November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Murmel

    Murmel VIP lid

    7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Zo, nu heb ik weer genoeg getypt, tijd om mn bedje in te gaan. Want ik ben MOE van deze lange dag en morgen weer een echte kraamvisite-dag, dus dan moet ik fris en fruitig zijn.

    Eens kijken wat Hester van plan is met deze nacht.... ;)
     
  2. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    hallo mama hope is calling
     
  3. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    hoi mama's het spijt me dat ik nu pas reageer, maar het is hier allemaal heel raar verlopen,
    ik heb zelfs nu nog geen kans gehad om bij te lezen, dus ik weet niet of ik vermist werd, maar indien ja, het spijt mij enorm,..... :oops:

    maar in ieder geval is de kleine thuis, die ligt nu net ff in zijn bedje, ik ben ook doodmoe, want ik ben er sinds vrijdag heel erg mee bezig geweest, maar vandaag 1 december om 13,53 uur, is de kleine met een gewichtje van 3080 gram op de wereld gezet, in het zh , waar ik nu toch acheraf heel blij om ben ;)
    de bevalling was zwaar, maar zodra de kleine er was, was alles vergeten en vergeven :)

    Ik kom er morgen zekers gedurende de dag ff verslag over doen,........
    we gaan nu echt ons bedje in, want we zijn gesloopt, al wakker sinds vrijdagmorgen vroeg ,.. geen oog dicht gedaan en morgenochtend vroeg komen de vk en de kraamvrouw,.....

    het spijt me dus enorm en lees morgen jullie reakties wel door,.....


    een dikke knuffel van mij, en morgen zal ik ff een fotootje van ons lekkere kereltje erop zetten ;)
    tis echt een lief klein poeppie ;)

    truste dames en nogmaals sorry, morgen leg ik het wel allemaal ff uit,.....


    dikke nachtkusssssssssssssss

    xxx
     
  4. Niet meer actief

    Hey daar is Hope, mama Hope nog wel!

    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Djaro!


    En ja, je bent enorm gemist, iedereen vroeg zich af waar je was. Ik ben enorm nieuwsgierig naar je verhaal, maar ga jij eerst maar ff lekker bijkomen en uitrusten, het forum loopt niet weg hoor.

    Geniet ervan meid, je hebt t verdiend!
     
  5. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ow ik zal morgen teruglezen joldeg,
    maar ik was al bang dat dat zo was, vandaar ff een vlugge melding,...

    ennuh mama's die een dochtertje hebben,....
    haha hou ze vrij, want al is mn mannetje klein, hij mag er zekers zijn,......

    en nu ga ik echt, dikke knufffffffffffffffffffff
     
  6. Hope gefeliciteerd met jullie zoontje

    Wat een goed bericht, was al helemaal ongerust. Maar alles is dus okee, hoewel de bevalling dan wel zwaar was.. Geniet van de komende dagen en maak je niet te druk om ons! En geen excuses voor je afwezigheid! Je had een verdraaid goede reden om afwezig te zijn! :)
     
  7. ikke1981

    ikke1981 VIP lid

    14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Hope en Hubbie van harte met jullie zoon!
     
  8. stasia

    stasia Fanatiek lid

    19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Jaaaaaaaaaaaaah Hope is ook mama! Maarre had je nou niet 13 uur en 53 minuten eerder kunnen bevallen ;) Nee hoor geintje. Gefeliciteerd met je zoon Djaro.

    Serafijntje: Dat zwaartekracht gevoel herken ik ook heel goed. Heb er niet zo veel last meer van nu. Alleen als ik wat langer sta voel ik het nog wel.

    Daarstraks een heerlijk romantisch avondje gehad die eindigde tussen de lakens. Vond het wel een beetje eng maar het is mij echt reuze meegevallen.

    Nou ik kruip nog lekker tegen mijn hubbie aan. Weltrusten.
     
  9. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    zo die kleine was net ff aan het huilen, zielig hoor en om eerlijk te zeggen een beetje eng,...
    mijn kraamhulp komt morgen pas, dus ja we zijn toch een beetje aan ons lot over gelaten :)
    maar hij heeft net gegeten, dus ben ik voordat ik weer ga slapenff bij gaan lezen,
    ja van het sms en bellen kwam helemaal niets, ,....
    en erna weinig tijd gehad,....

    ik plaats nu ff een fotootje, en zal morgen (straks , later op de dag) wel verslag doen,......

    [​IMG]

    hier was djaro net een half uur a 3 kwartiertjes oud , nou ja oud,...?
     
  10. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    [​IMG]

    en deze heb ik net genomen, toen ik hem net had laten eten,.....
    12 uurtjes oud
     
  11. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    nou ik ga mn bedje weer in

    groetjes en een dikke kusssssssssssssss
     
  12. ikke1981

    ikke1981 VIP lid

    14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ahww Hope wat een heerlijk koppie zeg!
    Probeer maar lekker uit te rusten meid, heb het idee dat je dat wel kan gebruiken
    Ben ook erg benieuwd naar je verhaal, spannend.

    pfff heb nog geen klap geslapen zeg, ja vanmiddag even voor het laatst.

    Ondertussen al weer een half uur weg geweest

    Quinn heeft dus de halve nacht liggen spoken, darmkramp en hoe, door merg en been, zo zielig
    Ook verdenken we Quinn ervan dat hij verborgen reflux heeft, zal een hoop van zijn gedrag verklaren.

    Gister had ik een nachtje vrij Piet was zo lief om Quinn de hele nacht te doen, maar dat is me nu lijkt het wel 2 keer zo hard terug gepakt.

    Maar Quinn heeft nu uit eindelijk kunnen poepen, en ach was echt hard, morgen uhh straks weer aan de sla olie. Hopelijk gaat nu een beetje slapen al mag hij over ruim een uur weer eten, maar hopelijk is hij daar nu toe moe voor, en dan schop ik Piet uit bed hihi

    Nou ga nog maar even op het forum kijken, peukie doen en hopelijk kna ik dan mn slaap weer vinden. Ben er een beetje overheen namelijk :x
     
  13. missym

    missym VIP lid

    14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Hope Gefeliciteerd! Wat een knap ventje! Ben ook zeer benieuwd naar je verhaal, we hebben je echt gemist hoor.

    Dus nu ook de laatste novembermama bevallen, vind dat we het knap gedaan hebben met 1 iemand uit november (en dan ook maar 1 dagje).

    Gister heerlijk een uur wezen wandelen met de kleine, wat was dat lekker zeg. Normaal kom ik daar dus niet aan toe, maar nu heb ik er echt van genoten. Vanacht een goeie nacht gehad, 20:30 toen 1:30 en toen 6:30! Dus het gaat de goeie kant op.
    Vandaag richting Amsterdam, langs mijn opa en oma! Morgen naar de masseur (dat ging laatst niet door dus heb ik dat maandag om 15:00) en dinsdag wil ik naar de kapper. Zit echt aan een boblijn te denken, dat is zooo in haha :)
     
  14. Sammie2

    Sammie2 Bekend lid

    7 mrt 2007
    668
    0
    0
    Ik moest na de ontbijtvoeding even komen kijken of er al nieuws was...

    HOPE en HUBBIE, gefeliciteerd met jullie mannetje DJARO!!
    Het verhaal willen we zeker nog horen, voor nu, geniet! Wij zaten ook overal tussenin, naar huis zonder kraamzorg, maar het komt helemaal goed, totdat de vrouw van KZ er is, lekker warm houden en van hem houden! Maar dat zal wel lukken toch? Hij ziet er heerlijk uit! Goed gedaan, hekkensluitster!

    Serafijntje, dat gevoel heb ik hier ook. Wordt erger naarmate de dag meer uurtjes oud is (en ik dus meer heb gedaan/gelopen/gezeten/gestaan). Maar het wordt nu langzaamaan wel minder, maar mijn mannetje is dan ook alweer 3 weken!

    Ik ga nog even wat slaap pakken tot de volgende voeding en zijn badje!
     
  15. Blondie3

    Blondie3 Fanatiek lid

    15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Hope van harte gefeliciteerd met je zoon Djaro

    Goedemorgen dames,
    Wat raar nu... nu is hope bevallen en moeten we het stokje door gaan geven aan de decembermama's.
    Ik zie jullie bij het mama's forum weer :D

    @ Serafijntje ik had dat ook
    (pfoe ik ben er voor naar de HA gegaan omdat ik dacht dat ik de enige was, blijkbaar niet dus :( )
     
  16. LindaPOOH

    LindaPOOH Fanatiek lid

    Hope en Hubbie van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Mooie naam, en geen verontschuldigingen voor je afwezigheid. Rust goed uit en geniet van de mooie tijd.

    Liefs Linda
     
  17. Niet meer actief

    Hope en hubbie gefeliciteerd met jullie zoon Djaro !!

    @Dees; Wat vervelend voor Quinn, die darmkrampjes! En voor mama natuurlijk ook, heel de nacht al op....weet hoe je je voelt meis...
    Nou, ben wel benieuwd naar jullie mannetje! Doe alvast maar een tukkie vanonchtend, want daar heb je vanmiddag natuurlijk geen tijd voor... ;) Tot straks!

    Hier na een hele dag wakker zijn en alleen maar bij papa willen liggen, toch een goede nacht gehad. Na de fles van 23.00 uur eerst nog wat moeilijkheden om haar in bedje te krijgen, uiteindelijk is ze om 01.30 uur haar bedje ingegaan en kwam ze om 04.30 uur pas weer voor de fles. Vervolgens was mevouw om 07.00 uur weer wakker...maar da's niet zo gek want doordeweeks gaat de wekker hier om die tijd..
     
  18. tari

    tari Fanatiek lid

    23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    goeiemorgen,

    JAAAAAAAA,eindelijk nieuws van hope!

    GEFELICITEERD MET DJARO.
    mooi gedaan als hekkensluiter, je hebt nov. echt afgesloten met je 1 dec. :) :)

    Volgens mij kunnen we nu met zijn alle naar de nov.mama's 2007
    word deze topic gesloten, geloof ik.
     
  19. Murmel

    Murmel VIP lid

    7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    HOERA!

    HOPE, dat heb je als hekkensluitster van de novembermama's HARTSTIKKE GOED gedaan! GEFELICITEERD met jullie ZOON DJARO!

    Wat een lekker koppie zeg, mooi kindje hoor!

    Geen excuses dat je er niet was, zeg, ik denk dat je een redelijk valide reden had, hahahahahaha!

    Geniet ervan en heel veel geluk xx
     
  20. Murmel

    Murmel VIP lid

    7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    BEVALLINGSLIJST NOVEMBER 2007

    ALLE KLEINTJES ZIJN GEBOREN!


    AGENDA

    Tari (melanie)~3 december Estrella 10.30 uur CB, Angelus 2e ronde ogentest.
    Muriel~4 december 11:00 uur weeguurtje CB
    Debby~6 december Ryan naar CB (eerste afspraak)
    Ikke1981~ 10 december Quinn naar CB 15.00 uur
    Debby~11 december Debby nacontrole gyn
    Roelie~12 december trouwt mijn broer!
    Dafje~12 december Fenna 11:30 uur CB, 1e vaccinatie
    Sammie2~ 13 december 11:25 uur CB arts
    Roelie~14 december 14.30 Jens eerste keer CB!
    MissyM~ 17 december eerste prikje CB
    Gwendolyne ~ 17 december telefonisch consult KA
    Linda~ 18 december voorlichtingsgesprek PGD
    Sammie2~ 19 december eindcontrole VK
    Muriel~ 21 december 15:15 eerste keer CB
    Gwendolyne ~ 21 december 2e vaccinatie CB
    Tari (Melanie) 22 januari 2008 10.30 uur kinderarts
    Gwendolyne ~ 29 januari KA controle

    GEBOREN

    ISA*~dochter van Linda en Patrick~31 augustus~1940 gram~44 cm~ZH~weeën~31w1d
    MIKA JARED AIDAN~zoon van Gwen en Patrick~21 september~2014 gram~ZH~gebroken vliezen~32w4d
    FENNA ELEONORA~dochter van Daphne en Jeroen~12 oktober~3130 gram~ZH~gescheurde vliezen~37w1d
    EVANGELOS KONSTANDINOS~zoon van Melina en Chris~19 oktober~2780 gram~48 cm~ZH~weeën~35w3d
    SANNE~dochter van Natasja en Etienne~22 oktober~3095 gram~48 cm~ZH~ingeleid~37w6d
    RAYAN~zoon van Ruby en Hicham~26 oktober~13.57 uur~3050 gram~ZH~ingeleid~39w0d
    ESMAY~dochter van Jennie en Erwin~27 oktober~3250 gram~51 cm~thuis/ZH~weeën~39w1d
    RYAN~zoon van Debby en Arnoud~31 oktober~3500 gram~ZH~ingeleid~38w1d
    DENIZ~zoon van Stasia en Ibrahim~1 november~00.31 uur~3410 gram~ZH~weeën~38w1d
    REESE ~zoon van Blondiedfu (Linda)~3 november~3910 gram~ZH~weeën~39w2d
    IMKE~dochter van Jolger(Jolanda) en Gerald~3 november~3165 gram~ZH~?~38w6d
    ESTRELLA ANASTASIA~dochter van Melanie en Adriaan~6 november~4050 gram~54 cm~TB~weeën~40w3d
    QUINN~zoon van Dees en Piet~8 november~01.47 uur~4090 gram~47cm~thuis/ZH~weeën~39w6d
    THIJE~zoon van Wencke en Harmen~8 november~3710 gram~ZH~weeën~40w2d
    VINCENT~zoon van Esther en Jean-Paul~8 november~3090 gram~ZH~vliezen gebroken~37w2d
    TIMO~zoon van Listy en Hans~10 november~3750 gram~55cm~ZH~vliezen gebroken~40w1d
    EVA~dochter van Maria en Rob~16 november~3110 gram~48 cm~ZH~weeën~41w0d
    JENS JESPER~zoon van Roelie en René~16 november~4030 gram~..cm~TB~weeën~40w3d
    NYNKE~dochter van Serafijntje~18 november~3740 gram~50,5 cm~ZH~weeën~41w4d
    HESTER MARGARETHA~dochter van Muriel en Wim~19 november~3680 gram~53 cm~ZH~weeën~40w5d
    FAYENNE STEPHANIE MARIANNE~dochter van Rachel en Dirk~21 november~3980 gram~55,5 cm~ZH~weeën~40w5d
    ANGELINA SUSANNA~dochter van Ilse en Willem~22 november~3915 gram~51 cm~ZH~weeën~39w3d
    op verzoek van Indigo verwijderd.
    CAILAN JOSHUA~zoon van Morrighan en Patricia~25 november~3940 gram~52 cm~ZH~gebroken vliezen~40w2d
    MARTIJN HENRICUS CLASINUS~zoon van Petra en Jons~26 november~3220 gram~53 cm~ZH~gebroken vliezen~40w6d
    DJARO~zoon van Hope~1 december~3080 gram~.. cm~ZH~.. ..~41w3d

    12 MEIDEN
    14 JOCHIES

    In totaal 26 kleintjes geboren!
     

Deel Deze Pagina