o, sorry, dat ik er vanuit ging de je partner een man is Best wel een blunder eigenlijk. Maar wel prettig dat ze je zo lief verzorgd. Heb je wel even nodig hoor. Meid probeer toch wat te slapen. En samen stressen kan ook prettig zijn, lucht ook wel eens op hoor.
Goedemorgen meiden Ben al weer actief deze morgen, normaal had ik ngo wel ff op mn bedje kunnen liggen maar moet zo naar de ha toe voor mn rug. Het gaat nu wel redelijk met mn rug, dus ben er uit voorzorg want weet hoe dit gaat uitpakken, straks kan ik geen kant meer op. Ben benieuwd wat de ha gaat zeggen, ken hem nog niet zo goed zit pas bij hem en dit is nu de 3de keer dat ik naar hem ga, dus moet hem nog een beetje leren kennen. Ga ook gelijk ff 2 irritatie plekken laten zien die op mn kin en tussen mn boobs zitten, dat heb ik sinds de zwangerschap en die jeuken echt verschrikkelijk. Dus ja ff afwachten moet er om 8.10 zijn Morrighan hoe is het met jou meis, is het allemaal weer wat rustiger?
Mogge Ik heb vandaag weinig tijd om te lezen en reageren, maar wilde toch ff kijken. Morrighan , hoe is het afgelopen nacht gegaan? Ciao Jolanda
Hallo damens, Ik ben een paar daagjes niet geweest, sorry. Ik heb wel alles gelezen van jullie en leef met jullie allemaal mee. Vanaf nu ga ik het weer goed bijhouden en reageren. Ik had even een hele erge dag ivm moederdag. Liefs Linda
heey meiden, morrigan hoe is het nu met je? verlies je nog vocht/slijm? roelie dat zou er bij mij ook in hakken hoor,dan ga je denken dat het bij jezelf ook kan gebeuren. gister anwar zijn verjaardag gevierd,lekker gezellig druk geweest.maar om half 6 was ik gebroken. vandaag zijn kinderfeestje,met 9 kindjes naar een speelboerderij. wel dubbel vandaag is het ook 5 jaar geleden dat een vriend van ons is overleden,hij had een auto ongeluk gehad op moederdag.
Niemand nog iets van Morrighan gehoord? Ben benieuwd, hoop het allerbeste voor der! En haar vrouw @Tari, ik denk dat iedereen er altijd vanuit gaat dat het een standaard gezin is van man-vrouw en kinderen, maja zo zie je maar het kan ook heel anders zijn heb hier nog geen mannen meegemaakt....en dan bedoel ik 2 mannen met een kindje.
hallo meiden Nou ben geweest, gelukkig nam deze ha echt de tijd voor me en keek ook zelf naar mn rug, dee mn andere huisarts nooit, die keek me meestal wazig aan Heb nu een verwijzing voor fysio gekregen, en moet het allemaal rustig aan doen, niet te zwaar tillen en alles een stapje terug, ohwjee dat gaat zwaar voor me worden. Hij denkt dat ik wel problemen ga krijgen met mn rug als ik verder in mn zwangerschap ben, ja daar was ik ook al bang voor hihihi Voor die irritatie plekken heb ik een zalf gekregen, het is een soort van exceem, komt vaker voor met zwangerschappen omdat je huid zo van slag is. Moet zeggen, ben blij dat ik deze ha heb, hij is vriendelijk en lekker direct maar is geen niet te beroerd om wat voor je te doen en neemt de tijd voor je joeppieeeeeeeeee
Goedemorgen allemaal, ff snel een berichtje, ga vandaag een dagje naar mijn ouders om te helpen voor te bereiden voor mijn vaders 60e verjaardag. Morrighan, is het met je meis, de nacht een beetje door gekomen? Ikke, fijn dat je zo'n aardige HA heb getroffen. Is toch altijd maar weer afwachten. Sinds ik verhuids ben (5 jr gelede) heb ik eindelijke ook een HA de je serieus neemt en de tijd voor je maakt. Hij zei na de 2e bevalling zelfs dat ik bij de 3e maar niet naar het ziekenhuis moest gaan om te bevallen anders zou de kleine onderweg geboren worden. Nou we gaan het afwachten, . Vond het wel aardig dat hij er niet vanuit ging dat het bij 2 zou blijven. (dit doen de meeste wel en kijken er raar als je zegt o, wij willen er in ieder geval 3. 3? Maar goed wijk een beetje af Lindapooh, hoe gaat het nu met je, kan me voorstellen dat moederdag niet echt een leuke dag was voor je. Nou ik laat het hier even bij. Prettige dag allemaal.
Morgen! ik hoop dat ik dit nog even bij jullie kwijt mag.... ben net bij de gyn geweest, die afspraak stond nog. Hem verteld van de miskraam op onze vakantie. Hij kon geen echo doen aangezien ik weer net ongi ben geworden....hmmm. Hij heeft een kansberekening gemaakt dat ik 66% kans heb om binnen het jaar weer zwanger te worden. Nou ik vind dat niet echt veel. Maar ja, we blijven positief denken en gaan gewoon weer gezellig aan de klus! Moet straks weer gaan werken, beh, helemaal geen zin in. Doei fijne dag
tuurlijk mag je je ei kwijt meis Raar dat hij geen echo kon doen eigelijk idd hmmm Hopelijk ben je weer snel zwanger meis en nog een dikke knuff
Nou ik ben weer terug van mijn werk, heb vanacht eigenlijk niet geslapen. Ik verlies nog steeds vocht maar niet zoveel meer, mijn zusje heeft dit ook meegemaakt tijdens de zwangerschap en zij heeft me gelukkig wat kunnen geruststellen. Voorlopig gaat alles goed. Vanmorgen het ZH gebeld, maar moest een uurtje later maar terug bellen dus ik heb het gelaten en ga het maar gewoon afwachten. Ik heb nog geen bloed gezien en mijn buikkramp is ook zo goed als over. Denk dat het gister gewoon een optelling van stress en onzekerheid en extra op dingen letten was. Ben nog steeds heel bezorgd hoor, zal dat ook wel blijven tot de uitslag er is maar ben nu gelukkig wel wat rustiger. @ Tari, wat missym zegt, iedereen gaat er eigenlijk van uit dat een gezin man-vrouw-kinderen is. Ik loop er ook niet mee te koop, vind dat niet echt nodig, maar ga er ook niet om liegen Neem je niks kwalijk hoor en t is ook geen blunder, geloof dat er op dit hele forum 3 zwangere lesbische vrouwen zijn Dus het is eigenlijk wel logisch dat je er niet bij nadenkt
Morrighan fijn te horen dat het wat beter met je gaat! Hopelijk gaat vanaf nu gewoon alles goed en heb je een prima uitslag volgende week en kun je eindelijk onbezorgd gaan genieten! Pfff ik heb vandaag een jankdag....ik woon in een klein dorp dus er heerst een behoorlijk verdrietige stemming hier, iedereen kende haar natuurlijk en ik ben erg gevoelig voor het sfeertje... Daarbij was vandaag een van de beste vriendjes van mijn oudste voor het laatst op school, die gaat verhuizen, zo'n 80 km verderop dus ook mijn oudste was zwaar verdrietig.... Het is hier de hele dag al tranen met tuiten huilen alles lijkt gewoon even somber vandaag...gelukkig begint hier de zon een beetje te schijnen dus ik ga zo even een tukje doen en hopelijk sta ik dan met een glimlach weer op.... Iedereen een fijne dag, ik zal wel een paar dagen niet online zijn ik ga genieten van een lang weekend met mijn gezin! xxx Roelie
morrighan fijn dat je je weer iets beter voelt. De onzekerheid is heel normaal. Het gaat wel om jullie baby he!. Ik hoop dat volgende week de uitslag goed zal zijn, en dat er weer wat van je zorgen verdwenen zijn. Met mij gaat het wel weer goed. Moederdag voorbij en de rest volgt vanzelf. Mogen ben ik alweer 16 weken. Maandag over 2 weken heb ik mijn uitgebreide echo en morgen over 4 weken mijn "pret"echo bij babyvieuw. Daar krijg je een uur lang een mooie echo met kleuren en zwart/wit foto's. Alle foto's op een CD en een DVD met alle beelden erop. Het zit bij ons vlakbij dus lang reizen hoeven wij gelukkig niet. Het is iets heel moois en zeldszaams voor nu en voor later. Ik wil het echt iedereen aanraden. Nauw iedereen een fijne avond toegewenst en tot snel
Hoi meiden Bedankt voor julie lieve reacties! Mijn vrouw heeft net een Angel Sound gehaal en we hebben het hartje gehoord dus ben nu wel gerustgesteld. Nu kan ik wanneer ik me ongerust voel de Angel Sound pakken en even luisteren. (wil het niet te vaak doen)
Gelukkig! Fijn idee dat als je echt té onzeker wordt, je eventjes kunt luisteren! Zet 'm op Roelie. Begrijpelijk dat het een heel erg trieste dag is voor jou/ jullie. Mvjanelle, gefeliciteerd met je zus. Waar blijft ze? Ik ga vanavond lekker naar de film met een vriendin, zin in! Vanavond is ook Bluesfestival in Zwolle, maar ik denk niet dat nog erg wakker ben als de film is afgelopen....
Hi allemaal Hier weer een berichtje.. Ben ik eindelijk net zo blij met mn afspraak met de vk, kan ik geen vrij van mn werk We zitten met onderbezetting, hebben een zieke, een collega die vakantie heeft - en dat was t. Als ik weg ben moet mn manager de boel draaiende houden, en 's middags heb ik ook al een afspraak voor de bouw van mn huis. Die was niet blij met mn vraag of ik vrij mocht omdat we veel moeten voorbereiden ivm de afspraak smiddags. Weet niet zo goed hoe dit aan te pakken. Eigenlijk zou ik verplicht vrij mogen, maar wil nog niet vertellen dat ik weer zwanger ben. En de vk krijg ik steeds niet te pakken om de afspraak te verzetten. Twijfel of ik gewoon 's ochtends bel dat ik naar de dokter moet - maar da's ook best asociaal en heeft ze vast door. Tsja wat nu? @Roelie: wat een naar verhaal! Dat zijn dingen die echt aangrijpend zijn en van wie je hoopt dat t niemand overkomt. Wij hebben het maar steeds over nieuw leven en beebies, terwijl dan zo dicht bij iemand die zo jong wegvalt. Bah. Het leven is soms zo oneerlijk.. Geniet maar van je lange weekend, even lekker ertussenuit! @Morrighan: Wat goed dat je wat gerustgesteld bent.. dat is wel even spannend. Wanneer weet je wat meer? Vind het eigenlijk wel heel leuk om te horen dat hier ook een vrouw-vrouw stel zwanger is! En wat goed dat je het hartje hebt gehoord! @Murmel: lekker op vakantie..! Ben jaloers.. Moet nog 3 maanden voordat t mijn beurt is. Maar wel lekker een lang weekend nog! @Missym: Blaasontsteking is vet naar. Heb er normaal ook veel last van en het schijnt met zwangerschap vaker voor te komen, dus is t wachten op de eerste keer. Krijg je dan eienlijk wel antibiotica? Had van de week een flyer in de bus van babydump.. allemaal leuke aanbiedingen, o.a. een leuke kinderwagen. Wil er zelf ook snel gaan kijken, veel plezier zondag! @Joha: proficiat en welkom! Hoop je hier nog vaker terug te zien en meer van je te horen. @Lenthe: goed om te horen dat t beter gaat met Sofia! Wel lekker een weekendje weg, geniet ervan.. maar voor het eerst je kleintje achterlaten bij anderen, is toch even slikken. Moest zelf al ee traantje laten toen onze hond wegens vakantie voor t eerst een nachtje naar t pension moest: 't blijft toch ook een beetje je zoon he? hihi @Chrissie: kan me voorstellen dat je even wat minder behoefte om te forummen hebt, komt bij mij ook met tijden hoor. En missen, tsja, vind het van iedereen leuk om af en toe te horen hoe het gaat! Geen nieuws is goed nieuws zeg ik maar.. succes en lekker doorzwangeren! Grts ma2be
@Morighan, fijn om te horen dat het weer gaat. Gelukkig dat je zus je gerust kon stellen en dat je het hartje meteen kon horen met Angel-sound. Ja en nu nog de uitslag. En wachten duurt altijd al zo lang. @Roelie begrijpelijk hoor zo'n huildag. Het is ook niet niets. @Ma2Be lastig dat je geen vrij kan krijgen, heb je eindelijk een afspraak, maar als je het verzet, komt het dan wel uit op het werk? Het is vooral na je miskraam wel zo prettig om zo snel mogelijk te kunnen, je wilt toch graag weten hoor lang je zwanger bent? @ruby, vandaag overleefd met 9 kids? Anwar een leuke verjaardag gehad en lekker verwend? Je zal wel bekaf wezen, na 2 van die drukke dagen. Hier gaat het eigelijk zijn gangetje. Heb af en toe wel last van bandenpijn, maar dat kan ook wel kloppen, groei toch wel aardig. Heb trouwens weer een leuke foto van mijn kids in mijn album gezet.
goeiemorgen meiden, gister een drukke dag gehad,eerst het kinderfeestje van anwar.2 auto'svol naar de speelboerderij.was wel heel leuk de kids hebben het echt naar hun zin gehad. toen ik thuis kwam vlug naar oma want die ging met de auto naar marokko.ff afscheid genomen en weer terug naar huis. toen kwam mijn schoonbroer met een busje om mijn huis leeg te halen want vandaag moet er geschilderd worden. ze hebben mijn vitrinekast laten vallen bij het inladen,gevolg:heel de straat vol met glas en geen deur meer erin.morgen maar ff kijken of dat te bestellen is. ik zit nu met mijn laptop in de kamer op de bank want voor de rest is het hier leeg zal dit weekend weinig kunnen posten,maar probeer van de week wel ff bij te lezen als mijn huisje weer klaar is.