55cm~ZH~vliezen gebroken~40w1d EVA~dochter van Maria en Rob~16 november~3110 gram~48 cm~ZH~weeën~41w0d JENS JESPER~zoon van Roelie en René~16 november~4030 gram~..cm~TB~weeën~40w3d NYNKE~dochter van Serafijntje~18 november~3740 gram~50,5 cm~ZH~weeën~41w4d HESTER MARGARETHA~dochter van Muriel en Wim~19 november~3680 gram~53 cm~ZH~weeën~40w5d FAYENNE STEPHANIE MARIANNE~dochter van Rachel en Dirk~21 november~3980 gram~55,5 cm~ZH~weeën~40w5d ANGELINA SUSANNA~dochter van Ilse en Willem~22 november~3915 gram~51 cm~ZH~weeën~39w3d YINDI ELISA RENEE~dochter van Claire en Erik~22 november~3920 gram~52 cm~ZH~weeën~39w1d CAILAN JOSHUA~zoon van Morrighan en Patricia~25 november~3940 gram~52 cm~ZH~gebroken vliezen~40w2d MARTIJN HENRICUS CLASINUS~zoon van Petra en Jons~26 november~3220 gram~53 cm~ZH~gebroken vliezen~40w6d 12 MEIDEN 13 JOCHIES In totaal al 25 kleintjes geboren!
Ja, dat zat ik me vanmiddag ook al af te vragen over Indigo. Ben ook wel benieuwd! Hier toch weer luchtalarm.. Blijbaar was het badwater niet warm genoeg om haar rozig te maken..
WEEEEEEEEEEEH Sofia is ziek én krijgt kiezen en ze sliep vannacht pas om 1.30 uur. Vervolgens kwam Thije om 3.30 uur (uur mee bezig geweest) en daarna ging Sofia's alarm om 6 uur weer af. Ben compleet gebroken vandaag. Thije is braaf en rustig, maar Sofia is (oké, zielig, maar ook) een chagerijnige draak. Harmen is er vanavond niet en sinds Sofia vanaf 19.00 uur in bed ligt, is het al weer gehuil en gepiep bij elk geluidje dat ik maak, dus ik durf nu niet eens naar de wc en ik heb werkelijk geen idee hoe ik Thije zometeen stil naar boven ga brengen en verschonen en in bed leggen enzo. Het belooft geen beste nacht te worden... En dan komen er hier bij mij ook heel wat traantjes los. Vind er nu even helemaal niets meer aan. Maar goed, iets positiever bericht: Thije wordt de laatste nachten nog maar één keer wakker, dat scheelt. Verder probeer ik hem ook wel op regelmaat te houden, om de drie uur, vanaf 7.00 uur en dat werkt tot nu toe heel behoorlijk. De borstvoeding werkt ook nog steeds. Vind het leuk om jullie ervaringen met de baby's te lezen. Het is toch telkens weer een enorm gepuzzel met slaap- en voedingstijdens enzo en ben wel benieuwd hoe jullie het allemaal 'oplossen'. Roelie, ook hier slijm hoor!
Ik moet het afkloppen (knock knock) maar Jens meldt zich alleen als er écht wat is, honger, vieze luier of een boertje...maar verder is het echt zo'n makkelijk kereltje...hij doet me heel erg aan Lars denken dat was ook zo'n modelbaby... Pffff ben stiekem wel blij dat we hier geen Niels-taferelen hebben, ik ben stapel op hem hoor maar als baby huilde hij 20 uur per dag ik heb toen echt wel eens gedacht dat ik gek werd...was daar nu best wel bang voor om weer een huilbaby te hebben maar tot nu toe lijkt het hier hartstikke goed te gaan! (klopt het nog 20 keer af......... )
Ik heb bijgelezen, maar even geen puf om te reageren...Ryan heeft vandaag van 12.30 uur tot 20.00 uur alleen maar liggen huilen/jengelen/wakker zijn/vervelend doen..dus Arnoud en ik gaan lekker vroeg op bed en de uurtjes pakken die we nu nog kunnen pakken. Snap er niets van...we zijn met de medicijnen begonnen, maar dat duurt een paar dagen en we konden hem op een gegeven moment niet meer troosten. Hebben we dan toch een huilbaby ?! Ik hoop dat Ryan nu even bljft slapen, zodat wij ook een paar uurtjes kunnen pakken! Sorry voor het egoberichtje....
Ehm Roelie.. ik wil je niet afschrikken hoor, maar dat deed Fenna de eerste 2-3 weken ook... Ik wens je een hele lieve baby toe! Lekker zo houden!
(((knufff))) Bekijk het positief: na zo'n nacht kan het haast niet anders of het moet wel beter gaan vannacht... Maar het is idd niet leuk, ik denk dat je het beste Sofia even straal moet negeren, je gaat eerst Thije verzorgen en naar bed brengen, dan geef je Sofia nog een kus en knuf en dan neem je even 10 minuutjes voor jezelf...even opladen. En zodra de kids slapen ook zelf lekker gaan liggen. Succes meis, ik weet hoe zwaar het is maar er komt echt een nacht dat ze allebei goed slapen en je als herboren wakker word...beloofd
Hoi hoi, och ja Indigo....... Schaam me diep, maar heb gisteren en eergisteren inderdaad een sms gekregen! Ben het gewoon glad vergeten... *pakt even de mobiel erbij om sms je hier neer te zetten* 26/11/2007; Hier slopende dagen achter de rug, om de twee uur een half uur kolven. Borstvoeding loopt nu flink bij mij, maar Yindi drinkt nog niet aan de borst, zuigreflex komt nu pas een beetje op gang. Erg moe, nog amper een moment rust/slaap gehad en herstel pittig. Maar helemaal verliefd op mijn meisje. Zodra alles loopt en er tijd overblijft kom ik online. Wil je de meiden bedanken voor hun kaartjes 27/11/2007; Ik ben helemaal euforisch! Al mijn harde werken en doorzetten zonder rust heeft nu vruchten afgeworpen: ons mupje heeft haar eerste echte poepluier gehad en vanochtend heel vroeg ruim twintig minuten aan mijn borst gedronken! Ik voel me ineens supermama, haha!! Fijn dat het daardoor ook ineens minder slopen wordt allemaal, het ritme. Hoop vandaag voor 't eerst eens een uurtje ofzo te kunnen slapen. X Claire Zo, heb ik alsnog aan mijn plicht voldaan! Hier licht weer een tevreden meisje in haar bedje te slapen! Heeft net 90 cc opgedronken, JOEPIE. Heb haar nu half slapend in haar bedje gelegd en ze is helemaal zelf in slaap gevallen! Ik voel me nu ook supermama!
Haha 1 voordeel ik ben heel wat gewend door Niels Maar Niels deed het vanaf dag 9 al dus elke dag dat het hier goed gaat is winst Debby: jij ook (((knufff))) lekker slapen en hopelijk heb je morgen een vrolijk mannetje... Het is toch ook wat, hebben we 9 maanden uitgekeken naar die kleintjes en nu zouden we ze af en toe wel even willen terugstoppen (enne als ervaren mama...hihi....wacht maar tot ze 5 en 9 zijn )
nou 2de fles met voeding heeft hij op resultaat krijsen in bed Vraagt PIet aan mij wat er aan de hand is, tja als ik dat eens wist Ik snap even niks meer van mn mannetje
@Dees; oh ik snap dat je er niks meer van snapt! Ik zou er ook niks van snappen... Maar ff zereneus; Vind het ook wel raar, heeft ie geen krampjes van het feit dat ie nu andere voeding krijgt?
Hallo ben ik weer. Mama heeft gewonnen. Ik had hem 5 min op mijn arm en was aan het rond lopen valt meneer als een blok in slaap. Waarschijnlijk had hij even mama's warmte nodig denk ik. Af en toe snap ik ook niets van mijn mannetje.
Zo, ik zit even aan mn laatste verjaardagsgebakje. Toch handig als er geen visite komt, maar je wel gebak in huis haalt Vanaf morgen ben ik écht niet meer jarig haha. Gewoon op z'n Nederlands. Maar zodra we verhuisd zijn, maken we er de Engelse variant van, lekker makkelijk met zo'n naam (ook bewust op uitgekozen natuurlijk). Ik heb bij de geboorte nog gekeken of ie nog in de placenta zat, maar heb 'm niet gezien Over placenta gesproken..hebben jullie die nog bekeken eigenlijk? Ik had vantevoren gezegd dat ik dat absoluut niet wilde zien, leek me zo smerig, maar ik vond t toch wel heel interessant! Ik moet trouwens wel erg lachen elke keer als ik mn mail check. We hadden op het geboortekaartje een emailadres voor Angelina gezet en daar komt dus daadwerkelijk mail op binnen, gericht aan Angelina. Van mn vader, van mn tante, van vrienden..echt grappig. "lieve angelina....blabla..doe de groeten aan je vader en moeder...blabla..etc"..: lol: Tot nu toe is Angelina heel makkelijk, ze slaapt gewoon de hele dag. Ze huilt amper, alleen de afgelopen dagen dus sochtends vroeg. Maar dat schijnt te komen door haar geboortetijdstip, was ook precies rond t tijdstip dat ze geboren is, bijzonder hoor. Maar verder...ze huilt niet eens als ze wil eten, dus ik moet echt zelf goed de tijden in de gaten houden. Op zich voeden we 'op aanvraag' maar ja, dan moet ze zich wel melden he. Vannacht lukte het wel, toen hoorde ik haar smakken en sabbelen en toen kon ik haar aanleggen en dat was meteen raak. Maar verder moeten wij t gewoon voor haar doen. We proberen vanavond de laatste voeding rond hafl12 te doen en dan kijken hoelang ze doorslaapt, ben erg benieuwd. Vannacht was dat 3 uur, netjes toch. Ik vind t ook totaal niet vervelend om dan om 3 uur voor dr op te staan, gewoon ff knus met zn tweetjes, Willem haalt haar uit bed en verschoont haar, geeft 'r aan mij en gaat zelf weer liggen. En ik zit dan gewoon nog ff een half uurtje heel knus met 'r op mn arm...super!