November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hoe denk jij daarover dan? Wel of niet oppakken?

2. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Maria: Daar hebben wij ook last van. Ik laat Deniz gerust even huilen maar Ibrahim staat het liefst gelijk naast zijn bedje al hij 1 krijs heeft gegeven.

3. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ik kom alleen ff melden dat er hier nog geen verandering is opgetreden, helaas, dus zal ik iid morgen maar het strippen bij de vk afwachten,...

ik vind het maar een raar idee hoor, niks geen last, niks geen wee, niks geen aankondiging en dan morgen misschien strippen en aan de wee?
    het kan er bij mij nog niet in,.....
    maar ja ik ga maar ff babyboem kijken, wie weet wekt dit mijn weeen wel op,... hihi

fijne avond

4. jaa babyboom! Jammer Hope dat er nog niets is... Succes morgen iig mocht ik je niet meer spreken voor die tijd.

Maria, wat dan precies?

Ik geloof dat ik hier de stempel een beetje druk qua opvoeding.. Jeroen voegt zich vaak naar mijn maatstaven, zo van jij hebt ervoor gestudeerd... Maar hij heeft ook wel een eigen mening over bepaalde dingen en als dat verschillend is dan praten we daarover.. We zijn er tot nu toe er goed uitgekomen met zijn tweeen.

5. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb wel bijgelezen, maar even geen zin om te reageren...ben een beetje op. Ik denk dat de spanning van de afgelopen tijd er eindelijk uit gaat komen...morgenochtend ga ik gezellig even bij Melanie langs, dus ik kom waarschijnlijk pas morgenmiddag of zo online.

Fijne avond iedereen!

6. Debby.. de nutriton.. ik zag je het er gisteren over hebben.. ik ben nog niet helemaal blij met de nutriton nu Fenna ontzettend veel krampjes heeft en veel meer huilt. Even afwachten wat de ka zegt.. en daarbij woon ik in aalsmeer wel wat ver weg.. maar lief dat je aan me denkt!

7. Doe maar lekker rustig aan Debby, stapje terug kan soms heel veel goed doen!

8. Niet meer actief

Ik heb overigens nog een pot kunstvoeding staan die ik niet meer gebruik, erg zonde, hebben er maar een paar keer gebruik van gemaakt. Misschien dat iemand van jullie er wat aan heeft? Iemand die in de buurt woont wellicht?

Het is een pot Nutrilon Hypo-allergeen 1 (0-6mnd). We hebben de pot zaterdag open gemaakt en is dus nog 4 weken houdbaar.

9. Niet meer actief

Veel plezier morgen, Melanie en Debby! Gezellig hoor, bij mekaar op de koffie. Toevallig nog iemand in de buurt van Amersfoort die binnenkort zin heeft om af te spreken? :)

10. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    wat wat precies?

11. Waarin jullie het niet eens zijn Maria

12. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    oppaken als ze huilt
    hij wil dr laten liggen, ik wil dr pakken
    of andersom
    dan ligt ze te krijsen omda ze borst wil, en dan gaat hij nog even uitgebreid met dr knuffelen

13. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    ik had net even een fullfrontal bevalling die ik niet had hoeven zien bij babyboom

ik herinner met dat ik ook zei: ik kan niet meer

14. Lastig is dat.. Komen jullie hier dan wel uit?

Haha.. wij hebben hier altijd meningsverschillen, want dan is het de één gaat verschonen, de ander gaat flesje maken.. en dan zitten we op elkaar te wachten tot we gaan beginnen... :( en dan worden we boos op elkaar omdat de ander geen aanstalten maakt om te beginnen :)

15. Ik zag em ook ja.. beetje pijnlijk.. ik zei net al tegen Jeroen het had bij mij niet langer moeten duren, want de weeen waren vrij pijnlijk. Ging nog net.. en ik was nog maar 3,5 uur bezig! Erg ben ik dan...

16. Niet meer actief

Welterusten meiden, wij houden het hier voor gezien.

Hope, succes morgen!

17. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Heb die bevalling net gemist. Moest mijn kleine man even troosten.

18. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Op zich heb ik geen interesse (want wij gebruiken nu Friso 1 voor Nynke), maar jouw berichtje doet me er wel aan denken dat ik ook nog een pak voeding in de aanbieding heb. We hebben eerst (1 dag) flesvoeding van het Kruidvat gebruikt. Het open pak hebben we inmiddels al weggegooid (beperkt houdbaar), maar ik heb ook nog een gesloten pak over. Iemand interesse? Hebben we gelijk een goeie smoes voor een mini meeting. :)

19. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Ik ben binnenkort wel weer in voor een meeting, hoor! :) Nog even 1 of 2 weken wachten tot ik weer beter kan lopen enzo en dan zou ik graag weer eens willen afspreken. Aangezien ik afhankelijk ben van het openbaar vervoer, zou ik wel graag ofwel in de buurt van een station ofwel in Apeldoorn (mijn woonplaats) willen afspreken. In het laatste geval kan het gewoon bij mij thuis, maar een café of iets dergelijks is natuurlijk ook prima. Ik zie het namelijk nog niet zitten om samen met Nynke een uitgebreide reis te maken. Misschien zijn er meer novembermama's die dan willen komen? Zwolle (Wencke) en Almelo (Gwendolyne) zijn bijvoorbeeld ook niet zo ver. Voor de rest weet ik even niet meer zo precies uit mijn hoofd of er nog iemand in de buurt woont, maar iedereen is welkom natuurlijk. ;)

20. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ik wel

Deel Deze Pagina