November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    hihi was al weg!

2. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Super joh!

3. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    word je onzeker van he als het te weinig is maar ook als het teveel is, ik ga dan 3x extra bij ze bedje kijken of hij heeft gespuugd :(

4. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ik heb die van zwitsal gebruikt, om 16:00 en om 17:00 moest hij eten...ik kreeg hem gewoon niet wakker :( dus doe het niet te vroeg voor een voeding, want zelfs om half 7 wou meneer niet wakker worden voor de voeding van 5 uur

5. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

November is helaas voorbij. Het was zeker een mooie maand met allemaal mooie babytjes. Sommige zijn wat vroeger gekomen maar houden we altijd bij de club. Hope... het wachten is op jou zodat wij het stokje kunnen overgeven.

6. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

Hier ondanks het krijsavontuur van gister een heerlijke nacht gehad. Meneer werd pas om 8 uur wakker dus die heeft zijn slaap weer ingehaald.

Nog niets van Hope zie ik. Misschien is ze gister nog op de valreep bevallen. Zou wel leuk zijn trouwens als iedereen voor 1 dec bevallen is.

Nou, ik ga me aankleden en even boodschappen doen.

7. Niet meer actief

Goeiemorgen

Jee tis alweer December, time flies! Maf hoor, eerst leef je maanden lang toe naar November en nu is dat alweer voorbij. En zijn er allemaal prachtige babietjes geboren. Nu Hope nog, maar misschien is die al wel bevallen, ben erg benieuwd.

Hier was het vanmorgen om half 6 weer raak, huilen huilen. Geen vieze luier, geen honger. Beetje geknuffeld en getroost, terug in bed gelegd en ja hoor, weer huilen. Dat is zo een uur doorgegaan. Dit keer is Willem er zowaar maar uit gegaan ;) en met haar naar beneden gegaan zodat ik nog wat kon slapen. En dat heb ik gedaan ook, tot een uur of 10.

Toen ik beneden kwam lag Angeline in de box te slapen en Willem op de bank. Het blijkt nog zo'n 2 uur geduurd te hebben voor ze eindelijk weer sliep :( Goh, 22 uur per dag is ze niet wakker te krijgen en die ochtenduurtjes is ze niet in slaap te krijgen, lekker eigenwijsje he ;) Toen ik beneden kwam heb ik haar gelijk ff verschoond, omgekleed en gevoed en nu ligt ze weer prinsheerlijk te pitten.

Vanmiddag komen m'n ouders weer, m'n vader is een of andere constructie aan t maken om t badje wat te verhogen, want is echt te laag voor me helaas. Eens kijken wat ie gemaakt heeft en vooral of t stabiel genoeg is! En verder vandaag vooral wat rommelen in huis en opruimen.

8. Nog steeds niets van hope? Jeempie ze maakt het wel spannend zo!

Hier weer een goede nacht gehad.. iets eerder wakker dan normaal, maar mevrouw heeft net om kwart voor elf weer de voeding gehad, dus liggen weer op schema.. Ze is met papa onder de douche geweest.. Lekker vond ze dat :)

Nu ligt ze in bed, maar is al een half uur aan het huilen.. met tussenpozen.. ze is gewoon net ff te wakker om zelf in slaap te vallen denk ik.

Jen, wat goed dat je een afspraak hebt gemaakt. Ik ben wel benieuwd wat eruit gaat komen. Ik wacht even het CB af maandag en dan trek ik daaruit een conclusie of we wel eerder een afspraak gaan maken of de KA af gaan wachten..

9. Misschien ben ik wat ongeduldig, maar wordt het niet tijd voor een sms-je?

10. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    heb je al wat gestuurd?

11. Niet meer actief

Heeft iemand een nummer van haar dan? Ze staat niet op de lijst voor zover ik weet, dat wilde ze niet.

Overigens, ik weet nu zeker dat hier het 'gewone' leven weer is begonnen...ik heb vandaag voor t eerst in 5 maanden weer een spijkerbroek aan..YES! :)

12. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    BEVALLINGSLIJST NOVEMBER 2007

Hope43~uitgerekend op 21 november~1e kindje~zoon

1 JOCHIE
    In totaal nog 1 kleintje op komst.

BUDDYLIJST

Hope (21) - DebbyKoops (bevallen)

AGENDA

Tari (melanie) 3 december Estrella 10.30 uur CB, Angelus 2e ronde ogentest.
    Debby~6 december Ryan naar CB (eerste afspraak)
    Ikke1981~ 10 december Quinn naar CB 15.00 uur
    Debby~11 december Debby nacontrole gyn
    Roelie~12 december trouwt mijn broer!
    Dafje~12 december Fenna 11:30 uur CB, 1e vaccinatie
    Sammie2~ 13 december 11:25 uur CB arts
    Roelie~14 december 14.30 Jens eerste keer CB!
    MissyM~ 17 december eerste prikje CB
    Gwendolyne ~ 17 december telefonisch consult KA
    Linda~ 18 december voorlichtingsgesprek PGD
    Sammie2~ 19 december eindcontrole VK
    Muriel~ 21 december 15:15 eerste keer CB
    Gwendolyne ~ 21 december 2e vaccinatie CB
    Tari (Melanie) 22 januari 2008 10.30 uur kinderarts
    Gwendolyne ~ 29 januari KA controle

GEBOREN

ISA*~dochter van Linda en Patrick~31 augustus~1940 gram~44 cm~ZH~weeën~31w1d
    MIKA JARED AIDAN~zoon van Gwen en Patrick~21 september~2014 gram~ZH~gebroken vliezen~32w4d
    FENNA ELEONORA~dochter van Daphne en Jeroen~12 oktober~3130 gram~ZH~gescheurde vliezen~37w1d
    EVANGELOS KONSTANDINOS~zoon van Melina en Chris~19 oktober~2780 gram~48 cm~ZH~weeën~35w3d
    SANNE~dochter van Natasja en Etienne~22 oktober~3095 gram~48 cm~ZH~ingeleid~37w6d
    RAYAN~zoon van Ruby en Hicham~26 oktober~13.57 uur~3050 gram~ZH~ingeleid~39w0d
    ESMAY~dochter van Jennie en Erwin~27 oktober~3250 gram~51 cm~thuis/ZH~weeën~39w1d
    RYAN~zoon van Debby en Arnoud~31 oktober~3500 gram~ZH~ingeleid~38w1d
    DENIZ~zoon van Stasia en Ibrahim~1 november~00.31 uur~3410 gram~ZH~weeën~38w1d
    REESE ~zoon van Blondiedfu (Linda)~3 november~3910 gram~ZH~weeën~39w2d
    IMKE~dochter van Jolger(Jolanda) en Gerald~3 november~3165 gram~ZH~?~38w6d
    ESTRELLA ANASTASIA~dochter van Melanie en Adriaan~6 november~4050 gram~54 cm~TB~weeën~40w3d
    QUINN~zoon van Dees en Piet~8 november~01.47 uur~4090 gram~47cm~thuis/ZH~weeën~39w6d
    THIJE~zoon van Wencke en Harmen~8 november~3710 gram~ZH~weeën~40w2d
    VINCENT~zoon van Esther en Jean-Paul~8 november~3090 gram~ZH~vliezen gebroken~37w2d
    TIMO~zoon van Listy en Hans~10 november~3750 gram~55cm~ZH~vliezen gebroken~40w1d
    EVA~dochter van Maria en Rob~16 november~3110 gram~48 cm~ZH~weeën~41w0d
    JENS JESPER~zoon van Roelie en René~16 november~4030 gram~..cm~TB~weeën~40w3d
    NYNKE~dochter van Serafijntje~18 november~3740 gram~50,5 cm~ZH~weeën~41w4d
    HESTER MARGARETHA~dochter van Muriel en Wim~19 november~3680 gram~53 cm~ZH~weeën~40w5d
    FAYENNE STEPHANIE MARIANNE~dochter van Rachel en Dirk~21 november~3980 gram~55,5 cm~ZH~weeën~40w5d
    ANGELINA SUSANNA~dochter van Ilse en Willem~22 november~3915 gram~51 cm~ZH~weeën~39w3d
    YINDI ELISA RENEE~dochter van Claire en Erik~22 november~3920 gram~52 cm~ZH~weeën~39w1d
    CAILAN JOSHUA~zoon van Morrighan en Patricia~25 november~3940 gram~52 cm~ZH~gebroken vliezen~40w2d
    MARTIJN HENRICUS CLASINUS~zoon van Petra en Jons~26 november~3220 gram~53 cm~ZH~gebroken vliezen~40w6d

12 MEIDEN
    13 JOCHIES

In totaal al 25 kleintjes geboren!

13. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Nog geen nieuws van Hope..?
    Lijkt me toch wel dat Debby haar nummer heeft? Die is toch haar buddy?

14. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Hier sluit ik me bij aan! :thumup:

15. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Hoi meiden,

Gwen meid hoe gaat het met jou? Moet vaak aan je denken, je hebt al zoveel voor je kiezen gekregen en nu dit er nog bij. Meid sterkte hoor voor jullie gezinnetje.

Hier een super nacht gehad. Estrella heeft van 21.00 uur tot 5.00 uur vanacht geslapen. Ik niet maar, want je ligt toch te wachten van, ze zal zo wel komen. Om 5.00 uur hoorde ik haar kreunen, ze was nog niet echt wakker maar toch wakker gemaakt, want ja ze waren nog groter dan die van Pamela, ;) :)
    Dat was in ieder geval 1 goeie nacht.

Merk wel dat ik bij haar met de gebroken nachten veel makkelijker om ga dan 4 en 2 jr terug. Tja wat wil als je een zoon heb die tot zeker 18 mnd zeer slecht sliep en nog wel eens rotzooid 's nachts.

Vanavond gezellig met Adriaan gourmetten de jongens zijn bij opa en oma te logeren. Dus even een gezellig avondje voor ons zelf, sinds lange tijd. Oke Estrella is er wel. Maar dat is toch anders dan met 3 kids.

Hope: MAAK HET NOU NIET ZO SPANNEND VOOR ONS!

Meiden hoe gaat het met jullie en de kids?

O ga even eentje eten geven.

16. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Kwam ff loeren of er al nieuws van Hope was....spannend hoor!
    Ik kom morgen uitgebreider bijlezen en reageren, drukke dag gehad en straks visite...ben erg moe van de gebroken nachten en een lekkere keelontsteking :(

Fijn weekend allemaal!
    xxx Roelie

17. Nee, ik heb niet gesmst, heb ook geen nummer.. maar ik kan ook niet sms-en want mijn foon is stuk.. misschien kan iemand Debby sms-en? Wordt nu wel erg ongeduldig :)

Verder gaat het hier goed.. Onze meid slaapt weer wat beter en meer. Vanmiddag nog even op bed gehuild bij tijd en wijlen, maar daarna zijn we heerlijk gaan wandelen in de kinderwagen 45 minuten naar de prenatal en daar anderhalf uur gewinkeld (ja is een warenhuis :) ) en dan 45 minuten weer terug gelopen en ze sliep de hele tijd, behalve toen ze de fles kreeg :)

18. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Wat me nu overkomt komt ook door hetgeen ik voor de kiezen heb gehad.. :(
    Ik moet dinsdag naar de internist, wellicht dat die kan zien waar die druk op mijn keel vandaan komt, dan ben ik minder benauwd en kan ik ook rustiger ademhalen.. dan zijn de paniekaanvallen ook minder.. toestanden, enige wat ik nu kan doen is rustig blijven en doorbijten.

Wat heerlijk dat Estrella zo doorslaapt zeg! Gisteravond verbaasde Mika ons voor het eerst.. hij had voeding gehad om 19:00 uur en we hadden hem even bij ons in bed gelegd, we zijn alledrie in slaap gevallen en meneer kwam pas weer om 02:00 :confused: we schrokken ons dood, ook omdat hij nog tussen ons in lag haha..
    Hopelijk gaat ie vannacht weer zo'n lange ruk maken! Alleen dan wel wat later ;)

19. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Helleu, ik ook weer effe in het land!

Super dat Estrella zo doorslaapt :confused:

Gwen, goed weer van je te horen. Je hebt het heft in eigen handen genomen en ik hoop dat je snel opknapt!

Gisteren ben ik voor het eerst zonder Vincent weggeweest. Dat was best ff een vreemd gevoel. Lekker effe wezen winkelen met Maris. Uiteindelijk heb ik voornamelijk spulletjes voor Vincent gekocht bij de Prenatal, hahahaha.

Begin van de week hadden we een dip weer met de voeding. Maar de afgelopen daagjes gaat weer de goede kant op. Hij moest zelfs niks hebben van een "makkelijke" fles. Normaal voed ik met een Tommee Tippee, die lijkt nog een beetje op een boobie en de melk loopt er niet supersnel uit, dus hij moet nog een beetje werken. Maar hij kwam van de week terwijl de "Tommee" in kokend water lag, dus even een gewone fles gepakt (die uit de blije doos), maar dat vond ; ie maar niks. Hij had liever mijn borst :D

Vandaag heeft hij zelfs al 3 voedingen de borst gehad (hij wil alleen helaas de rechter hebben en de linker weigert hij...dus moet erna nog kolven op links)!

Ook de verwarming is gemaakt, dus binnenkort gaat hij naar zijn eigen kamertje. In ieder geval op de dag.

Eten is klaar, dus tot gauw weer...

s*rr* voor mijn ego berichtje

20. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Kwam even snel kijken of Hope al bevallen is... maar nog geen nieuws dus? Ze maakt het wel spannend, hoor.
    En ondertussen is november bijna ongemerkt overgegaan in december. Tjee, wat gaat de tijd toch snel. Maar ik geloof wel dat we kunnen concluderen dat november een goede maand is geweest, toch?! ;)

Deel Deze Pagina