November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Haha nee dat niet, maar mijn slaapkopje is pas een weekje oud he, dat scheelt denk ik wel :)

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ohw wat een leuke banner zeg!

3. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ach mag niet klagen hoor. Hij slaapt snachts door en huilt op zich niet veel. Alleen het vervelende is dat je ze soms niet snapt en dat kan heel frustrerend zijn.

4. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Nou Quinn is nu redelijk stil, doet even een schiet gebedje!

5. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ik heb de navelstreng mee naar huis genomen. Wel op sterk water natuurlijk.

6. Niet meer actief

Serieus :(: :(: :(: :(:

7. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    :confused: brrrr

8. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ik heb jarenlang op een pathologisch laboratorium gewerkt dus voor mij de normaalste zaak van de hele wereld.

9. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Een excollega van mij heeft de navelstreng meegenomen naar haar werk en maakt er nu een fotolijstje van. Dan krijg je dwarsdoorsnedes ervan en die worden gekleurd en tussen 2 glaasjes geplakt. Als ik het lijstje heb zal ik er een foto van maken en in mijn album zetten.

10. Klinkt een beetje apart :( :)

Hier hebben we Fenna ook maar weer naar beneden gehaald, na een kwartier huilen en krijsen.. Nu ligt ze bij Jeroen in zijn armen te tutten.. Ik snap er helemaal niets van, ze is de hele dag al aan het klooien met de tijden en is heel onrustig.. veel wakker.. veel huilen, wil alleen bij papa of mama zijn.. ik nie snap nie..

11. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ohw daar ben ik wel heel erg benieuwd naar zeg

12. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ik ga voortaan mn mond houden dat Quinn stil is :s

13. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    dames ik hou het voor gezien. het luchtalarm gaat weer af. tot morgen.

14. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
  15. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    stasia tot morgen

16. Niet meer actief

Hebben jullie eigenlijk nog wat gegeven aan de kraamhulp? Wij hebben een hele lieve meid waar het ontzettend goed mee klikt, dus doen t wel. Ik had haar de afgelopen dagen een beetje zitten polsen, wat ze leuk vindt, waar ze van houdt. Vandaag hadden we t over uitgaan en alcohol en dergelijke en toen vertelde ze me dat vooral van zoete drankjes als Malibu enzo houdt. En dus hebben we een flesje malibu gekocht en 2 doosjes merci erbij. En ik heb net even een kaartje in mekaar geflanst in psp voor erbij. Leek me wel leuk, hoop dat zij t ook leuk vindt natuurlijk. Morgen alweer de laatste dag, dat is echt snel gegaan. Vanaf vrijdag staan we er alleen voor.

Zijn jullie mannen/partners nog thuis eigenlijk? Hoelang blijven die thuis?

17. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    Het "om-de-4-uur" ritme is hier ook weer niet helemaal gelukt :)
    Timo heeft om 7:15 uur, 11:15 uur, 14:15 uur (ja, na 3 uur al dus!) en 18:15 uur 120 of 135 cc gedronken. En toen wilde hij om 21 uur weer... Hebben maar een klein extra flesje gemaakt (alweer dus), met 30cc, want ik wil dat hij om 23 uur gewoon een hele drinkt en dan lekker gaat slapen. En niet gaat spoken, zoals gisteravond :cry: . Dus, ik ga nog even een half uurtje mezelf vermaken, wat opruimen en mailen en dan een laatste voeding maken.

De nachten gaan eigenlijk van het begin af aan goed, alleen wilde hij gisteravond niet inslapen. Maar toen hij eenmaal sliep, kwam hij pas na vieren weer van de honger... hij wilde gewoon aandacht dus. Nu ligt hij vast met papa in het grote bed, hij is lang wakker geweest, met bezoek enzo.

Oja, ik heb de placenta ook bekeken, maar er zat echt niets meer in wat ook maar iets weghad van een gebruiksaanwijzing ;)

18. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    Ilse, Hans had bloemen voor de KH gehaald, heel lief van hem! Was zijn eigen idee, ik was het compleet vergeten! Onze KH was op zaterdag voor het laatst en op maandag moest Hans ook weer werken. Hij had CAO-technisch 4 dagen vrij en heeft er zelf nog eentje bijgenomen, zodat hij een hele week en twee weekenden achter elkaar thuis was.

Ik ga mijn compu afsluiten, tot morgen!

19. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    wij hadden van ons zelf een enorme bos bloemen, en van Quinn had ze een rode roos.
    Ook hadden we een kaart waar we ieder ons stukje hadden geschreven

Het waren bij ons onwijs gezellige dagen, en mis haar nog steeds wel
    Maar we hebben wel nog mail contact en stuur regelmatig foto's ze is namelijk helemaal gek met Quinn

20. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    even een vraagje
    Hebben jullie kleintjes ook iedere keer zo ruzie met de speen.
    Quinn vind het heerlijk maar hij is soms zo onrustig of onhandig dat hij de speen uit zn mond slaat/trekt, gevolg dat hij daar weer boos om word.
    Ik heb al een doekje door de ring gedaan op advies van kraamhulp, dit gaat al iets beter, maar hij blijft er onhandig mee

Hebben jullie nog tips, of hoort dit gewoon zo? Moet hij het nog leren/wennen?

Ikhoor het wel

Deel Deze Pagina