Vroeg me af of het verschil maakt qua leeftijd van de mannen. En omdat jij ook 20 bent... wij schelen nl niet zoveel... ff vergelijken, snap je me nog?
Hier ook nooit te klagen gehad gelukkig, ben erg blij me Jeroen, had me geen betere man kunnen wensen
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER 2007 Hope43~uitgerekend op 21 november~1e kindje~zoon 1 JOCHIE In totaal nog 1 kleintje op komst. BUDDYLIJST Hope (21) - DebbyKoops (bevallen) AGENDA Gwendolyne~ 29 november kinderarts controle Mika ikke1981 ~ 29 november 13uur ha, ivm jeuk Tari (melanie) 3 december Estrella 10.30 uur CB, Angelus 2e ronde ogentest. Debby~6 december Ryan naar CB (eerste afspraak) Ikke1981~ 10 december Quinn naar CB 15.00 uur Debby~11 december Debby nacontrole gyn Roelie~12 december trouwt mijn broer! Dafje~12 december Fenna 11:30 uur CB, 1e vaccinatie Sammie2~ 13 december 11:25 uur CB arts Roelie~14 december 14.30 Jens eerste keer CB! MissyM~ 17 december eerste prikje CB Linda~ 18 december voorlichtingsgesprek PGD Sammie2~ 19 december eindcontrole VK Muriel~ 21 december 15:15 eerste keer CB GEBOREN ISA*~dochter van Linda en Patrick~31 augustus~1940 gram~44 cm~ZH~weeën~31w1d MIKA JARED AIDAN~zoon van Gwen en Patrick~21 september~2014 gram~ZH~gebroken vliezen~32w4d FENNA ELEONORA~dochter van Daphne en Jeroen~12 oktober~3130 gram~ZH~gescheurde vliezen~37w1d EVANGELOS KONSTANDINOS~zoon van Melina en Chris~19 oktober~2780 gram~48 cm~ZH~weeën~35w3d SANNE~dochter van Natasja en Etienne~22 oktober~3095 gram~48 cm~ZH~ingeleid~37w6d RAYAN~zoon van Ruby en Hicham~26 oktober~13.57 uur~3050 gram~ZH~ingeleid~39w0d ESMAY~dochter van Jennie en Erwin~27 oktober~3250 gram~51 cm~thuis/ZH~weeën~39w1d RYAN~zoon van Debby en Arnoud~31 oktober~3500 gram~ZH~ingeleid~38w1d DENIZ~zoon van Stasia en Ibrahim~1 november~00.31 uur~3410 gram~ZH~weeën~38w1d REESE ~zoon van Blondiedfu (Linda)~3 november~3910 gram~ZH~weeën~39w2d IMKE~dochter van Jolger(Jolanda) en Gerald~3 november~3165 gram~ZH~?~38w6d ESTRELLA ANASTASIA~dochter van Melanie en Adriaan~6 november~4050 gram~54 cm~TB~weeën~40w3d QUINN~zoon van Dees en Piet~8 november~01.47 uur~4090 gram~47cm~thuis/ZH~weeën~39w6d THIJE~zoon van Wencke en Harmen~8 november~3710 gram~ZH~weeën~40w2d VINCENT~zoon van Esther en Jean-Paul~8 november~3090 gram~ZH~vliezen gebroken~37w2d TIMO~zoon van Listy en Hans~10 november~3750 gram~55cm~ZH~vliezen gebroken~40w1d EVA~dochter van Maria en Rob~16 november~3110 gram~48 cm~ZH~weeën~41w0d JENS JESPER~zoon van Roelie en René~16 november~4030 gram~..cm~TB~weeën~40w3d NYNKE~dochter van Serafijntje~18 november~3740 gram~50,5 cm~ZH~weeën~41w4d HESTER MARGARETHA~dochter van Muriel en Wim~19 november~3680 gram~53 cm~ZH~weeën~40w5d FAYENNE STEPHANIE MARIANNE~dochter van Rachel en Dirk~21 november~3980 gram~55,5 cm~ZH~weeën~40w5d ANGELINA SUSANNA~dochter van Ilse en Willem~22 november~3915 gram~51 cm~ZH~weeën~39w3d YINDI ELISA RENEE~dochter van Claire en Erik~22 november~3920 gram~52 cm~ZH~weeën~39w1d CAILAN JOSHUA~zoon van Morrighan en Patricia~25 november~3940 gram~52 cm~ZH~gebroken vliezen~40w2d MARTIJN HENRICUS CLASINUS~zoon van Petra en Jons~26 november~3220 gram~53 cm~ZH~gebroken vliezen~40w6d 12 MEIDEN 13 JOCHIES In totaal al 25 kleintjes geboren!
http://www.babynamen.nl/index.php Vincent is 61 keer gegeven in het afgelopen jaar. Sem - volgens de svb de meest populaire naam op het moment - 466 keer
Hester 10x Eva 254x Jens 167x Mika 133x Vangelis 0x Esmay 15x Estrella 3x Ryan 206x Yindi 2x Even een paar uit mijn hoofd...Zal zo nog wel effe de lijst opzoeken
Zo daar ben ik weer Quinn ligt weer lekker op bed na zijn voeding, nog wat mopperen maar is meestal maar voor even (hoop ik) Ben ook bij de ha geweest voor mn jeuk, ik ben een bloem, of te wel heb netelroos, joepie hihi, gelukkig een hele matige vorm, en is eigelijk een benoeming van een allergie waar geen vinger op te leggen is, zoals bij mij Heb nu anti allergie tabletten, waar ik eigelijk om moest lache, ik lees altijd de bij werkingen, en wat kan je krijgen, netelroos en het is tegen netelroos Gelijk even gevraagt voor de spiraal, even afwachten tot mn eerste menstruatie en dan een afspraak maken, hij plaatst hem zelf. Tintelingen in mn vinger, kan wel een half jaar duren voordat over is. Als het erger word terug komen, verder gewoon afwachten. Was wel grappig, ik kwam binnen met Quinn en hij zat gelijk met zn hoofd in de kinderwagen toch wel erg lief. Relatie: we zijn veel liever geworden naar elkaar, of hoe moet ik het omschrijven. Ik ben zo trots op Piet en hoe hij me heeft bijgestaan bij de bevalling zo mooi, had ik niet van hem verwacht, en de tranen die hij heeft gelaten bij de bevalling van Quinn vergeet ik nooit meer. Piet wil het liefst ook thuis blijven bij Quinn en bij mij. Hij had dan ook onwijze moeite om weer aan het werk te gaan. Hij belt een paar keer per dag om te kijken hoe het gaat. Ja echt een trotse papa, waar ik enorm veel van hou! Wij zijn trouwens 10 jaar samen (19nov) en Piet is 35 jaartjes jong Quinn is het afgelopen jaar 52 keer gegeven, nou valt wel mee Ohw vandaag ook de sofinummer van Quinn binnen gekregen, joepie hij bestaat echt
ohww ja dat doet ook zeer hihi, menig keren ervaren Vooral in de nacht als ik me bed in wilde jumpen, auwwww
Zo, de kraamzorg is weer weg, we staan er nu echt alleen voor. Maf idee hoor, maar eigenlijk deed ik vanaf dag 3 alles al alleen, dus moet lukken. Vanaf maandag komt de echte test, want dan ben ik dus weer alleen..weird! Intussen net weer gevoed en madam ligt nu ff lekker te soezen in dr box. Hoe doen jullie dat eigenlijk met slapen, waar slaapt jullie kleine? Altijd in bed of ook beneden/in de box? Ik wil in principe Angelina altijd dr slaapjes in bed laten doen, maar soms hou ik 'r toch wel ff beneden in de box. Niet te vaak, maar 1 slaapje per dag ofzo. Ze drinkt zo'n beetje om de 3 a 4 uur, soms iets korter. En ze is me een potje gulzig! Je hoort 'r echt slikken enzo, ik schijn nogal veel melk te geven en heb vrij grote tepels, dus ze heeft af en toe echt moeite om t weg te krijgen. Daarom drinkt ze bij mij ook wat korter, heeft minder tijd nodig om alles eruit te krijgen want er komt meer tegelijkertijd uit. Eerst dacht ik dus dat dat niet goed was, dat ze zo kort lag, maar ze krijgt dus wel alles binnen in die korte tijd, dus is t wel goed. En erg grappig om te horen. Qua relatie..hier is er eigenlijk (nog) niks veranderd, maar misschien dat dat nog komt als Willem weer naar zn werk gaat. Dan zit hij natuurlijk weer gewoon in zn oude patroon, terwijl ik thuis ineens in een hele nieuwe situatie zit, we zien wel. Ah, m'n tosti is klaar, dus ik ga ff happie eten, nog geen tijd voor gehad.
Zo heb even 2 uurtjes kunnen slapen, zometeen nog een etappe...kan het wel gebruiken. Verder niet veel spannends te melden en heb de laatste dagen ook niet heel veel behoefte aan reageren. Even genoeg aan mezelf...S*rry