Leuk dat het zo gezellig wat Melanie! 't Begint hier toch meer en meer traditioneel te worden... al dat uithuwelijken
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER 2007 Hope43~uitgerekend op 21 november~1e kindje~zoon 1 JOCHIE In totaal nog 1 kleintje op komst. BUDDYLIJST Hope (21) - DebbyKoops (bevallen) AGENDA Tari (melanie) 3 december Estrella 10.30 uur CB, Angelus 2e ronde ogentest. Debby~6 december Ryan naar CB (eerste afspraak) Ikke1981~ 10 december Quinn naar CB 15.00 uur Debby~11 december Debby nacontrole gyn Roelie~12 december trouwt mijn broer! Dafje~12 december Fenna 11:30 uur CB, 1e vaccinatie Sammie2~ 13 december 11:25 uur CB arts Roelie~14 december 14.30 Jens eerste keer CB! MissyM~ 17 december eerste prikje CB Linda~ 18 december voorlichtingsgesprek PGD Sammie2~ 19 december eindcontrole VK Muriel~ 21 december 15:15 eerste keer CB Tari (Melanie) 22 januari 2008 10.30 uur kinderarts GEBOREN ISA*~dochter van Linda en Patrick~31 augustus~1940 gram~44 cm~ZH~weeën~31w1d MIKA JARED AIDAN~zoon van Gwen en Patrick~21 september~2014 gram~ZH~gebroken vliezen~32w4d FENNA ELEONORA~dochter van Daphne en Jeroen~12 oktober~3130 gram~ZH~gescheurde vliezen~37w1d EVANGELOS KONSTANDINOS~zoon van Melina en Chris~19 oktober~2780 gram~48 cm~ZH~weeën~35w3d SANNE~dochter van Natasja en Etienne~22 oktober~3095 gram~48 cm~ZH~ingeleid~37w6d RAYAN~zoon van Ruby en Hicham~26 oktober~13.57 uur~3050 gram~ZH~ingeleid~39w0d ESMAY~dochter van Jennie en Erwin~27 oktober~3250 gram~51 cm~thuis/ZH~weeën~39w1d RYAN~zoon van Debby en Arnoud~31 oktober~3500 gram~ZH~ingeleid~38w1d DENIZ~zoon van Stasia en Ibrahim~1 november~00.31 uur~3410 gram~ZH~weeën~38w1d REESE ~zoon van Blondiedfu (Linda)~3 november~3910 gram~ZH~weeën~39w2d IMKE~dochter van Jolger(Jolanda) en Gerald~3 november~3165 gram~ZH~?~38w6d ESTRELLA ANASTASIA~dochter van Melanie en Adriaan~6 november~4050 gram~54 cm~TB~weeën~40w3d QUINN~zoon van Dees en Piet~8 november~01.47 uur~4090 gram~47cm~thuis/ZH~weeën~39w6d THIJE~zoon van Wencke en Harmen~8 november~3710 gram~ZH~weeën~40w2d VINCENT~zoon van Esther en Jean-Paul~8 november~3090 gram~ZH~vliezen gebroken~37w2d TIMO~zoon van Listy en Hans~10 november~3750 gram~55cm~ZH~vliezen gebroken~40w1d EVA~dochter van Maria en Rob~16 november~3110 gram~48 cm~ZH~weeën~41w0d JENS JESPER~zoon van Roelie en René~16 november~4030 gram~..cm~TB~weeën~40w3d NYNKE~dochter van Serafijntje~18 november~3740 gram~50,5 cm~ZH~weeën~41w4d HESTER MARGARETHA~dochter van Muriel en Wim~19 november~3680 gram~53 cm~ZH~weeën~40w5d FAYENNE STEPHANIE MARIANNE~dochter van Rachel en Dirk~21 november~3980 gram~55,5 cm~ZH~weeën~40w5d ANGELINA SUSANNA~dochter van Ilse en Willem~22 november~3915 gram~51 cm~ZH~weeën~39w3d YINDI ELISA RENEE~dochter van Claire en Erik~22 november~3920 gram~52 cm~ZH~weeën~39w1d CAILAN JOSHUA~zoon van Morrighan en Patricia~25 november~3940 gram~52 cm~ZH~gebroken vliezen~40w2d MARTIJN HENRICUS CLASINUS~zoon van Petra en Jons~26 november~3220 gram~53 cm~ZH~gebroken vliezen~40w6d 12 MEIDEN 13 JOCHIES In totaal al 25 kleintjes geboren! Gwen hoe is met Mika gegaan gisteren bij de kinderarts, is hij weer goedgekeurd?
Misschien moeten we ook even een uithuwelijks-lijst gaan toevoegen? Dan zien we wie er nog beschikbaar is, en welke dames eventueel 2 heren toegewezen kunnen krijgen
HUP HOPE HUP HOPE HUP HOPE HUP HOPE HUP HOPE HUP HOPE HUP HOPE HUP HOPE HUP HOPE HUP HOPE HUP HOPE HUP HOPE HUP HOPE HUP HOPE HUP HOPE HUP HOPE HUP HOPE HUP HOPE HUP HOPE HUP HOPE HUP HOPE HUP HOPE HUP HOPE HUP HOPE =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Pff...gezellig?! Hahaha, nee hoor geintje, was echt heel gezellig en zeker voor herhaling vatbaar. En inderdaad ....helaas meiden...beide kindjes zijn uitgehuwelijkt
*KLOP KLOP* Hartelijk gefeliciteeeerd alle nov.mama's met jullie kindjes! @ Hope op wat wacht jij nog, hihi! Ik zelf was 3 december uitgerekend en altijd had ik het gevoel dat ik 'eerder' zal bevallen ergens in november! Had nooit gedacht dat ik halverwege augusts al weeen zou krijgen en ben uiteindelijk de 30e bevallen! Geniet van jullie wolkjes! *zwaai*
Ik heb wel weer bijgelezen, maar ben volgens mij alles alweer vergeten... Roelie: wat fijn dat je even lekker hebt geslapen! Hope: succes bij de vk vandaag! Mijn mobiel ligt naast me!! Doe je best en maak er een mooie novemberbaby van! Dafje: ik zou anders gewoon eens stoppenmet die Nutriton. Bij Ryan werkte dat ook...hij was toen ook ineens heel huilerig. Het is het proberen waard, toch?! Ik zou er in ieder geval wel rekening mee houden dat het 1 of 2 dagen kan duren, voordat alles door die darmpjes is verwerkt. Met Ryan gaat het iedere dag beter. Gisteren zijn we op bezoek geweest bij mijn overgrootoma (de oma van mijn vader). Ze wordt vandaag 104 jaar! En ze straalde helemaal van geluk. ZO lief om te zien. Onderstaand even een foto (Ryan 4 weken oud, oma bijna 104). En nu ligt meneer even te mopperen, wil niet slapen...hij wil denk ik weer naar Estrella .
Hebben ook besloten om te gaan stoppen.. net even met Jeroen gebeld... dus nu maar zonder.. zal ze wel weer meer gaan spugen verwacht ik.. hoewel als ze rustiger is zal ze minder gaan spugen, want hoe meer ze beweegt (door de krampjes) hoe meer ze spuugt.. dus we zullen het even afwachten... ben benieuwd!
Debby wat een leuke foto, hah Ryan was hier inderdaad lekker stil, tja en Estrella ligt nog te slapen, die slaapkop.
Mooi gezicht zo met overgrootoma Lief hoor! Fenna is nu alleen nog maar stil te krijgen als ze tegen me aan ligt om mijn schouder...
Dafje: je zou nog kunnen proberen om voeding tegen krampjes te nemen. Die hebben wij ook voor Ryan en moet zeggen dat dat goed werkt! Enne...Estrella is inderdaad een slaapkop zeg! Ik ga hem maar weer even pakken, even troosten.[/b]
Zo, was ik weer even. Met mij gaat het nog steeds niet goed, heb nu professionele hulp ingeschakeld.. hopelijk vind ik snel mijn weg weer.. Met Mika gaat het gelukkig goed! Hij is gisteren op controle geweest bij de KA en weer "goedgekeurd" Hij heeft wat gekregen voor de buikkrampjes, hij raadde ons namelijk af om over te stappen op andere voeding. Dus nu dit maar proberen. Moet zeggen dat hij nu al wel rustiger oogt. Doorslapen 's nachts doet ie nog steeds niet.. CB belde net toevallig (om te vragen hoe het nu met mij gaat) en die zei ook, Mika is eigenlijk pas 2,5 week.. geef hem de tijd.. Hij zal zelf zijn ritme gaan regelen. Voorlopig nog iedere 4 uur.. Ik hoop snel weer "de oude" te zijn en gezellig mee te kletsen! Voor nu, Hope succes met de laatste loodjes. Hopelijk toch nog een Nov. mama en kan je het stokje snel overgeven aan de Dec. mama's! Alle andere mama's.. succes met alles!
Jeetje meid, heel veel sterkte! Ik hoop dat je ook snel weer de oude bent. Wel goed om te horen dat met Mika alles goed gaat! En wat fijn dat je iets hebt gekregen tegen de darmkrampjes. Enne...neem de tijd voor jezelf! Het forum loopt niet weg.
@Gwen; Fijn even van je te horen en dat het goed gaat met Mika! Wel erg vervelend dat je zelf nog in de rats zit, goed van je om proffesionele hulp in te schakelen! Heel veel sterkte meid! @Daphne; Ook ik verdenk Esmay van het KISS-syndroom en heb even wat speurwerk gedaan op internet. Je kan ook rechtstreeks een afspraak maken bij een chiropractor, manueel therapeut of ostheopaat. Zij kunnen het syndroom ook boven water krijgen en behandelen! Misschien ben je zo sneller geholpen! Wij hebben woensdag aanstaande een afspraak bij een manueel therapeut... Sterkte ermee! Weet hoe je je voelt, alleen zijn wij vaak 's nachts de "l*l"....
Jeetje Gwen das niet niks. Maar wel ontzettend goed van je dat je hulp hebt gezocht. Dikke knuffel. Ben net thuis van een heerlijke middag shoppen met mijn zoon. Heb mezelf maar verwend met nieuw ondergoed. Mijn oude bh's passen niet meer en aangezien ik ook nog geen strings aankan was het wel nodig. Ben wel erg moe nu dus ga lekker ff liggen op de bank.
Fenna heeft al voeding tegen krampjes.. Ik weet inderdaad dat we rechstreeks een afspraak kunnen maken. Alleen kost het ons sowieso geld, de verzekering vergoed alleen een deel van het bedrag.. dus wilde er zeker van zijn dat het zo is voordat ik er geld aan uit ging geven.. maar nu het zo lang duurt.. ik ben voor mijn gevoel nog geen stap verder.. ja een afspraak en een toezegging dat de wijverpleegkundige gaat bellen.. maar die kan niets over reflux of kiss zeggen.. dus daar hebben dan alleen wat aan qua voeding.. Ik heb net de hele middag met Fenna op mijn arm gezeten en nu leek ze aardig rustig dus maar op bed gelegd, maar zodra ik haar neerl had gelegd begon ze meteen te huilen.. Ik weet het nu ook even niet meer hoor.. ik zit gewoon er even doorheen. Ik kan toch niet de hele dag met haar op mijn arm gaan zitten? Kom niet eens toe aan mezelf.. ik heb bijvoorbeeld nog geen glas drinken in kunnen schenken voor mezelf.. Net 1 minuut geleden pas kunnen doen.. Heb net aan kunnen eten tussendoor, maar dan moet ik haar dus laten huilen omdat ik even iets voor mezelf moet doen.. bah.. ik weet gewoon even niet meer wat ik moet...
Ryan wil ook even niet in z'n bedje slapen, slaapt wel lekker bij papa op de arm...tja...hier dus dezelfde vraag. Ben benieuwd wat het cb zegt. Hoe laat zou ze terugbellen dan? Waarom zou dat het Kiss-syndroom kunnen zijn? Dan strekken ze zich toch ook vaak over?
Konden vandaag of maandag terugbellen.. Ja overstrekken doet ze dus ook heel vaak.. als je haar vasthoudt, in bad doet, op het aankleedkussen..
Ja, dan zou het inderdaad dat Kiss-syndroom kunnen zijn. En kon je huisarts daarook niets over zeggen?