November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Grappig is dat he?
    Wij hebben dat nu ook met Peter R de Vries op zondagavond, want toen kwam ik ineens zuchtend uit bad en moest Wim ineens gaan 'klokken'. Haha.

Gefeliciteerd met deze 3e verjaardag van Vincent. Lekker, he, zoveel feestjes te vieren!

2. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Goedemorgen!

*klaagmodus aan*
    Sodeju zeg ik geloof niet dat mijn voorkant weet dat mijn achterkant ook nog leeft...ik ben gesloopt!
    Gisteravond 11 uur de laatste fles, vanmorgen 4 uur weer...da's op zich wel netjes maar Jens kon daarna niet meer slapen...en mama dus ook niet!
    Pfffff heb een nachtje gemaakt van 4 uurtjes...ben doodop en moet de hele dag nog :(
    Vanmiddag nog cesar therapie en zwemles met Niels wheeeee ik wil mijn bed weer in!
    Vandaag word dus een chagerijnige cafeine nicotine dag!
    Ik heb die gebruiksaanwijzing van Jens ook niet gekregen...en die van Lars en Niels doen het nog niet bij dit model ;)
    *klaagmodus uit*

Jen: zie je wel het kan altijd nog erger jij hebt nog minder geslapen als mij :D
    Straks lekker je bedje in meis!
    Fijn trouwens dat het met Indigo wat beter gaat hopelijk komt ze binnenkort hier weer eens langswippen!

Ilse: oeh lekker gebak! Hier zitten we met visite nog steeds aan de slagroomsoesjes,gedoopt in witte choco en muisjes... zooooo lekker :D
    Placenta heb ik gezien (bij alledrie trouwens) vind het een prachtig gezicht om te zien eigenlijk het is toch heel bijzonder dat je lichaam zelf zoiets maakt...
    Succes met je laatste dag kraamhulp...ik heb tranen met tuiten gehuild toen de mijne wegging :(
    Heb haar een grote bos bloemen gegeven en voor haar 2 jongens een vrachtauto (ook truckerskindjes) en ik ga nog een leuk mandje voor haar maken met thee en koffie en lekkers voor haar en haar manlief....voor een gezellig avondje.
    En René is hier thuis, hij zou eigenlijk maandag weer gaan werken maar zit voorlopig wel in de ziektewet :(

Stasia:dat is wel een heel bijzonder fotolijstje...vind het wel een leuk idee eigenlijk!
    Hier vroegen ze me ook wat ik met de placenta wilde...euh nou weggooien? De vk opperde nog om het aan de honden te geven
    (schijnen mensen te doen) of te begraven maar de grijze bak vond ik goed genoeg :D

Dees: gefeliciteerd met je top 10 notering! :D
    En wat goed van Quinn! Hopelijk blijft het nu zo goed gaan!

Hope: je hebt vandaag en morgen nog....euhm mijn schoonmoeder is jarig vandaag dus traditiegetrouw moet je vandaag bevallen! :)

Melina: super van Vangelis! Enne die soesjes zijn erg lekker maar idd we zijn op dieet ;)
    Ik ben inmiddels 2 kilo onder mijn startgewicht van toen ik zwanger werd...bekend fenomeen bij mij ik ben na de bevalling altijd lichter als voor de zwangerschap...nu nog 10 kg te gaan en dan ben ik tevreden...maar ik heb mezelf als doelstelling een jaar daarvoor gegeven hoor!

Muriel: hihihihi moest even lachen om je KNALverhaal :D
    Ik deed Jens vanmorgen in de tummy en had ineens een bubbelbadje :)
    Hoofdpijn dus nog niet over meis?

Esther: geniet van je relaxte dag!

pfff ik zal eens zien of ik Jens in slaap kan wiegen en wat kan gaan doen hier...moet boven nog stofzuigen en wil de douche en wc nog schoonmaken dan is mijn hele huis weer netjes voor het weekend...
    Tot laters!
    xxx Roelie

3. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    @ Roelie, het zit je niet echt mee hé!
    En onder je startgewicht pfff ik droom ervan :oops:

4. Haha, knalscheet! Ik kwam ff niet meer bij :)

Roelie, Zet em op vandaag meis, verder niet te veel doen dus.. tussen de bedrijven door gewoon zoveel mogelijk niets doen.

Jen, vervelend zo'n korte nacht, pak nog ff lekker een paar uurtjes mee!

Andere mama's hebben goede nachten gehad zie ik, goed zo, lekker doorgaan zo :)

Hope kom op he, vandaag moet het dan maar gebeuren he, hup Hope, hup Hope! :)

5. Wij hebben vannacht ook een goede nacht gehad. Laatste voeding om 11 uur. En ze werd wakker om kwart voor 7, dus 7 uur eerste flesje.. En net weer om 11 uur. Onze kleine meid doet het goed! Gelukkig sliep ze gisteren na de laatste voeding ook snel in, want ze was al bijna de hele dag wakker geweest. Zou ook zeggen dat ze moe zou zijn dan of juist dat ze ook 's nachts gaat spoken, gelukkig was het het eerste :) Maar goed.. ze heeft heel veel last van krampjes.. ligt zowat na elke voeding te spartelen en te gillen.. Ben benieuwd wat de ha straks ervan zegt... Heb wel het idee dat Fenna meer honger heeft, dus meer nodig heeft dan dat ze krijgt.. maar dat vind ik moeilijk in te schatten.. Of ze heeft een regeldag...

6. Niet meer actief

Zo, de boodschapjes zijn in huis. Mevrouw is gebadderd en heeft haar voeding weer gehad. Mama heeft gegeten, nu is het tijd voor een peukie en dan gaat ze ook eens even slapen....

7. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik ben bang dat ik niet onder mn startgewicht ga geraken. Ben nu blijven hangen op 65 :(

Heb een heerlijke nacht gehad. De avond was niet zo gaaf, Eva bleef jengelen. Tegen 1en de laatste voeding. Maar ze heeft het helemaal goed gemaakt, ze werd pas na 7en wakker.
    Toen om 10 uur weer en nu is ze weer wakker... zal dr zo gaan voeden dan.

8. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Eva was gisteren ook de HELE dag wakker. Maar ja, wel begrijpelijk opzich, mijn voltallige team was op bezoek geweest dus...

9. Ja, dat hakt er ook wel in ja bezoek... Hier na de voeding van 11 uur is Fenna ook nog niet in slaap gevallen..

10. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    Dees: zat er geen gebruiksaanwijzing bij de klossen "hoe op te stapelen ZONDER vingers ertussen" :) Auw! Arme jij, kan me er wel iets bij indenken, als ik die dingen zie.... weet je wat ook pijn doet (volgens hubbie), je tenen er meerdere keren per dag/nacht tegen stoten :)

Muriel: hier ook een kleine harde schetenlatert! Ik moet er ook elke keer heel hard om lachen, maar het kan hem echt dwars zitten... dan loopt hij helemaal rood aan!

Net even naar de Etos, maandverband gehaald. Was er alweer doorheen, dacht het wel met inlegkruisjes te kunnen oplossen... NOT! De visboer stond er, heerlijk kibbeling meegenomen voor vanavond. En nog 1 van de VK's tegen gekomen, zo leuk dat ze je dan herkend en meteen in je wagen kijkt en vraagt hoe het met de man gaat! Helaas ging het regenen (en ik weet niet waar de regenhoes is :oops: ), dus ben snel naar huis gegaan. Schoonmama komt ook elk moment.

Navel: wij hoefden niets te doen, houd het wel schoon met wassen! De KH heeft er in de tijd dat ze er was druivensuiker overheen gestrooid. Snap eigenlijk nog steeds niet waarom, maar ze ging van die dextro's vermalen, boven zijn navel :confused: . Ohja, het stompje heeft de KH uitgekookt, voor als we het willen bewaren in het baby-album. Daar wisten we toen geen antwoord op, weggooien kunnen we het altijd nog, lijkt me!

Esther: geniet heerlijk van je dagje en de frisse lucht! Ik hoop dat het bij jullie minder regent (alhoewel het hier miezert en nog niet doorzet!)

Roelie: Suc6 met alles! De klaagmodus mag best een beetje aan hoor, je hebt het nu niet makkelijk!

11. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    hope ben je al aan het bevallen?

12. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Een vraagje trouwens...k denk meer voor de nieuwe mama's of de ervaren mama's kunnen zich het nog herinneren?

Is je relatie veranderd na de geboorte van het kind?

13. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Hmmmmzzz heb ik eindelijk de tijd om eens lekker te wandelen, regent het pijpenstelen hier :( Daar heb ik effe geen zin in, dus ik ga maar eens lekker aan de keuvel hier in huis. Genoeg te doen, aangezien al mijn kasten door anderen tijdens de bevalling zijn ingericht. Ben benieuwd wat ik allemaal weer ga "terugvinden" :D

3 wkn geleden stond ik om deze tijd in de supermarkt om Tena Ladies en babybadschuim te kopen, hihihi. Niet wetende dat ik 2 uur later echt aan het werk mocht ;) Hebben jullie dat ook dat je de dag van de bevalling nog regelmatig herbeleeft?

Melina, hier merk ik ook wel kleine veranderingen in de relatie. Had ik ook wel verwacht, hoor. We kunnen er gelukkig goed over praten samen en we kennen elkaar al langer dan vandaag (in april zijn we 11 jaar samen). Overigens vind ik het erg leuk om te zien hoe mijn man verandert in een papa. Geeft weer een nieuwe dimensie in de relatie. Hoe ervaar jij dat?

14. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Gek genoeg is er weinig veranderd. Iedereen zei tegen me dat het zou gaan veranderen, maar we zijn nog hetzelfde denk ik.

Geen spanningen ofzo, geen jaloezie omdat we meer tijd hebben voor de baby, niks eigenlijk vandaar de vraag :)

15. Ik moet het nog ervaren denk ik.. ben vooral heel erg met mezelf bezig geweest de laatste weken :oops: komt vooral door alle kwaaltjes en stress rondom Fenna.. maar nu moeten we ons plekkie ff gaan vinden denk ik.. We zijn wel knuffeliger. Ik weet wel nu wat ik aan mijn mannetje heb en ik moet zeggen ik ben enorm gezegend! Hij is gewoon zo lief voor me en voor Fenna en zo zorgzaam, echt een huisman hihi... liefst blijft hij ook meer thuis met Fenna...

16. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ja dat knuffelen en dat gevoel dat ik echt wat aan hem heb is hier ook wel, maar dat was daarvoor ook al zo. We zitten heel vaak samen op de bank te knuffelen en te praten etc..

17. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Precies wat ik bedoelde. Het zijn maar kleine veranderingen; net effe wat vaker thuis willen zijn en nog wat zorgzamer dan anders. Maar normaal heb ik al niks te klagen, hoor :D

18. Hoe oud is Chris eigenlijk als ik het vragen mag?

19. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    29

20. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12