op een gegeven moment kan je dat 2/3 keer in de week gaan doen hoor, ik doe het ook niet meer elke dag!
ik heb hem nog wel op verschillende tijden maar als ik het lijstje bekijk komt hij vaak op dezelfde tijden. Misschien dat ik het vanaf vandaag ga proberen met regelmaat, nu maar hopen dat hij door blijft slapen
ik heb hem nog wel op verschillende tijden maar als ik het lijstje bekijk komt hij vaak op dezelfde tijden. Misschien dat ik het vanaf vandaag ga proberen met regelmaat, nu maar hopen dat hij door blijft slapen
bij mij gebeurde het gelukkig in het ziekenhuis, maar ook mij viel het erg mee, dat schoonhouden daarna met alcohol vond ik erg!
Goedemorgen! Gelukkig weer een supernacht gehad! Na de laatste fles van 23 uur, kwam meneer pas om 5 uur! Dus zelf ook even heerlijk bij kunnen tanken! Gevolg is wel dat het ontbijt wat verlaagd is... denk dat we het 4-uurs ritme niet gaan volhouden vandaag Drukke dag voor de boeg, veel visite, zal niet veel online zijn! Hope, vandaag mag jij!
Nou, ik heb alleen maar meegekregen dat we het naveltje lekker met rust moeten laten en er niets mee hoeven te doen. Het is zich vanzelf aan het herstellen en ziet er heel rustig uit.
Vannacht voor het eerst een eventjes spokende Hester gehad. Na voeding om half 4 bleef ze knorrig en huilerig. We wisten niet zo goed wat we moesten doen, want mijn hoofdpijn was te hevig om met haar alleen te zitten en Wim was vreselijk moe. We hebben haar even laten huilen... toen KNALDE er ineens een keiharde scheet uit de wieg en was het in 1x stil... We barstten allebei in lachen uit, dat had haar dus gewoon dwars gezeten. Daarna was ze pas weer om 9 uur echt wakker. Koekie dus.
zo hier even flink de power erin gezet Gedoucht en wel, alleen de haartjes nog Kraambed opgeruimd, ja die stond er nog steeds, sliep ook nog steeds in woonkamer hihi Maar vanaf vanavond dus niet meer, mn rug vind het ook niet zo leuk meer. De box staat ook weer gezellig naast de bank, de stofzuiger door het huis gehaald en alles een beetje aan kant geruimd, en nu een break hihi Wil eigelijk nog de slaapkamer opruimen, want diehebben de afgelopen tijd als opslag gebruikt, maar denk dat ik dat lekker morgen ga doen. Quinn komt ook zo denk ik voor zijn voeding, nog wel even snel lekker alle ramen tegen elkaar open gezet. Mn oom komt volgens mij ook nog vandaag wat klusjes doen. Naveltje: nou hier geen alcohol hoor, wel wat poeder opgegaan, homeopatisch (rot woord) was om goed te laten drogen en tegen de roodheid. Maar verder niks gedaan aan de navel, enhij is mooi geworden zeg ik het zelf Murmel: hihihi kleine Hester met groote scheten hihi, ja kan lekker dwars zitten Sammie: Ohw dat is ook een lekkere nacht zeg! Ohw weet je wat zeer doet, je vinger tussen de klossen doen als je ze opelkaar stapeld hihi stomme muts dat ik ben
Goeiemoggel! Ilse, wij hebben de KH een mooie grote bos bloemen gegeven. We hadden echt een klik en nu mailen we nog met elkaar Muriel, ben je nu over je navelfobie heen? Hier is het stompje gewoon verdwenen. Gewoon helemaal niet meer gezien, was ineens weg...Ik denk dat het stompje in een nachtelijke luier eraf is gegaan en dat we het gewoon niet hebben gezien. Toen het stompje er nog aan zat hebben we om de dag met een wattenstaafje + alcohol gedept en daarna niet meer. Hier begint er een beetje rust in de tent te komen weer. Heb Vincent een dag even niet meer aangelegd; ik was zo gespannen van vermoeidheid dat hij dat waarschijnlijk oppakte de boob weigerde. Hij heeft enorme sloten gedronken gister en is nu een stuk kalmer. Ik ook, dus ik heb weer goede hoop. Ga vandaag een stukje wandelen..eindelijk weer eens frisse lucht op een visiteloze dag