November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tari

    tari Fanatiek lid

    23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    toch nog even een laatste berichtje in dit geweldige topic.

    Wel vreemd eigenlijk, we hebben hier al onze lief en leed gedeelte, gehuild, gelachen en zo intens met elkaar meegeleefd.
    Hier zijn onze kindjes geboren en nu moeten we overstappen naar een andere topic. Echt heel vreemd :cry: :cry:

    Maar ook in dat topic delen we lief en leed en zien we onze kindjes groot worden, daar in dat topic worden de mama's geboren en groeien we verder. :D

    Hoop dat we zo'n mooie hechte groep blijven. Want na 8 mnd lief en leed te hebben gedeelt, zelfs intiemen dingen dan mogen we elkaar toch wel vriendinnen noemen. TOCH?


    Meiden jullie zijn allemaal stuk voor stuk lieve en leuke meiden.

    (((((((((((((((((((Dikke knuf)))))))))))))))))

    Dag zwangerschap.....................
     
  2. Roelie

    Roelie Fanatiek lid

    20 mrt 2007
    2.951
    0
    0

    Ik ga straks heel hard huilen hoor...stomme hormonen :cry:
     
  3. Debbykoops

    Debbykoops VIP lid

    20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Daar kan ik geen woorden meer aan toevoegen, alles is gezegd! De tranen vloeien bijna rijkelijk (het is dat Arnoud naast me zit en dat is zo'n raar gezicht ;)).

    Ik eindig met dezelfde woorden:

    Dag zwangerschap! Alhoewel je niet altijd lief voor me was, heb je me toch een prachtige zoon bezorgd!
     
  4. peetje24

    peetje24 Fanatiek lid

    3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Waar vind ik het mama topic? ik zien het nergens :cry:

    HOPE VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE ZOON DJARO
     
  5. Niet meer actief

  6. Valerie

    Valerie Fanatiek lid

    22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    HOPE EN MAN, VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE ZOON DJARO!

    Geniet van elkaar én van de kraamtijd!
     
  7. Valerie

    Valerie Fanatiek lid

    22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Ik zit hier werkelijk met een brok in mijn keel nu Hope als laatste novembermama is bevallen en het topic zal worden gesloten. Geen idee waarom het me emotioneel zo raakt, want we gaan toch gewoon door op het mama-forum? Zoals al is geschreven: er is nu officieel een einde gekomen aan een bijzondere periode waarin we lief en leed met elkaar hebben gedeeld. Ik had van te voren echt niet kunnen bedenken dat de groep zo hecht zou worden, en dat heeft me echt geraakt. Jullie zijn stuk voor stuk supermeiden en ik hoop dat we als groep zo doorgaan bij het mama topic! :)
     
  8. Zal ik dan defintief vragen of er een slotje op komt? Want volgens mij kunnen jullie geen afscheid nemen van dit topic ;)
     
  9. Sammie2

    Sammie2 Bekend lid

    7 mrt 2007
    668
    0
    0
    Nou, dan ga ik hier ook nog even afscheid nemen.... daaaag zwangerschap, welkom mama-tijdperk!
     
  10. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Nou meiden...verplicht verkassen nu!
    Heel veel plezier bij de mama's!
     

Deel Deze Pagina