Hee ladies, gefeliciteerd weer! Heerlijk gevoel, eindelijk gelukt! Ik zit nu op mn werk, maar vind het best zwaar. Ben geloof ik weer net zo moe aan het worden als tijdens mn eerste zwangerschap en mn dochtertje wordt elke nacht nog één keer wakker... Dan gaat ze wel snel weer slapen maar je moet er toch uit enzo. En mijn man hoort niks... Ik reageer ook niet op alles, omdat het gewoon te veel is, maar dat geeft toch niet? Ik zat vorig jaar dus ook op een forum en daar was het ook erg druk, maar op een gegeven moment ontstaan er gwoon wat verschillende gesprekken 'door elkaar heen', ging prima! Ik ga donderdag (mijn vrije dag) de verloskundige bellen om te vragen wanneer ik een termijnecho mag. Ik wil toch echt wel weten wanneer ik uitgerekend ben. Heel raar, soms krijg ik heel erg het gevoel dat ik helemaal niet zwanger ben, ik kan het me op de een of andere manier helemaal niet voorstellen... Ik heb vanochtend dus nóg maar weer een test gedaan (de vijfde onderhand ). Mijn dochtertje is vanochtend van de bank gevallen. Vind het zooo erg. Ik stond in de keuken haar pap te maken en ik hoorde opeens een harde bons en vervolgens natuurlijk gegil. Ik heb al zo vaak bij mezelf gedacht dat ik haar binnenkort niet meer alleen zou kunnen laten liggen, maar toch weer gedaan en nu is ze er zelf afgerold. Ik voel me heel schuldig; vanwege mijn laksheid is zij nu verschrikkelijk geschrokken en ze heeft ook een bult en een rode schaafplek boven haar oogje .
Hé Ikke! Hartstikke gefeliciteerd meid! SUPER! Liefs Chris (oktobermama vanuit het NOD forum Februari )
soms heb ik idd het gevoel dat ik echt wel zwanger ben,maar soms is dat gevoel er niet. ben wel reuze moe overdag,maar moet toch gewoon werken. Als jullie de vk bellen krijgen jullie dan ook te horen dat je een echo krijgt of vraag je daar zelf om. ik moet 19 maart maar ze zei niks over een echo. alleen dat ik veel info krijg...meer niet. weten sommige van jullie wat er ongeveer de eerste keer gebeurd bij de vk? alvast bedankt.
Wat ik begreep van mijn vriendin gaan ze heeeeeeeel veel vragen stellen, en alles noteren. Waarschijnlijk ook bloeddruk meten enzo, en het hartje zoeken. En je krijgt één of ander pakketje met info en spulletjes. Als ze niks heeft gezegd over een echo moet je die waarschijnlijk apart aanvragen, bij een echobureau meestal in een ziekenhuis. Niet elke vk kliniek heeft zo'n apparaat. Morgen komt er bij mij iemand van MvM voor een intake gesprek. Ik moet wat urine opvangen. Ik dacht, wat nou als de een zwangerschapstest doet en die is negatief ik zat me helemaal druk te maken hihi. Natúúrlijk ben ik nog zwanger, er is al wekenlang geen vlekje bloed te bekennen. Maar het zal wel door ali hormonali komen, dat ik zo denk. En ook dat ik nog niet zoveel klachten heb, ik voel me nog niet heel zwanger ofzo. Liefs, Linda
oke alvast bedankt voor de info. alle info is welkom. ik moet wel urine meenemen naar de vk daar had mijn vriendin nog nooit van gehoord maar zal wel geen kwaad kunnen denk ik dan. ben wel benieuwd en net zoals de meeste hier heb ik ook zoiets van eerst zien dan geloven. en echt veel symptonen heb ik ook niet...
Lenthe, Ik ken je onzekerheid meid! Zelf ben ik ook alleen maar moe en heb verder geen symptomen. Alleen dat ik nog steeds niet ongesteld ben Onze kleine meid is vorige week van ons bed afgerold. Kon haar net op tijd opvangen maar ze was wel met haar hoofdje tegen het nachtkastje aangevallen. Voelde me zoooo schuldig maar daar leren we van he! Dat gebeurd ons gewoon geen 2e keer meer Heb vandaag meteen gebeld naar het ziekenhuis voor een termijnecho. Het was zooooo druk dat er maar 1 gaatje over was. We kunnen 13 april ons kleintje gaan bewonderen 26 maart ga ik naar de vk, krijgen we ook nog een echootje!
Hier nog een onzekere. Heb af en toe een kleine bloeding, en oud bloed. 29 maart hebben we de 1ste echo.
Hier ook een onzekere muts Het heeft ruim 2 jaar geduurd voordat we zwanger waren.......en symptonen? Helemaal niets, zelfs niet een beetje moe. Alleen maar goed natuurlijk, die duidelijke testen zeggen al genoeg Liefs, Natasja
Wow! te gek meid! ik ben zo ontzetend blij voor je. Welkom bij de november mama's. En hoe zit het roze vliegtuig Werd net gebeld door de gyn om een afspraak te maken voor de eerste echo kan 13 maart terecht maar dan benik nog geen 6 weken dus moet zo ff terug bellen om een weekje later te gaan. Ik kreeg er helemaal kriebels van in mijn buik Hoe gaat het hier meiden nog niewe klachten? Ik ben erg moe en ben ook heel emotioneel verder nog rommel in mijn buik en gevoelige (.)(.). Gisteren met mijn mannetje afgesproken het dit weekend te vertellen aan onze ouders! ik kan niet wachten
Hoi, Ik heb gisteren een vaag 2de streepje geplast. Als het goed is, en ik denk dat het goed is, ben ik dus zwanger. Ik heb al wat zitten rekenen, of eigenlijk heeft internet het voor mij gedaan, en volgens die berekening ben ik op 9 november uitgerekend. Ook een november mama dus. een mama
Ik voel me ook nog niet echt zwanger. Nou ja, ik weet ook niet hoe het voelt om zwanger te zijn. Ik eet goed, ben niet misselijk. Heb vrijwel nergens last van. Overdag een beetje hoofdpijn, dat is alles. Nu een beetje last van mn rug maar dat komt doordat ik al meer dan uur aan het typen ben hier op de bank op de laptop.
Didi, dankje, ik zie dat je gaat trouwen! Ik ook, allene mijn bruiloft is al bijna daar. 28 april. Ik denk dat er die dag niet veel te zien zal zijn van mijn buikje. Ik hoop het eerlijk gezegd ook een beetje. Heb een prachtig (dure) jurk en die wil graag aan!
neej, bij mij zie je het denkt ik wel maar ja, das dan ook al iets verder alvast een mooie, fijne dag toegewenst
He meiden, alle nieuwe novembermama's WELKOM! Vraagje, is t raar als ik de eerste afspraak VK alleen ga? Mn mannetje kan eigenlijk slecht vrij krijgen en we willen nog niet vertellen waarom t is. Ik heb zelf t idee dat ik ook wel alleen kan, maar misschien is de uitleg voor hem ook wel zinvol? Ik zit beetje met dilemma....
tegen mij hebben ze gezegd dat hij mee "moest". omdat het een kennismaking is.. maar een vriendin van mij is ook de eerste keer zonder haar vriend gegaan. dus het komt wel vaker voor
dag meiden, ja, ook ik word november mama Ik voel wel duidelijk dat ik zwanger ben want voel me behoorlijk moe, enorm pijnlijke borsten en al een weekje serieus ongi gevoel... dat laatste maakt me dan ook soms bang, dan denk ik bij mezelf: oei ze komen er toch aan maar dat kan niet want heb 2 duidelijke testen gedaan en bloed uitslag was ook dik positief dus ja... en toch overvalt het me nog constant dat het precies niet waar is of dat het fout zal lopen...pfff is wel lastig, nu ben ik zwanger en nu maak ik me druk over het feit dat het mis kan lopen. dat kan wel liggen aan het feit dat ik een collega heb die al een paar jaar aan het proberen is met ivf enzo en ze komt dan elke dag haar verhaal doen dat het maar niet lukt enzo, ze heeft ook al een paar miskramen gehad dusja...dan denk je ook zelf wel verder he... Ik mag pas 2 april naar de gyn. , heb gewoon een afspraak gemaakt, ik weet dus ook niet of ik dan echo zal krijgen, ik hoop het in ieder geval wel! Ik denk als ik die echo zal zien dat ik het pas echt ga geloven dak zwanger ben. Ik zal dan tussen de 8 en 9 weken zijn, hoor je dan het hartje enzo al? hehe... best spannend he allemaal... trouwens november mama's proficiat he meiden! Hopelijk komen er nog veel bij! knuffel julie