hoe oud is Jeroen dan? Ik voel me totaal geen 20 hoor, eerder 30. Maar we wonen ook al 4 jaar samen en zijn bijna 5 jaar samen.
We zijn net naar de huisarts geweest, hebben uitgelegd over het spugen, huilen, krampjes, overstrekken etc. en ze heeft ons een verwijsbrief gegeven voor de kinderarts Dus morgen meteen bellen en dan hoop ik dat we snel terecht kunnen bij de ka, zodat we snel meer weten. Waarschijnlijk gaan ze Fenna's zuurgraad in haar slokdarm meten om te kijken hoe ernstig het spugen is. Misschien krijgt ze dan een ingreep, wat dat precies is zei ze niet.. maar daar hebben we ook maar niet over doorgevraagd. Misschien komt de ka wel met hele andere opties.. Ook gaat ze het overstrekken nakijken... wil graag dat ze de nekwervels/ruggenwervels controleerd ivm kisssyndroom, daarbij gaan kinderen ook overstrekken, hebben ze veel krampjes en reflux. Misschien krijgt Fenna een andere voeding voorgeschreven zei de ha. Maar dat is allemaal afwachten dus. Dus... dat even in het kort.
Hmmmmzzz er is ook 1 meisjeS geboren met de naam Vincent Zeker spannend Daphne bij de KA straks, maar wel goed dat het serieus wordt genomen!
Zeker, ik ben ook zeer benieuwd wat eruit komt. Was ook erg blij dat de ha ons serieus nam en dat ze ons meteen een verwijsbrief meegaf.
Even snel wat van me laten horen. Met mijn moeder gaat alles goed heeft alleen nog wel veel pijn van het onderzoek. Op het eerste gezicht hebben ze gelukkig niks ernstigs kunnen vinden maar verder worden de biopten onderzocht door de pataloog anatoom. En daar krijgen we 11 december de uitslag over. Mijn moeder blijft nog 1 nachtje logeren omdat er toezicht over haar gehouden moet worden de eerste 48 uur. Dus gezellig met zijn drietjes. Verder gaat het hier redelijk. Liefs Linda p.s. ik heb alles vluchtig gelezen maar ga weer naar beneden toe en dus geen tijd om te reageren.
Linda, fijn dat het met je moeder allemaal goed gaat. Wat voor onderzoek hebben ze gedaan dan? Misschien dat je het al een keer verteld hebt maar dan heb ik er overheen gelezen
Ja zeker, is nog beter geworden Reese is dit jaar 0x gegeven Linda, inderdaad fijn dat het met je moeder goed gaat. (ik heb ook eroverheen gelezen wat er was )
Fijn dat alles goed is gegaan in t ziekenhuis Linda. En dat ze nu nog een nachtje bij jullie blijft, lekker steun aan elkaar dus. Knuffff
Linda, goed dat er niets ernstigs is uitgekomen! Het afwachten lijkt me toch wel vervelend hoor.. maar goed.. ik hoop dat daar ook geen vervelende dingen uit gaan komen! Wow Blondie, unieke naam Goed gedaan hihi
Wij zitten nog nie geheel op 1 lijn qua 'opvoeden'. Met name het oppakken van Eva als ze huilt hebben we nog onenigheid over.