November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Succes Joldeg! Jij bent de verkoper?

2. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

ilona mag ik vragen bij welk ziekenhuis je loopt?

3. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

hoi damens,

hier ook een hele lieve en attente man. We gaan vanavond uit eten ter gelegenheid van moederdag en ik heb alvast een armband en ketting van hem gekregen. Hij vind ( en ik ook) dat ik toch moeder ben. Van een engeltje en over 25 weekjes ook nog van een bengeltje.

Liefs Linda

p.s. ik hoop dat jullie ook van die attente mannen hebben

4. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @LindaPOOH: dat doet jouw man GOED zeg!
    Heel erg lief.
    Ik ben reuze benieuwd of mijn vriend mij gaat verrassen, maar vrees dat hij t vergeet. Hij komt morgenavond pas terug uit het buitenland en heeft dan maar één dag om er aan te denken..

Maar we gaan dinsdag lekker op vakantie naar Andalusië, dus dan hoop ik sowieso lekker verwend te worden, twee weken lang!

5. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

lekker zeg murmel op vakantie gaan. Ik zou zeggen geniet er lekker van, en geef anders morgen je mannetje een hint!

Groetjes

6. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ilona, ik had je al van de lijst afgehaald (helaas) had alleen het oude lijstje op het forum gezet.

missym, Grappig ik ben ook tijdens mijn vakantie zwanger geraakt. En wat nog leuker is mijn man is turks en onze frummel is dus in Turkije verwekt.

7. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    nou murmel ben ook wel benieuwd wat er is.
    hoop voor je dat het geen superzwaar gesprek word.

mee de babykamer inrichten heeft mijn mannetje gedaan voor hij weg ging anders moest ik het alleen doen ;)
    ga de kamer over 3 weekjes aankleden als ik weet wat het word,ben echt zo benieuwd.

ga morgen naar een paragnost kijken of ze mij wat te vertellen heeft,ga meestal 1 keer in het jaar met een foto van mijn ouders.
    ben wel benieuwd of ze ook wat over de baby gaat vertellen.

Hoe zou het trouwens met amarante zijn? die ligt volgens mij nu in mexico met een alcholvrije coctail op het strand.

8. oemie21

oemie21 Nieuw lid

23 feb 2007
    4
    0
    0
    hallo alle maal ik ben ook een november mama :D 15 weken zwanger:D vandaag voor eerst gezien echt cool

gr
    aisha

9. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Hee leuk, nóg een novembermama! Welkom oemie21!

Wat een lieve mannen hebben jullie, Ikke en LindaPooh (en de anderen ongetwijfeld ook hoor). Ik gaf mijn man vandaag de hint over moederdag, zegt hij: "Hoezo? Ik dacht dat je dat onzin vond." Aha, vandaar dat ik vorig jaar toen ik zwanger was dus ook niets heb gekregen... Ach ja, verder is hij best aardig hoor.

Murmel, sterkte met je vriendin! Ben benieuwd. Ik had vorig jaar precies hetzelfde: een vriendin die al weken negatief deed, uiteindelijk had ze allemaal verhalen over wat ik wanneer verkeerd had gedaan of gezegd en ik kreeg toen meteen het gevoel dat het om jaloezie ging.

Ik wil je niet bang maken hoor Murmel! Maar het is mij wel een beetje tegengevallen hoe negatief mensen soms tegen je zijn als je zwanger bent (kan toch geen toeval zijn?). Een andere vriendin vertelde me vorig jaar dat ze voorlopig niet meer met me om kon gaan omdat mijn zwangerschap haar teveel confronteerde met haar eigen kinderloosheid. Ze zei toen dat ze weer contact met me zou opnemen als ze daar klaar voor was, en toen heb ik haar dringend verzocht dat nooit te doen. Een buurvrouw waar ik wel redelijk intensief mee omging merkte na mijn bevalling op dat de ooievaar wel erg lang in de tuin bleef staan en dat het nogal egoistisch van me was om anderen zo te confronteren met mijn baby. Pfff, sorry hoor, hier zitten nog een paar 'kleine' frustraties....

Misschien komt je vriendin gewoon vertellen dat ze je mist omdat je druk bent met andere dingen ofzo.... Ik hoop het!

10. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Hai meiden!

Wat een attente mannen allemaal zeg! Mijn mannetje zei al wel dat ie zaterdag ff met de kinderen de stad inging ;) En natuurlijk worden op school door de kinderen de allermooiste kadootjes gemaakt he! De oudste moest een foto van mij meenemen (neeeee mama ik zeg niet waar het voor is hoor....ahum ik zou het ook niet kunnen raden ;) ) en de jongste moest een foto van zichzelf meenemen....
    Hopelijk zondagochtend ontbijt op bed met gespannen koppies met eigengemaakte kadootjes dan kan mijn dag al niet meer stuk!

Lenthe hoe is het nu met Sofia?
    Murmel ik ben heel benieuwd wat je vriendin te zeggen heeft.....
    Oemie welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap!

Hier een drukke dag gehad, om 1 uur moest mijn jongste naar de astmaconsulent, om half 5 mijn oudste naar cesar therapie....pffff heb de hele middag of in de auto gezeten of bij een therapie gezeten ben bekaf nu zeg......we hebben lekker gegeten bij de Mac kon het even niet meer opbrengen om te koken...

Oh ja...bij het onderwerp 'de bevalling' loopt een topic over wat je geroepen hebt tijdens je bevalling een aanrader ik lig helemaal slap van het lachen ;)

xxx Roelie

11. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Nou ik heb net opgehangen...
    Een hysterisch gesprek (haat het om dat soort dingen over de telefoon te doen, maar ze vond het te hard regenen om langs te komen.
    Het ging inderdaad om iets ouds, om iets wat ik weken geleden heb gezegd.
    Aarrgghh.... zeg het dan meteen als iets je niet zint en niet pas een maand later!

Ik had haar verteld dat 2 single vriendinnen heel toevallig in dezelfde week een relatie hadden gekregen na heel lange tijd. Ik vond dat gewoon een heel mooi verhaal, temeer daar één van die meiden een ernstige operatie voor de boeg had vlak nadat ze die leuke man tegenkwam. En hij ging wel voor haar, dan is het natuurlijk een topvent.
    Afijn, ik vond het gewoon een positief verhaal, dus vertelde het haar omdat zij ook single is. En dan een beetje met de insteek ´de sterren zullen blijkbaar wel gunstig staan, wie weet voor jou ook´. Tja, misschien niet supertactvol, maar wel superlief bedoeld. En dat weet zij ook heus wel.
    Maar goed, ze heeft er 4 weken op lopen broeden en gooide het vanavond op mn bordje. Tja, dat kan ik echt niet hebben: óf je zegt het meteen, óf je vergeet het. maar niet zo.
    Dus de boel explodeerde lekker.
    Heb er helemaal koppijn van.

Maar goed, ik ga eerst maar eens op vakantie en dan zie ik daarna nog wel of deze vriendschap (echt al heel lang) nog wel zin heeft. Want zo vind ik er niks aan, dit getuigt gewoon niet van respect en eerlijkheid en openheid naar elkaar toe. En dat gaf ze ook wel toe.

Zucht, even een ego-verhaal, maar moest t ff kwijt, bij gebrek aan mannetje om me heen ;)
    en dan heb ik jullie, nietwaar?

12. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Maar... zoals hierboven al een paar keer werd gezegd: eigenlijk is dit natuurlijk ook een soort van jaloezie, van ontevredenheid met zichzelf. Echt een nare vrouweneigenschap...

En nu hou ik er over op :)

13. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    jeetje zeg, bedoel je iets liefs krijg je dit.
    Maar als mn vriendschap zo bijzonder is ga ik door weer en wind, maar ja dat is mijn ding
    Pff hopelijk kom je er snel uit meis

14. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Tja vervelend zulke dingen. Vrouwen kunnen soms echt behoorlijk irritant zijn. Denk er maar goed over na.

Sofia heeft geen koorts meer, maar ze is heel erg 'zeurderig'; ze kan niet alleen zijn, wil niet slapen etc. Ze heeft nog één keer overgegeven vandaag en ze heeft heel erg diarree. Ik maak me wel zorgen, want ze wil nog steeds helemaal niets eten en drinken doet ze maar een klein beetje. Haar kleertjes slobberen helemaal en haar vetplooitjes bij haar pols zijn zo goed als weg. Ze is ook helemaal slap; normaal wil ze altijd staan en springen en nu wil ze ook wel maar ze zakt onmiddellijk door haar beentjes en legt dan haar hoofd op mijn schouder. Zo zielig. Nou ja, ik kan er niets aan doen nu. Ik heb haar net weer in slaap. Als Sofia morgen weer niet eet en dooral drinkt, bel ik gewoon weer de huisarts!

Mijn man is stappen met vrienden, ben best pissig, want hij is net terug van oefening en nu ben ik weer alleen thuis...

15. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    @Lenthe
    Balen dat Sofia nog steeds hangerig is, komt denk ik door de diaree denk ik. Ik zie het op me werk ook hoor. Zolang ze maar blijven drinken is het belangrijkste in combi met ors, want dan droogt ze niet uit. Het niet eten is niet zo heel erg, dit kan echt wel een paar dagen aanhouden, maar wel blijven aanbieden, een banaantje is goed tegen de diaree.
    Goed haar huidje in de gaten houden, als het stijf blijft staan als je het samen knijpt gewoon tussen de vingers, dat is een teken van uitdrogen.
    Dus vocht is het belangrijkste eten komt later wel

Snap je bezorgheid wel hoor meis, tis wel je kind en is alleen maar goed dat je bezorgd ben, Goede mama!

Dat je pissig bent dt je man weg is snap ik ook maar al te goed!
    Wens je veel stertke en als je het niet vertrouwd idd gewoon ha bellen zijn ze voor

16. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    morge meiden
    Wat een rot nacht zeg, blehhhh
    Mn mannetje lag te snurken, moest enorm plassen en tussen mn borsten jeukt het echt verschrikkelijk, nou die drie comi's zorgen er voor dat ik klaar wakker en geiriteerd hier op de bank zit te luisteren naar een verwarming die hoog nodig bij gevuld moet worden

Hoop niet dat de hele dag zo gaat, want dan ga ik me bergen hihihihi

17. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    @ikke oh wat een nacht heb jij achter de rug zeg! Dat had ik de hele week...

Vanacht heeeerlijk geslapen, ik stond klaarwakker naast me bed om 6 uur :D wasjes gedraaid, vaatwasser gedaan ff gemsned en toen alsnog te laat zijn en snel haasten om op tijd op kantoor te zijn! :oops:

Voel me vandaag echt lekker :D heerlijk zo een dag, want ik heb 11 slechte weken achter de rug :rolleyes: voor de rest vandaag werken en vanavond lekker vis eten denk ik...en morgen het hele huis opruimen want ook daar heb ik 11 weken weinig aan gedaan (moet ik me natuurlijk morgen wel net als vandaag voelen).

Jullie nog wilde plannen vandaag?

18. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Mogguh meiden ;)

Hier een super nachtrust gehad (heb lekker toch geen last van een snurkende man doordeweeks haha) maar ik moet 's ochtends wel echt naar de wc rennen om te plassen.....ik loop gewoon leeg dan. Ik heb sowieso overdag heel veel dorst merk ik maar dat herken ik wel van mijn andere zwangerschappen.
    Ik heb sinds vanmorgen weer pijn in mijn linkerbil met uitstraling naar mijn been.....potver :evil:
    Ik ben nu trouwens al wel ruim een week van de emesafene af en heb nog niet 1 keer meer overgegeven...alleen nog wat misselijk af en toe het lijkt nu dus echt de goede kant op te gaan!

Hier geen wilde plannen...ga zo ff het huis aan kant werken, tussen de middag warm eten en daarna ga ik naar een therapie voor mezelf en mijn jongste.
    Mijn jongste is namelijk atopisch, hij heeft astma en eczeem. Een paar jaar terug was dat eczeem echt zo erg...echt van top tot teen en alles ontstoken....en toen hadden we inmiddels alle hormoonzalven wel gehad en ben ik het alternatieve circuit ingegaan. En daar vond ik een therapie die wel hielp, tis erg zweverig allemaal maar ik zag mijn zoontje echt binnen een jaar eczeemvrij worden.
    Nu heeft hij wat gedragsproblemen (hij is hoogsenstief....dus naast lichamelijk ook geestelijk erg gevoelig) en daar gaan we ook wat aan proberen te doen zodat hij wat beter in zijn vel zit. En ze gaat mij, en daarmee dus ook beeb, behandelen....zodat hopelijk deze baby niet atopisch word en met eczeem en allergie te wereld komt.
    Klinkt vaag he.....maar goed het helpt en dat is voor mij het belangrijkste ook al moet ik er 75 km heen en 75 km terug voor rijden ;)

Dus daar ben ik de middag wel mee zoet :) Ben geheid helemaal stuk vanavond :(

Iedereen een fijne dag vandaag!

xxx Roelie

(Oh Missy.....dankzij mij is je topic dicht...sorry...maar vond die laatste reaktie zo erg kon het niet nalaten erop te reageren....en toen kwam er een slotje op.....misschien maar beter ook of niet?)

19. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Als jij niet had gereageerd had ik haar vanmorgen van top tot teen uitgescholden :) dus beter dat jij op een toch nog nette manier heb gereageerd. Zat er nog even over na te denken haar een pbtje te sturen met vieze @$@#%@#$#@% (zullen de hormonen wel zijn) :) :) :)

Ik bedoel hoe erg ik iemand ook zal haten, ik zou noooooooit iemand toewensen geen kinderen meer te kunnen krijgen. Waar haalt ze het lef vandaan en dat omdat die Chantal vond dat je kinderen neemt :rolleyes: naja krijgen nemen het is gewoon de manier waarop je het zegt. De een zegt alles goed de ander zegt hoe is het maar om dan iemand zoiets toe te wensen :confused: ik kan daar zooo ontzettend kwaad om worden. Ik begrijp echt heeeeel goed dat als je al 2 jaar bezig bent het frustrerend is of als je een kindje verloren bent, maar ik ben er al 3 verloren! En nog kan ik me niet voorstellen dat je zoiets schrijft omdat iemand reageert dat ze van mening is kinderen te nemen :evil: :evil:

Ik geloof in dat wat je iemand toewenst je toekomt....

20. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    zo meiden, jullie zjn al lekker aan het beppen
    Ik was om 7 uur weer helemaal ingestort dus ben weer lekker terug naar mn bedje gegaan en ben er net weer uit. Voel me wel wat beter als net.
    Kreeg net een mailtje over 14 weken zwanger met een hoop info en dat je nu wel minder misselijk zou moeten zijn NOTTTTT hihihi en dat de vermoeidheid ook zal afnemen, nou die begint bij mij pas, ben geloof ik een beetje raar

Hopelijk wordt het nu wel eens minder zou wel fijn zijn
    nu is het wachten tot mn mannetje wakker is en dan baby kamertjes kijken

Missm, heb net de reactie van die topic zitten lezen, ik sta helemaal versteld wat voor rot (nog zachtjes uitgedrukt) reactie bij sommige eruit komen zeg voor al die laatste, wat een nou ja ik zeg niks, idd maar goed dat tie gesloten is

Deel Deze Pagina