November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Apeldoorn is voor mij ook nog wel te doen..

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Voor mij allemaal te ver weg, aangezien ik ook afhankelijk ben van ov

3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Meis je hebt groot gelijk!
    Geen sorry hoor, is begrijpelijk!

4. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    hoe denken jullie over harderwijk? vanaf amersfoort 20 minuutjes, vanaf apeldoorn 40 minuutjes en voor mij ook 20 minuutjes! vanaf Amsterdam is het 50 minuutjes, maar die kunnen evt. stoppen in lelystad en met mij verder rijden

5. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Daphne jij komt toch uit Delft? Dan zouden jij en Dees samen kunnen komen....

6. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    *ik zie dus net op de kaart waar dat ligt hahaha*

7. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ik voel me erg alleen dus ga de kleine zijn laatste flesje geven en naar bed...

8. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    moet ik ook eigelijk toegeven dat ikniet van de meetings ben

9. Niet meer actief

Heb je daar een smoes voor nodig dan? ;)

Harderwijk is voor mij goed te doen, is een klein half uurtje. En mn ouders wonen er, dus prima te combineren. Maar wat wil je er doen? Ik ben zelf geen voorstanden van afspreken in een cafe ofzo, zeker niet met de kleintjes erbij. Heb dus altijd voorkeur voor bij iemand thuis. Mijn huis is altijd (nouja..bijna altijd) beschikbaar voor dit soort uitjes hoor :)

Ik moet meteen denken aan een paar maanden geleden, dat zei ik ook en zou niet naar de meeting gaan. Vervolgens kwam de meeting naar mij en was t harstikke gezellig en ben ik intussen nog 2 keer geweest ;)

10. Niet meer actief

Ik zie trouwens dat er vannacht niemand online is geweest, zou dat betekenen dat alle dames geslapen hebben? Wow, dat zou mooi zijn.

Hier iets minder, schreef ik gisteren nog dat Angelina amper huilt, vanmorgen dacht ik daar toch iets anders over. Om half vier heb ik haar gevoed, toen viel ze als een blok in slaap, om een uurtje later het op een huilen te zetten waar ze niet meer mee wilde stoppen. Geen honger, geen vieze luier...dus maar beetje geknuffeld, maar niks hielp. Geprobeerd haar te laten liggen en kijken of ze in slaap viel, maar nee. Om half zes besloten met haar naar beneden te gaan, toen wou ze ineens wél de borst en nu ligt ze in de kinderwagen te slapen. Over een half uurtje staat Willem op en neemt ie t van me over en kan ik m'n bedje weer in duiken...*gaap*

Dit weekend moeten we nodig in huis aan de gang om kasten op te ruimen, want de kleine is net een week oud en ik kom nu al kastruimte te kort. Jee het is wel duidelijk dat mn moeder blij is dat ze eindelijk oma is geworden, gisteren kwam ze weer beladen met kado's aanzetten. Onder andere 2 grote babypoppen, voor kindjes vanaf 3 jaar. Die kan dus mooi opgeruimd bij de laptop ;) En mn schoonmoeder had nog wat spulletjes opgestuurd. Echt niet normaal hoe ze verwend wordt hoor...heerlijk hihi.

11. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    goedenmorgen :D

tis hier op t forum rustig gebleven vannacht,......
    nou hier thuis ook ,.....
    ik ben benieuwd wat deze dag zal gaan brengen,
    ik heb bewust wat kleine klusjes laten staan opdat ik wat te doen heb vandaag, ik heb een goede nachtrust gehad, vh geval dat,.......
    vanmiddag dus naar de vk, het strippen , en dan maar zien of het aan zal slaan,.... de kleine geeft nog geen teken van ik wil eruit dus we zien wel,...
    eerst maar eens kijken of er wel ontsluiting is ,..

nou ik zou zeggen allemaal een fijn weekend gewenst,.....

groetjes

12. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    ************************* Inbraak...: ***********************

Hope..Heel veel succes!
    Ik hoop dat je de kleine snel in je armen mag houden!

Groetjes een decembermama.. ;)

13. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    dank je wel,.......... :D ;)
    wie weet word ik ook wel een december mama ,..de kans is groot ;)

14. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Klaagmodus aan

Zo blij datik gister was, zo moe ben ik nu
    Quinn had om 12 uur zijn laatste fles, en kwam om 2 uur, 5 uur en om 8 uur weer. Fijn, ik weet niet wat hij met zn voeding doet hoor, maar volgens mij loopt hij in de nacht de marraton en verteerd het turbo snel.
    Hopelijk was het weer een eenmalige actie, want vond dat door slapen van gister wel erg fijn. Had me er vanacht eigelijk ook een beetje op ingesteld dat hij het weer zou doen. Gevolg dat ik een humeur heb om op te schieten en doodmoe ben.
    Bah

Klaagmodus voor ff uit

15. Niet meer actief

He Dees; wat balen dat Quinn toch nog zoveel komt met z'n speciale voeding voor hongerwolven.. ;)

Gelukkig vannacht een rustig nachtje gehad, laatste fles om 23.00 uur, vervolgens om 03.00 uur en vanmorgen om 07.30 uur...
    Heerlijk!

Oh luchtalarm....tot later!

16. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Hier weer een ok nacht, nog niet top maar we werken eraan om 22:00 om 4:00 en om 9:00!

Tja harderwijk, is daar niet iets leuks te doen?

17. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    volgens mij zit er daar ergens een soort van pannenkoekenhuis...

18. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Leuk, een meeting! Mij maakt t op zich niet zo uit waar het is.Maar mss is het idd wel het handigst als het bij iemand thuis is ivm verschonen en flesjes enzo. Anders wordt zo'n café of restaurant helemaal gek van al die huilende babies en ontblote (.)(.), haha! :)

Ik wil alleen eerst een keertje eerder al op pad zijn geweest. Ben nog niet met Hester echt buiten geweest, dus laat staan dat ik al een ritje met haar heb gemaakt. Moet ff oefenen met Maxicosi en kinderwagen enzo. Dus dat wil ik eerst nog ff afwachten. Maar over 2 weekjes ofzo ben ik vast al veel ervarener!

19. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hier weer een heerlijke nacht.
    Half 12 laatste voeding, eventjes een flesje leeggedronken om half 5 en toen vanochtend om 9 uur weer.
    Re-la-xed!

Duim-duim-duim-duim dat ze zo makkelijk blijft ;)

20. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hope, veel succes met het strippen vandaag.

Het deed bij mij helemaal geen pijn, vond het reuze meevallen.
    Maarja, bij mij had het helaas ook geen direct effect...

Ik hoop dat je nog lekker vannacht nét voor 12-en bevalt en zo toch een novembermama wordt!

Deel Deze Pagina