Jaaaaaaaaaaaaaaaaa Hope gefeliciteerd met Djaro! Nou meiden tis officieel, het stokje moet nu écht naar de decembermama's... Pfoe het was een heftige tijd, we begonnen hier allemaal pril zwanger en onzeker en we hebben heel wat vreugde en verdriet meegemaakt samen... Meiden ik hoop dat we in het mama topic nog heel lang met elkaar door zullen kletsen en we daar net zoveel met elkaar zullen delen als hier! Het wachten is nu op het langverwachte slotje en dan zie ik jullie bij de mama's! xxx Roelie
Enne by the way...mijn schoonzusje belde me vanmorgen ze had rugpijn strak om de 5 minuten wat ik ervan vond...of ze de verloskundige moest bellen? Hahahaha jaaaaaaaaaaaaaaaaa onzeker kippetje natuurlijk moet je bellen! Pfoe spannend hopelijk ben ik vandaag of morgen weer tante ==kom straks weer langs, druk druk met kraamvisite== xxx Roelie
Ja, gek, he, na ruim 8 maanden een slotje op ons geweldige topic! Wat een super-novembermama's zijn we allemaal toch!
Roelie mooie woorden. en een vreemd gezicht dat de lijst nu klaar is. Gaan we nog de 2060 pag. halen?
Meiden, we kunenn onze soap afsluiten hierzo Want daar leek het soms wel op hierzo. Veel meegemaakt, beleefd, en vooral al alles gedeeld! Goede tijden slechte tijden, maar we steunden elkaar door dik en dun, elkaar toch wel redelijk goed leren kennen. Meiden het is me toch nog te snel gegaan, en denk met plezier terug aan deze maand topic. Meiden toppie Dikke knuff voor ons allemaal! Ene we hebben de mooiste kindjes op de wereld gezet al zeg ik het zelf
Hey meiden Het is nu inderdaad zover, we kunnen overstappen naar de mama's, raar idee hoor. Hier zoveel gedeeld en zoveel besproken en nu gaat ons geweldige topic dicht. Maar van het mama topic maken we vast ook een supertopic hoor. Dus dag bevallingslijst, dag wachten op november..en hallo mama's! Liefs Ilse