murmel, vlieg ze. Heel hard duimen voor ons he?! Morrighan, goed joh dat het eindelijk gelukt is. Maar ook spannend dat wachten, maar goed een week is nog te doen. Leuk dat je dan meteen het geslacht weet. Missym, balen hoor een blaasontsteking en verkouden. Dan slaap je niet echt lekker nee.
hoi hoi ik was weer ff hier komen kijken .. maar pff tis echt bijna niet bij tehouden hier.. maar wel lekker gezellig allemaal ... @murmel.. fijne vakantie.. @morrighan.. fijn dat het gelukt is en nu veel plezier naast je brievenbus hihi .. maar dat zal wel meevallen.. @ruby,missym... gefeliciteerd @missym... leuk zeg naar de babydump.. ik wil ook graag ff spieken en slenteren in de babywinkel maar mijn man wil niet mee.. en ik kan hem ook wel begrijpen we hebben alles nog in huis van Ghislaine* en daar is gewoon niks van gebruikt .. ja beetje van de bodylotion enzo maar dan houd het wel op.. dus we hebben ook niks nodig.. denk dat wij donderdag een dagje thuis houden hihi @ma2b fijn dat je zo vlot een echo krijg .. maar idd net wat de vk zijn je kan tuurlijk al wel een heel end verder zijn.. ik ben van Ghislaine* ook gelijk weer zwanger geraakt na ik een mk heb gehad.. spannend hoor Hier is de rugpijn al aardig over voel het nog wel steeds maar der is mee te leven hihi .. zolang ik het maar rustig aan doe is er niks aan de hand.. dalijk ff vlug de pizza in de oven knallen (we hadden gister zo veel over dat we vanaaf nogmaals pizza eten hihi).. en dan onze 2 kittens ophalen die vanaf vanaaf eindelijk (zoals Evert het zegt) bij ons mogen wonen.. zou eerst onze auto ook nog moeten ophalen maar dat ging niet door .. afgelopen zondag heeft nml. een buurjongen van mijn ma de voetbal door onze achterruit geknald, en aangezien we iets getint glas hebben moest het raam besteld worden.. maar die was net 15 uur nog niet binnen .. dus eer dat we hem anders op konden gaan halen was het vanavond 22 uur dus heb maar gezegd morgen weer een dag! ... iedreeen verders een fijne dag toegewenst liefs miranda
Ruby, gefeliciteerd met je zoon! Hebben jullie ook een beetje lekker weer daar? Missym, beterschap! Murmel, je leest dit niet meer, maar toch een fijne vakantie gewenst! Morrighan, fijn dat het goed is gegaan. Probeer je wel een beetje ontspannen te zijn? Snap dat dat heel moeilijk is.... Ik heb zoooo'n zin in het weekend! Ik ga samen met mijn man in een huisje aan een meer bij Groningen. We hebben daar allebei gestudeerd, dus we gaan vrijdag lekker 'for old times' sake' uit eten, naar de film en stappen (is ook best leuk op jus, ik begin het alweer te leren). Verder lekker uitslapen ( ). Sofia is bij mijn ouders. Ik vind het heel moeilijk om haar achter te laten, maar eens moet toch de eerste keer zijn. Ze is inmiddels 8 maanden geweest en bij mijn ouders is ze ook helemaal thuis en ik weet 100% zeker dat ze er de allerbeste zorgen krijgt (nog beter dan bij ons thuis ), maar toch. Ik zal wel blij zijn zondag weer naar huis te gaan.
Vanmiddag bij de vlokkentest zei de gynacoloog dat ik eigenlijk geen bloed of vruchtwater mocht verliezen en dat ik rustig aan moest doen. Nu ging ik net naar de wc en mijn onderbroek was best nat, meer als normaal. Niet super veel meer, maar toch wel duidelijk meer en een beetje verspreid, normaal zit het meer op een plek. Ik ben zo bang dat het misgaat door die punctie! Had ik maar de vlokkentest gedaan. Ik wacht nog even of het zo blijft of erger wordt voordat ik het zieknhuis bel. Misschien is het wel helemaal niks en ben ik gewoon paranoia... Sorry, maar be gewoon zo bang
@morrighan... kan het niet wat urine zijn wat er "uitlekt", bij de zwangerschap van Ghislaine ha dik dat ook heel erg .. en bij deze uk zo nu en dan es.. ligt er denk ik ook net aan of het kindje niet op je blaas ligt!... ik hoop voor je dta het bij deze ene keer blijft en dta je je bezorgdheid, wat ik overigens heel goed kan snappen naast je neer kan leggen .. en idd misschien wle een strak plan om anders ff te bellen als je het echt niet vertrouwt... liefs miranda
Gewoon meteen bellen (zou ik doen), dan kunnen ze je gelijk duidelijkheid geven. Waarschijnlijk maak je je vandaag gewoon net iets drukker dan normaal, waardoor het misschien ook wel erger lijkt (weet ik niet hoor, ik kan me voorstellen dat ik dat zou hebben), en dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Gewoon lekker rustig aan doen, blijven liggen ofzo en je fijn laten verzorgen! Sterkte meis!
Hey meiden, Ik kom ook maar even mn neus weer laten zien. Ben de laatste week hier eigenlijk niet meer geweest, even afstand nemen. Voor mezelf is dat wel goed denk ik.. Af en toe lees ik nog wel mee hoor, maar actief deelnemen is er ff niet bij. Misschien komt dat wel weer, maar voorlopig voel ik me zo even beter. Misschien kunnen jullie t snappen, misschien niet. Maar als ik dan toch gemist wordt, laat ik maar wel even wat van me horen Alles gaat eigenlijk wel goed, de dagen gaan best snel voorbij, alweer bijna 15 weken. Ik weet gewoon al weer 10 weken dat ik zwanger ben. Jeetje, wat vliegt de tijd! Misselijkheid is weg, en de vermoeidheid wordt ook wat minder. Verder wel wat buikpijntjes, maar niets superheftigs. Al met al niets te klagen dus Ik wil iedereen veel succes en plezier blijven wensen, en voor sommigen die t nodig hebben, KOP OP! Liefs Chris
dag meiden kom even mijn banner checken gaat alles goed bij jullie? Ik kan echt niet volgen en heb niet zo vaak de tijd om alles bij te lezen dus ik hoop echt dat jullie het allemaal goed stellen! bij mij is het rustig momenteel, 13 juni volgende afspraak bij de gyn. dan zullen we het geslacht weten, we zijn zoooooooo benieuwd... anders heb ik nergens last van, alleen beetje lastige stoelgang, de laatste dagen wat krampen en diarree gehad... nog iemand last van? groetjessssssss julie xxxxxxx
Hoi meiden Hier ook ff kort berichtje, heb een verdrietige dag omdat een bekende van me is overleden vanmorgen aan kanker, 38 jaar jong en mama van 3 kinderen....hoewel ik haar niet eens zo heel goed kende hakt dit er wel even diep in. Morrighan bel de vk of de gyn en laat je geruststellen hoor! Laat je even weten hoe het met je is? Ik heb alles wel bijgelezen maar reageren komt nog wel ga zo lekker mijn bedje in ben al vanaf 6 uur vanmorgen in touw. xxx Roelie
Net het ziekhuis gebeld en de arts was nogal vaag, had een beetje het idee dat ie er niks mee kon/ het onzin vond. Nou maak ik me dus nog steeds zorgen. Vruchtwater schijnt zoet te ruiken en dat doet het net, maar had net wel een soort gelig draderig slijm in de pot liggen. Maak me zo'n zorgen! Misschien wel heel onterecht maar toch Als het morgenochtend nog zo is dan moet ik maar wer eens bellen...
Lekker he zo'n arts morrighan. Kan je wat mee. Heb je naar een arts van het ziekenhuis gebeld waar je onder behandeling bent? Misschien kan je de HApost bellen. Want je zal zo denk ik geen oog dicht doen vannacht. Pff meid ik zou niet in je schoenen willen staan. Sterkte er mee hoor. En als het je niet lekker zit. Gewoon weer die arts bellen. Luister naar je moedergevoel. Roelie, gecondoleerd met het verlies van je kennis. Is wel jong hoor 38 jaar.
Ik wordt er helemaal gek van! Heb naar het WKZ gebeld en volgens mij heeft er nu maar een arts dienst. Morgen gaat mijn partner een angel sound of iets dergelijks halen. Wou het eigenlijk niet doen, maar maak me zo'n zorgen. het liefst zou ik m vanavond nog willen hebben! Stom he dat je je zo'n zorgen maakt...
morrighan, Stom? Weet je, het zou pas stom zijn als je je niet zorgen zou maken. Natuurlijk doe je dat, het gaat om jullie kindje, het belangerijkste wat er is. Verlies nog vocht? of is het al wat minder geworden?
Tja heb het gevoel dat het wel ietsie meer is. het ruikt niet zoet zoals vruchtwater zou moeten ruiken, maar maak me zorgen over dat gelige draderige slijm. Had dat soort slijm ook bij mijn MK. de arts zei dat de afscheiding per dag kon verschillen, dus daar werd ik ook niet echt wijs uit... pfff ben helemaal uitgeput van de stress, maar kan ook niet echt slapen
morrgihan, fijn he artsen. Alsof het niets is. Vooral als je dit ook bij je MK had. Natuurlijk zal het goed gaan. Heb je niet een bad, zodat je eventjes kan ontspannen. Meid leef echt met je mee hoor. Ik wil je vannacht heel veel succes wensen. Wat zegt je mannetje er van. Misschien dat hij kan bellen, bereiken soms iets meer dan wij 'overbezorgde' vrouwtjes. Laat je het wel even weten morgen ochtend, hoe het gaat.
jeetje meis Zit net alles te lezen, pfff krijg er zelf al de zenuwen van, laat staan hou jij je voelt. Maar een fijne arts is dat zeg, NOT Kan je niet naar de ehbo gaan of je vk bellen, weet het ook niet roep maar iets, ohwww meis Geef je ff een dikke knuffel hoor, want id kan je nu wel gebruiken geloof ik en hou je in de gaten
@Tari Nee heb nog geen bad, die komt er wel in nieuwe huis maar heb ik nu even niks aan. En mijn "echtgenoot" is een vrouw dus die is net zo aan het stressen als ik Ze belt wel voor me, kopjes thee enzo gaan zo lekker in bed liggen. @ Ikke ik bel morgen nog een keer, ga nu proberen te slapen. Vind het heel lief dat jullie zo meeleven. Nou ga maar proberen te slapen