hey meiden Daar is Ikke weer, versleten en wel pffffffff We zijn eerst naar een klein baby zaakje geweest waar mn schoonmoeder mee bevriend zijn, daar hadden we al onze box besteld. NOu de kinderwagen hebben we al besteld, een oranje, heb een foto gemaakt zal die dalijk er wel opzetten. We hebben ook al een badje met de hele hebben en houwen. Tuurlijk een boxkleed. uhhhhhhhh nou dat was het. Baby kamer is nog niet gelukt, we zagen een hele leuke maar die kost gewoon ff 1500 euries We hebben een hoop over voor onze kleine, maar er zijn grenzen natuurlijk. Verder lekker bij de mac gegeten en nu ben ik echt helemaal gesloopt. Strakkies word het badje en de boxkleed al thuis gebracht. De kinderwagen en de box kunnen we daar nog even laten stallen. We hebben zelfs al 100 euro korting gehad nooit verkeerd natuurlijk Nu moeten we alleen nog binnen kort kijken dus voor de kinderkamer, dat is nog best lastig. Hoe is het hier met de meiden?
Hai dames, berichte uit mexico.Hier gaat alles goed. We hebben laatst een helse boottocht gemaakt en vragen ons stiekem wel af of de baby wel oke is. Ik denk vanwel, maar als we terug zijn gaan we ff checken. Tot 18 mei!
Nou zal ook weer even wat van me laten horen Ben een beetje druk geweest met het huis. Echo zooo leuk om al die nieuwe spulletjes te kopen (voel me rijk 8) ) Verder is het wachten op de vlokkentest van dinsdag, hopen dat de placenta anders ligt anders is het weer voor niks. Kraamzorg 2x geregeld haha we hadden allebei in hetzelfde uur gebeld alleen allebei een andere kraamzorg opgegeven hihi, wel dezelfde organisatie maar andere vestiging. Bij de dokter langs geweest, heb dus echt ontzettende last van mijn rug/ bil de dokter zei dat het kwam doordat mijn lichaam zich al voorbereidde op de bevalling ben pas 12 weken! alles word een beetje soepeler ofzo. Dus ik moet naar de Fysiotherapeut. Zijn er meer meiden die hier last van hebben? Echt vervelend bij het bukken enzo, lekker als je aan het verhuizen bent... nou ja we hebben het er maar voor over
Goedemorgen allemaal, Morrighan, heb hier ook wel eens last van hoor. Rustig aan doen werkt bij mij dan meestal. Maar ja als je aan het verhuizen bent, gaat dit niet op. Met fysio gaat dit straks wel beter. Hier eigenlijk niet zo veel te melden. Leuke he ikke spulletjes kopen. Tja dat hoef ik dus niet meer, kan wel 1 babykamer verkopen. ik heb wel een leuk speel/knuffeltje voor de baby gekocht. Was ik ook al ontzettend blij mee. Komt na de 20 wkn echo wel denk ik. Dan wil ik ook aan het kamertje gaan beginnen. Moet deze eerst nog leeg halen en 1 kamertje word de speelkamer voor de kids. Dit is de kleinste kamer, de oude kamer van mijn Zefanja. O en ik wil de box overnieuw schilderen en ga nog op zoek naar een gewone draagzak, baby bjorn active. Heb al een draagdoek, maar voor ff snel is dit niet zo handig. moet deze nog helemaal knopen. Amaranta, leuk dat je ffies wat laat horen vanuit mexico. Heerlijk meid, geniet nog lekker een weekje. Veel plezier. Hmm niet zo veel te vertellen, toch nog een heel verhaal. Iedereen een goed weekend.
Ik geef mijn mening over het gedrag van de moderators in het bewuste topic. En ik zie niet in waarom ik dat per pb zou moeten doen, ik heb het over niemand persoonlijk. Naar mijn mening hoort een moderator een onpartijdig gespreksleider te zijn tijdens felle discussies en hoort een moderator in staat te zijn een topic weer on-topic te krijgen. De moderators in dat topic hebben de hele discussie erger gemaakt door ten eerste hun eigen mening te uiten, ten tweede niet onpartijdig te zijn ( want waar zijn de waarschuwingen voor diegenen die topicstarter en anderen vreselijke dingen toewensten?) en ten derde niet in staat zijn een 19-jarige volwassen vrouw als zodanig te behandelen. Naar mijn mening, en we leven in een land waar ik die uiten mag, hebben de moderators in dat bewuste topic niet hun taak naar behoren uitgevoerd en het juist erger gemaakt. En dat is het laatste wat ik erover zeg, blij toe dat het topic dicht is en jammer dat op een openbaar forum schijnbaar niet op een volwassen wijze een discussie kan worden gevoerd. Ik kom hier om gezellig te beppen over mijn zwangerschap(pen) maar als het betekent dat ieder woord op een weegschaal moet worden gelegd en dat ik niet rekenen kan op goede moderators dan hoeft het hele forum van mij niet.
Buiten dat ik moderator ben op dit forum, ben ik hier ook voor mijn eigen vragen, mijn eigen mening en eigen ervaringen. Ook wij mogen meedoen aan gewone discussies als onszelf en niet alleen maar als moderator. Helaas kan ik mijn gevoel niet uitschakelen en hier alleen maar onpartijdig rond huppelen enben dat ook zeker niet van plan dat te doen. Mocht ik daarbij mijn taak niet goed uitvoeren hoor ik dat graag van Jan en Lotte, want die zijn hier de baas.
Nou, laat ik nou al een pb gestuurd hebben met dezefde vraag: Hebben wij geen recht op een eigen mening.... Als we het hier nou gewoon gezellig houden en babbelen over de aanstaande bevallingen in november (ben zelf ook een novembermama)... dat lijkt me een stuk gezelliger! Zeker voor de rest, die wel gezellig typt. Om mijn taak als moderator dan even te laten spreken: on topic graag.
Ha die mutti's Hier weer een teken van leven van mij.. gaat goeeed! Voel me flink zwanger. En mn boobies ook - vraag me af waar dat toch naartoe gaat... mn allergrootste Bh zit al helemaal krapjes. En mn stringetjes zitten ook niet lekker meer. Heb gelukkig een lief schatje die vaak lingerie voor me koopt, dus ga hem straks maar eens wijzen op zwangerschapslingerie - worden we allebei blij van! Ben met vlagen misselijk - en voel flink wat steekjes, en da's een fijn gevoel: we zijn aan het groeien Probeer al 3 dagen de verloskundige te pakken te krijgen voor een eerste afspraak - ben zelfs langsgeweest, maar toen was de afspraken miep er niet. Echt irritant, wil nu wel graag even weten hoe ver ik ben! Er werd me gelukkig beloofd dat ik maandagochtend word gebeld voor een afspraak. En dan maar even drammen om een vroege echo he Hou de zwangerschap nog lekker geheim tot 12 weken, eerst zeker weten dat alles goed gaat! En dan hebben we nog een geheimpje: WE GAAN TROUWEN! Stiekem samen op onze favolriete vakantieplek En dan volgend jaar, als ons nieuwe huis klaar is, en de kleine er bij is, trouwen we gewoon nog een keer hier en geven we een groot feest thuis.. Vind het heerlijk, zo veel leuke dingen! XX Ma2Be (in voor een beetje sensatie : waar staat eigenlijk het bewuste topic waar jullie t steeds over hebben - ben wel nieuwsgierig nu...)
hoi ma2be, Klinkt echt goed bij je. Zou bij de VK ook om een echo zeuren hoor. Echt geweldig voor je. gefeliciteerd met je trouwen. (zwangerschap en pag. 2 direct zwanger worden na de bevalling) groetjes Melanie
Hee dank je.. Heb dus ook heel effies gespiekt he... Tsjongejongejonge zeg, het gaat er wel flink op daar, hoezo fel! Gelukkig zijn er ook nog mensen die wel in alle redelijkheid kunnen reageren. Vond het eigenlijk een hele normale vraag van Missym, niks verkeerds aan. Maar als er dan zo op je wordt gereageerd - lekker laten gaan verder, pfffft. Talk to my hand!
Hoi november mama's vanuit Hongkong een bericht van mij. De 4 weken zijn omgevlogen, alleen hadden we ons heerlijke vakantie wel even anders voor ogen. Nadat we 4 dagen in australie waren, heb ik heel erg spijtig genoeg een miskraam gekregen.... fuck! Nog wel met de poli van de gynaecoloog gebeld voor wat ruggespraak, maar een dag later heb ik ons vruchtje verloren. We hebben het die avond bewaard en de volgende dag in de duinen aan het strand begraven. Op en heel mooi plekje. het was onwijs emotioneel. Erg veel buikpijn gehad, bijna koliek pijnen. Hierna nog 5 dagen gebloed waarna het eigenlijk over was. Ik ga er vanuit dat alles eruit is, hoe zeg je dat netjes..? We konden wel naar ziekenhuis daar gaan, maar dan kon onze afspraak na de vakantie niet doorgaan, omdat we getest moeten worden op MRSA. En ik zou niet kunnen werken, omdat ik verpleegkundige ben in een ziekenhuis. Omdat het eigenlijk na 5 dagen gestopt is met bloeden zijn we daar dus niet naar ZH geweest voor check. Hopelijk doet gyn dat op afspraak na vakantie.... We waren zo ontzettend gelukkig met onze zwangerschap! Dat het na 11 maanden toch gelukt was, maar het geluk was toch niet met ons, want na 9 weken heeft ons kindje ons toch verlaten...... Het was ook allemaal veels te mooi om waar te zijn lijkt wel! We hebben het er nog steeds erg zwaar mee, vooral omdat we nu weer terug naar huis moeten. Samen hebben we het wel een stuk kunnen verwerken en het samen een plekje kunnen geven in onze gedachten. Natuurlijk hebben we veel tijd gehad om er samen over te kunnen praten....dat was wel erg fijn. Maar ik ben zo bang, dat straks de klap als we thuis komen nog een keer zo hard aan komt. Een vriendin van ons liep samen met me op, ze was net een week korter zwanger dan ik....dus wanneer ik haar straks weer zie, zal het wel heel confronterend zijn. Maar ik wil er toch ook voor haar zijn, maar tegelijk wil ik mezelf beschermen. Ik vind het erg moelijk. eeerts maar zioen allemaal, misschien valt het wel mee. Hopelijk laat de volgende zwangerschap niet lang meer op zich wachten! We hebben gelijk deze vakantie weel flink geklust. En ik heb lekker een wijntje gedronken iedere avond, heb kunnen duiken en in een 4WD kunnen rijden op een strand, wat ik anders toch echt had moeten laten. Maar ik was liever nog zwanger geweest hoor. Het voelt nog steeds erg leeg, van de een op de andere dag is het geluk over! Ploep zomaar weg....hele zwangere gevoel weg. Alles...beginnend buikj, opgeblazen borsten ( di nu net theezakjes zijn) ook zo fijn, maar niet heus. Heel raar allemaal. Hopelijk zijn we sterk genoeg....zalwel Blijf jullie wel volgen hoor, want ik was per slot van rekening ook een november mama. Profiel kan ik hier niet bijwerke, komt wel als ik daar thuis aan toe kom Dag allemaal! Geniet er maar van, want voor jullie is als het goed is de zekerheid er nu wel van de eerste 12 weken. dikke kus en knuffel xx Foreverfriend
Jeetje Foreverfriend, wat afschuwelijk voor jullie! die hadden we even niet aan zien komen zeg. En dan ook nog zo ver wg van huis, bah. Ik kan me voorstellen dat het heel raar moet zijn om zo anders thuis te komen dan de bedoeling was. Ik denk dat jullie terugreis zo nog langer zal lijken dan ie is, omdat je er natuurlijk helemaal geen zin in hebt om je verhaal te moeten doen en inderdaad om je vriendin tegen te komen die wel al een buikje heeft. ook al gun je het haar naturlijk gewoon echt. Ik vind het echt vreselijk voor jullie en wens jullie heel erg veel sterkte met het verwerken. Laat je je nog wel even goed checken als je terug bent,dat alles OK is? Wel heel fijn dat jullie het vruchtje op een mooie plek hebben kunnen begraven, zo hebben jullie wel afscheid genomen. In ieder geval een goed vervolg van jullie reis naar huis (nog 13 uurtjes vanuit HK, he?) en heel veel sterkte xx
Overigens mbt de reacties van de mods op dit novemberforum: laat ons nou gewoon even lekker razen. De storm was allang weer voorbij en ineens wordt er weer een nieuwe storm opgerakeld waar het grootste deel van de groep niets mee te maken heeft. Dit verpest de tot voor kort zeer positieve sfeer danig. En dat vind ik erg zonde. Maarja, dat is dan weer mijn mening he...
He bah foreverfriend, dit zijn geen leuke berichten. Krijg er gewoon kippenvel van. Dan ben je 11 rondes bezig geweest om het te laten lukken en dan gebeurd dit. Ik wens jij en natuurlijk je ventje enorm veel sterkte toe en je weet het je blijft hier altijd welkom om gezellig mee te kletsen. Heel veel liefs Stasia
Foreverfriend, wat een naar bericht! Ik wil jou en je man heel veel sterkte wensen. Hopelijk valt het een klein beetje mee om weer thuis te zijn straks, maar ik kan me voorstellen dat je daar heel erg tegenop ziet. Lastig ook, met je vriendin. Ma2Be, gefeliciteerd! Leuk zeg, trouwen. Lekker dromen van de komende tijd! Met Sofia gaat het helaas niet zo goed. De koorts en het overgeven zijn over, dus ik dacht dat het beter ging, aar ze heeft echt verschrikkelijk diarree. Ze drinkt nog steeds heel erg weinig en ze wordt een beetje sloom. Het is nu al de 5e dag dus ik ben vanavond naar de huisartsenpost geweest. Er is dus geen medicijn voor zulke jonge kinderen... Ik moest het nog maar aanzien (aaaargh ). Of, als ik er echt op stond mocht ze vannacht in het ziekenhuis aan een infuus. Alleen. Dat kan ik -nog- niet over mijn hart verkrijgen. Dus, ik voel me weer net als toen ze net geboren was, zit uren naast haar bedje omdat ik het zo zielig vind, loop m'n benen uit mijn lijf om haar te laten lachen en jank lekker mee bij elk snikje van haar... Mijn man is Den Haag voor een vrijgezellenfeest... Hij kan er ook niets aan doen, en ik baal van mezelf, maar ik ben vanmiddag aan de telefoon behoorlijk tegen hem uitgevallen. Hij wou onmiddellijk naar huis komen, maar dat vind ik ook weer wat overdreven, hij kan toch niets doen. Maar ik ben wel wat labiel van het slaapgebrek en het continue zorgen voor Sofia van de laatste dagen .
tjee lenthe, ontzettend rot dat sofia zo ziek is. Kan me heel goed voorstellen dat je wat kribbiger reaggeerd, gelukkig je man ook. Ik zou toch maandag de HA bellen, als sofia zo blijft. En anders mss de EHBO mss dat die wat meer voor je kunnen betekenen. Huil maar lekker met sofia mee hoor, lucht alleen maar op. Denk je wel een beetje om jezelf en je baby, laat je man het morgen een dag overnemen. Alhoewel meestal wil je moederinstinct dit toch zelf doen. Succes hoor meid en sterkte de komende nacht. Murmel ben het wel met je eens over de mods. Nou gaan ze hier weer beginnen, terwijl wij een fantastische leuke, gezellige, positieve club hebben. Inderdaad het grote deel heeft hier niets mee te maken. Jammer. Maar wij gaan vrolijk verder Hier een rustige dag gehad, kon wel bijna huilen vanmiddag, mijn lieve moeder heeft ons gezinnetje 3 dagen duinrell cadeau gedaan. Dit terwijl ze zelf nooit veel centjes heeft gehad. Maar omdat ik een beetje erg boel aan het eind van mijn energie level bent, vond ze dat ik dit erg nodig had. Door omstandigheden (stukke tv) konden we dit zelf niet regelen. Dus 8 juni een weekend weg, wel met onze eigen caravan. Jippie, heerlijk. Sorry maar wij gaan niet zo vaak op vakantie, dus dit is voor ons echt luxe. Alvast weltrusten allemaal, en een fijne moederdag morgen, voor de gene die er aan doen. Hier word ik in ieder geval verrasd met een zelf gemaakt cadeau.
Hoi allemaal, Ik heb daarnet weer samen met mijn man het hartje met de angelsound gehoord. Geweldig gewoon het was weer sterker dan vorige week. Het blijft fasinerend dat zo'n klein mensje in je buikgroeit. Zo dat wilde ik even met jullie delen
Goedemorgen meiden Gister een hele vermoeide dag gehad, maar liefst 10 uur gewerkt, want er was harley dag op ons werk, dus veel lopen enzo. Daarna was er ook nog een bbq en toen nog opruimen. Pff was blij dat ik thuis was. Ben lekker optijd naar bed gegaan, want kon niet meer, had niet eens de puf meer om te praten hihihi Maar het was wel een leuke dag en ben blij dat ik vandaag wel vrij ben. @Morrigan goed dat je naar je ha bent geweest voor je rug. Ik ga maandag ook een afspraak maken voor me rug, je kan maar beter lekekr optijd zijn dat je anders straks helemaal geen kant meer op kan. @foreverfriend Jeetje wat een vervelend verhaal zeg Ik wil jou en je mannetje heel veel sterkte wensen! @ lenthe balen meis dat sofia nog steeds niet is opgeknapt. Ik wil je kleine sofia heel veel beterschap wensen @stasia gaaf he om af en toe met de angelsound te luistern Heb ik van de week ook gedaan, had hier ook een link gezet . Over het gebeuren met dat andere Onderwerp waar zo heftig op wordt gereageerd, tja wil er niks over zeggen eigelijk. maar zuo het jammer vinden als het de sfeer beinvloed, Even denken of ik nog wat te vertellen heb. Ja ben nog steeds misselijk, begin het nu toch wel vervelend te vinden Maar vrijdag moet ik naar de vk en ga ik het aangeven, want mn avond eten krijg ik ook nauwelijk naar binnen. Ben benieuwd wat ze gaan zeggen. Maar ja eerst maar van de vrije zondag genieten. Zijn jullie nog wat van plan vandaag?