Fenna slaat hem ook steeds uit haar mond en dan is het weer brullen.. nog niets op gevonden, behalve veel heen en weer lopen.. Waarom zou een doekje helpen eigenlijk?
dan trekt hij hem iets minder snel uit zijn mondje, ipv zn speen vast houden pakt hij het doekje nu vast
En ook hier is het weer feest! Gelukkig is ze wel stil te krijgen, maar naar bedje...ho maar! Dus ik zit weer gezellig beneden met een bakkie koffie en ik denk zo maar eens een peukie roken... Mevrouw ligt nu te ronken in de box, maar zodra ik naar boven loop heeft ze weer 2 hele grote kijkers en is het krijsen... Ze ligt nu op haar speen te sabbelen, maar zodra die uit haar mond valt is het ook hier paniek!
Ben maar aan het rondneuzen op het forum en wat ziet mijn oog..... Dees; Je staat in de top 10 van de gebruikers met de meeste post's ! Dat is een felicitatie waard! GEFELICITEERD !!!
hmmm het is hier best saai zo in je eentje en heb eigenlijk ook niet veel spannends te vertellen.... Een monoloog zit er dus niet in vannacht... Ga eens even de wc opzoeken en dan ga ik maar ff op de bank hangen, kijken of er op tv nog iets spannends te zien is. Heb de keus uit bijna 200 kanalen dus er zal toch wel iets te vinden zijn...
he nog steeds niemand te bekennen....jammer! Ga zo even een flesje maken voor mevrouw, kijken of ik haar wakker genoeg krijg om even wat te eten en dan hopenlijk in com haar bedje in, zodat mama ook nog even kan slapen! Zou wel zo fijn zijn... Zou helemaal mooi zijn als ze dan doorslaapt tot de wekker gaat om 07.00 uur....en dan morgen maar 2 etappes meeslapen anders ga ik het niet trekken denk ik. Alhoewel ik nu dus helemaal niet moe ben...
Goh Jen, jij bent ook aardig wakker geweest vannacht. Heeft Esmay nog een beetje geslapen daarna? En jijzelf? Onze dame kwam vannacht weer om 3 uur en vanmorgen om 7 uur, netjes dus. En ik heb me een partij vast geslapen, ik was helemaal van de wereld toen ik wakker werd, snapte even niet waar ik was enzo, echt bizar. Tja, ben ik niet gewend he, slapen en dan nog zo vast ook Vandaag laatste dag kraamzorg, maf hoor. Oke, ze doet al bijna niks meer, we kletsen vooral, erg gezellig Fijne dag allemaal! Liefs Ilse
\/ \/ \/ \/ Ik doe even een flinke vreugde dans, ben zo blij Quinn kwam na zijn flesje van half 12 pas weer om half 5 \/ \/ \/ \/ en toen weer om half 8 Ik ben trots op mn mannetje \/ \/ \/
Jen ik hoop dat Esmay en jij nog wat geslapen hebben Ilse gniet vanje laatste dagje kraamzorg Hope je hebt je nog niet gemeld, waar ben je?/
goedenmorgen ik wou me net komen melden ikke ik dacht er ff boor te gaan zitten maar ja manlief hoor ik nu ook al in de badkamer,...... op zijn vrije dag nog wel,........ en vanaf morgen gaan zijn vakantiedaagjes in, dus de komende 2 a 3 weken is die thuis ik heb wel af en toe bij gelezen, en had gisteren nog wel ff wat wilen melden, maar dan had ik nu niks te pennen dus hield het gisteren maar vroeg voor gezien,.............
Zo goedemorgen, nou heb nog een uurtje of 3 kunnen slapen...pffff ben me een partij moe nu.. Had ik haar om half drie dus nog een fles gegeven, die overigens helemaal leeg ging, werd ze om 04.45 uur alweer wakker..... Ik hoorde haar gewoon smakken in haar bedje, dus hoppa weer een fles erin, drinkt ze maar 40 cc en ligt ze volledig onder zeil.... Dus weer terug in bed en om 06.30 uur was mevrouw weer wakker, heb nu maar gerekt tot 08.00 uur voor de volgende fles, ben ff onder de douche gesprongen en heb mevrouw ff laten huilen in haar bedje...heb ff behoefte aan een paar minuutjes voor mezelf nu! @Ilse en Dees; Alletwee een supernacht gehad dus! Fijn joh!
ik dacht gisteren heel even dat alles was begonnen, ik ging hier weg en toen ik mijn eten opgeschept had, en wou gaan aanvallen ,.... kreeg ik een flinke kramp, die ik herkende als zijnde wee,.... meteen 4 minuten later , hoppa een 2de en 5 min erna hoppa een 3de, dus ik zei, ow jee, dit is het serieuze werk, het is begonnen,.... haha ik baalde want ik wou zo graag eerst ff eten ik heb er na nog wel wat gerommel gehad, en wat krampjes enzo, maar niet meer zo zwaar als die 1 ste 3,....... en heb dus vannacht gewoon heerlijk geslapen ,.... maar ja het was wel ff het echte werk, wie weet had het doorgezet als ik niet had gaan eten, maar ja, dat weet ik nu niet,... toch de 28 ste van start gegaan, al was het maar een valse start,.. haha ik moest wel lachen hoor, ik tikte hier, net ervoor, laat de weeen maar komen, laat het voorspel maar beginnen, nou dat ging wel heel snel,...... mijn zus belde me nog, en vroeg en? ik zei nee nog helemaal niks, we kletste, ik hing op en hoppaaaaaaaaaaaaaaaaaa..... was wel lekker spannend hoor, maar mn lijf en ik reageerde er behoorlijk relaxed op, manlief keek me aan ,..met oogjes van: is dit nu het begin,..... nou ik weet niet hoe de dag vandaag gaat lopen, het is wel die 29 ste waar ik veel mee heb, dus het zal me niets verbazen,.... maar zodra ik denk dat het zal gaan beginnen, kom ik me wel melden hoor,........... en in het geval dit niet lukt, dan stuur ik een sms, dus nee IKKE ik ga niet stiekem bevallen nou dames ik ga ff koffie leuten fijne dag allemaal xxx
ohw Jen balen meis dat Easmay weer een spook nacht heeft gehad. Kan me voorstellen dat je even lekker onder de douche bent gegaan, en even huilen voor haar kan geen kwaad, goed voor de longentjes en vermoeidheid Hopelijk kan je overdag nog wat uren mee pikken om te slapen.
EGO BERICHT Ga zo bij lezen wilden even vertellen hoe trots ik ben op me kleintje! Hij heeft van 1:15 tot 8:15 geslapen! Hij kwam wel om 6 uur, heb hem toen bij mij in bed gelegd met een speentje en we hebben heeeerlijk samen verder geslapen ga nu lezen hihi
Goeiesmorgens, Hier helemaal startklaar om naar kijkduin te gaan. Mijn collega's hebben een dag vol vergaderingen voor de boeg. Om 10 uur komen eerst ikke en 2 collega's met de kleintjes langs. Krijgen we lekker koffie/thee met taart hmmm. Hier werd Deniz vannacht om 4 wakker maar ik kreeg hem niet stil met z'n tut dus maar een klein flesje van 60 gemaakt en daarna weer lekker doorgeslapen tot half 8. Hier heeft Deniz trouwens ook regelmatig ruzie met zijn speen. Nou ik ben er vandoor. Tot strakjes.
ja gewicht keer 150 ml, maar vangelis drinkt meer omdat hij een achterstand heeft zei het cb, die kindjes willen dat meestal op zo'n manier inhalen. Maar bij de oktober mama's was het ook erg weinig hoor die 150x gewicht. Daar zaten ze ook allemaal wel op de 700/800 ml. Hoeveel weegt Fenna?