Haha, geniale verhalen over gezichtplassen en spuitpoep, hahahaha! Tjonge, zo krijg ik er wel zin in Lijkt me inderdaad helemaal geen slecht plan, zo'n gezamenlijke cursus, hihi. Het is a.s. zondag moederdag. Eens kijken hoeveel attente vaders/partners er rondlopen bij de meiden van ons forum. De mijne denkt er niet aan, gok ik...
Ik ben benieuwd of mijn man er aan denkt, vorig jaar kreeg ik ineens een moederdagkadootje van hem. Weird, want toen was ik dus nog geen moeder én nog niet zwanger! Maar we waren toen al wel een tijdje bezig, dus wilde hij dat gewoon doen. Lief he Ik heb bij oppaskindjes zowel babyjongetjes als babymeisjes gehad en vond t bij jongetjes vaak toch wel makkelijker hoor, niet zoveel plooien enzo ;-D Maar het went allemaal best denk ik zo. Ik heb geen idee of dit een jongetje of een meisje gaat worden, heb eerlijk gezegd ook geen voorkeur, ben al superblij dat ik zwanger ben! Heeft lang genoeg geduurd haha.
Wat lief zeg Joldeg van je man! Echt heel attent! Hoe lang heeft het bij jullie geduurd eer jullie zwanger waren, als ik vragen mag?
ohww ff zwijmelen hoor Mn mannetje belde net op, of ik het leuk zou vinden als hij morgen vrij was en dat we dan naar babykamers konden kijken. Ohww zo man vreet je toch op hihihihi Tuurlijk vind ik dat leuk wat dacht jij dan
Tuurlijk mag je dat vragen hoor, heb er alleen geen duidelijk antwoord op We zijn in 2003 getrouwd en toen gestopt met de pil. Uiteindelijk een jaar pil-loos geweest en elke negatieve zw.testen gehad. Toen gingen we verhuzien en kwamen in een nogal stress-tijd, toen ben ik weer aan de pil gegaan, half jaar ongeveer. Daarna (half 2005 intussen) weer gestopt met de pil, maar nog steeds geen succes. M'n man is in de tussentijd ook nog een tijdje 'overspannen' geweest waardoor er niet echt sprake was van een sexleven en tja, dus ook geen kans op zwangerschap. Sinds begin 2006 zo'n beetje echt aan de klus, dus ook alweer een jaar voor ik daadwerkelijk zwanger werd. Lang dus, maarja, het wachten is toch nog beloond. Ik moet toegeven, ik was zelf echt al bang dat het er gewoon niet inzit. Ik weet voor mezelf dat ik de medische mallemolen niet inwil en het dus echt op de natuur wilde laten aankomen. Misschien dat we er eerder gewoon niet genoeg aan toe waren en dat m'n lichaam op die manier op de rem trapte ofzo? Geen idee. Lang verhaal, hoop dat het duidelijk is
Hoi Ilona Ik wil je ook nog even veel sterkte wensen, maandag in t ziekenhuis en de tijd daarna. En ik hoop dat de toekomst toch nog snel je wens in vervulling laat gaan!
@Joldeg: ik geloof daar soms wel in, ja, dat je lichaam wel kan meedenken in dit soort dingen. Niet altijd natuurlijk (er zijn natuurlijk ook genoeg mensen die zwanger raken op een moment dat het echt niet uitkomt). Maar ik denk inderdaad dat sommige factoren best van invloed kunnen zijn. Ik merkte het al aan mezelf: de enige maand dat we er niet echt mee bezig waren en nauwelijks seks hadden gehad, was het raak. Vind ik ook haast te toevallig. Maar wel fijn voor jullie zeg, dat het na al die tijd toch nog een vervulde wens lijkt te worden! @Ikke: owwwww wat lief van je mannetje! Leuk samen rondneuzen en shoppen!
Hier eigelijk ook toen ik had opgeven en eigelijk al bijna een afspraak wilde maken met de ha, pang zwanger! Denk dat het komt omdat ik toen pas rust had. Ik kwam niet meer op het forum, las er niks meer over, en we hadden sex wanneer we zin hadden, had ook geen testen meer in huis, helemaal nopes hihii Hadden we eerder moeten doen hihihihi Ja lief he, ik straalde helemaal toen hij me belde, hij heeft altijd een grote bek maar heft echt een klein hartje hihi
Pffff kreeg net een mailtje van een vriendin die 'met me wilde praten, omdat haar iets dwars zat'. Ik had haar maar eens gemaild vanmorgen omdat ik haar al weken niet meer had gesproken en het erg verdacht vond dat ik steeds haar voicemail kreeg enzo. Blijkt dat er dus weer eens 'iets' speelt, waar ik totaal geen weet van heb. Vanavond komt ze langs. Ben reuze benieuwd wat ik verkeerd gezegd of gedaan heb... want ik heb echt geen enkel idee! Vrouwen onder elkaar.... soms is het zo verschrikkelijk vermoeiend....
@murmel, misschien een kinderwens van haar? Dat het haar dwars zit dat het bij jouw wel is gelukt... Ik ben 2x zwanger geraakt op vakantie, precies in die periodes toen ik er dus ook niet zoveel mee bezig was. Ben wel beide keren in ronde 3 zwanger geraakt, dus echt klagen mag ik niet!
wij hebben er 16 rondes over gedaan, nu ik zo terg kijk denk dat het ook wel een reden heeft gehad, we zijn druk bezig geweest in huis en dat soort dingen. Nu komt het eigelijk allemaal wel mooi uit hihihihi
@Missym: het zou inderdaad best zoiets kunnen zijn. Een soort van verkapte jaloezie. Ze heeft geen vriend, ze heeft een baan die ze niet leuk vindt en is 'al' 34. Dus kan me voorstellen dat sommige dingen gaan knagen. Maarja, dan ga je toch niet weken lang stommetje spelen met een van je beste vriendinnen, lijkt mij. Ik ben altijd meer van het direct zeggen en oplossen. Maarja, zodra het echt de negatieve kant opgaat, kap ik er mee, want dan ben je geen vriendinnen, ik heb echt geen zin in negatieve energie in deze weken. Ben juist zo blij na mn mooie echo!
@murmel, ja wel heel lastig om met zulke mensen om te gaan. In mijn vrienden groep zit ook een grietje die al 10 jaar probeert zwanger te raken, naja ga daar maar eens tegen zeggen dat je zwanger bent...gelukkig reageerde ze heeel erg leuk! Maar goed...het moet toch pijnlijk zijn geweest
Een goeie vriendin van mij is ook ongewenst kinderloos en ik vond t ook moeilijk om het tegen haar te vertellen. Maar heb dat wel als een van de eersten gedaan en ze vloog me om mn nek, zo blij was ze voor me. De afgelopen tijd hebben we ook het verdriet gedeeld over niet zwanger raken, nu deelt ze de blijdschap met me.
Ja precies, dat zijn de leuke reacties! Knap hoor, als je het er zelf moeilijk mee hebt, om daar gewoon overheen te stappen. Maar deze vriendin heeft nog geen sterke kinderwens, volgens mij vooral een mannenwens Ben reuze benieuwd wat ik uitgestort krijg over me heen vanavond.
Succes vanavond Murmel, ben erg benieuwd wat er speelt. Ik moet er nu vandoor, heb straks sieradenparty bij mn ouders, ben erg benieuwd. De halve familie zal er zijn, zo'n 20 man..onee vrouw. Dus hoop dat ze een beetje kooplustig zijn Fijne avond allen Jolanda