November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Het zal toch niet waar zijn dat ik na 15 weken onbezorgde zwangerschap ineens offers moet gaan brengen aan de grote witte pot? :(
    Weg ontbijt :(

2. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Eh amaranta het is de bedoeling dat je met 15 weken toch beter ga voelen, haha.
    Wel erg vervelend meid, of heb je een griep onder je ledenen. Misschien de overgang van het weer en de drukte rondom je trouwen en vakantie.
    Beterschap hoor!

3. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Heej allemaal,

Heb geen tijd om te reageren op iedereen maar wou even vertellen dat we vanmorgen naar de verloskundige zijn geweest en alles perfect ging.

Weer een pak van me hart, zoveel stress gehad. :oops: maja ben nu superblij ookal zit ik met vette wallen omdat ik de hele nacht wakker lag, was zoo bang dat ze het hartje niet meer konden horen :(

4. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    missym, goed dat je het hartje gehoord heb. Kan me wel voorstellen dat je zenuwachtig was, vorige keer kreeg je met 13 weken toch slecht nieuws? Of haal ik je door elkaar met iemand anders?

Ga je nu wel lekker ontspannen en genieten!

5. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Met 16 weken ben ik toen me kindjes verloren. Maar goed was al vrij vroeg dat we wisten dat het niet goed zat....helaas!

Maja dit is nu heel anders dus het komt wel goed :) mag ook vaker komen bij de verloskundige om naar het hartje te luisten :D

6. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    dat is altijd prettig als dit mag.
    Bij mijn 1e voelde ik hem niet alle dagen, wanneer dat dus wel moest, maar dit kwam door een placenta aan buikzijde, maar mijn HA zei toen ook, je mag altijd langskomen om het hartje te horen.
    Alleen deze opmerking gaf mij toen al veel rust.

7. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Hai meiden
    Iedereen met een goede echo/bezoek aan de vk gefeliciteerd!
    Ik verbaas me erover hoe snel het allemaal gaat, volgens mij zijn we allemaal sowieso de 12 weken grens al gepasseerd en ik ben zelf morgen 15 weken.....wauw.
    Zo af en toe voel ik de kleine duidelijk fladderen lekker gevoel en volgende week woensdag weer naar de vk.
    Hier verder weinig te melden eigenlijk, ben erg verkouden en de kids beginnen ook te snotteren natuurlijk. En mijn oudste is op dit moment de avondvierdaagse aan het lopen.....ze dachten nog dat ik wel ff 5 km zou begeleiden nou nee dank je dit jaar maar ff niet ben al uitgeput als ik de trap op ben hahahaha :D

xxx Roelie

8. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    hallo meidne
    Vergeet gewoon af en toe hier te reageren schaam schaam schaam
    Maar ff een update van mij
    Vanmorgen naar de fysio geweest, oefeningen mee gekregen en moet volgende week terug komen, Zit allemaal flink vast, ja dat voelde ik al hihii

Ik voel jammer genoeg ons kleintje nog niet, kan niet wachten tot ik ukkie voel, maar geduld zal wel beloond worden denk ik zo

9. Ma2Be

Ma2Be Bekend lid

13 okt 2006
    994
    0
    0
    Hello
    Kom ff de banner checken :)
    Gelukkig mag ik donderdag gewoon vrij voor de verloskundige. Heb wel het offer moeten brengen dat ik toch echt de reden moest aangeven, terwijl ik daar nog liever wat langer mee had gewacht, maargoed t is voor een goed doel denk ik dan maar...

Ben moemoemoemoe.. maar gelukkig niet misselijk! Had mijn moeder ook geen last van tijdens haar zwangerschap - dus nou maar hopen dat dat zo blijft.

Begin op te zwellen.. let wel op wat ik eet, en je zou denken, zonder mn wijntjes dat dat aankomen wel mee zou vallen maar nee. Krijg al dikke armen en n plofbuik. Ga nu wel braaf 2x per week naar de sportschool - iets wat me eerder echt niet lukte :)

Donderdag echo! Zo spannend!

10. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Ma2Be spannend! Ben benieuwd hoe ver je bent.
    Fijn om te horen dat alles goed gaat. Denk je met het sporten er wel om dat je je zelf niet voorbij loopt?

Ikke, hopelijk gaan je oefeningen snel werken. Zodat je rug wat beterder gaat worden.

11. Rachel85

Rachel85 Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Wat is het rustig hier.
    Met mij en de beeb gaat alles goed was goed gegroeit heb alleen het hartje niet gehoord. wel duidelijk zien kloppen op het scherm.

12. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Tari: succes met het opruimen van de kamer. Hoop dat het een mooi babykamertje wordt

missym: ik vind het fijn om te horen dat alles bij de VK goed was

ikke: ik hoop voor je dat de oefeningen van de fysio goed gaan werken en dat de pijn snel minder wordt

ma2be: ik hoop dat bij de echo er alles goed uitziet. Ik ben benieuwd hoever je zwanger bent, en hoop van ganzer harte dat het nu wel goed blijft gaan.

Rachel85: fijn dat de controle goed was en dat je je ukkie weer hebt gezien.

Hier gaat verder alles goed, heb weinig nieuws verder te melden. Alleen dat ik over 13 nachtjes slapen mijn uitgebreide echo al weer heb. Ik vind de tijd nu echt snel voorbij gaan.

Groetjes en tot snel
    Linda

13. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Zeker rustig hier op het moment.

Vanmorgen naar de VK geweest en het mooiste geluid ter wereld gehoord! :) De bloedtesten waren allemaal negatief, dus dat is positief :) Alleen snap ik de termijn niet helemaal meer...Volgens haar computerberekening was ik vandaag 12wkn1 dag met als uitgerekende datum 27 november. Ik kom zelf op 12wkn6dgn met als uitgerekende datum 1 december (obv de termijnecho). Als ik uitga van uitgerekende datum 27 november kom ik zelf op precies 13wkn vandaag?! Ikke niet meer snappe....

14. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    @barbabintje, ik snap hem ook niet!

Ik ben vandaag 14 weken en uitgerekend op 20 november...

15. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    kwam ff kijken,maar heb niet veel te melden.
    mijn hormonen spelen alleen heel hoog op,ben net bij mijn mannetje geweest maar na een half uur met knallende ruzie vertrokken.

was vanmorgen om kwart voor 5 wakker dus slaaptekort zal ook wel meespelen.

16. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Hee meiden, ik ben ook weer terug. Heerlijk weekend gehad, ook geweldig om even (bijna) helemaal geen verantwoordelijkheid voor Sofia te hebben :oops: . We waren wel superblij om haar weer te zien natuurlijk!

Iedereen die weer fijne dingen heeft gezien/ gehoord bij de vk, gefeliciteerd! Ik denk dat wij over een week of twee voor een pretecho gaan. Bij Sofia had ik destijds veel meer echo's gehad, vanwege de bloedingen, en nu misik mijn beebje een beetje...

17. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Is het bij jullie al zichtbaar?

Bij mij nog totaaal niet! Heb wel een btje een buikje, maar dat lijkt meer overtollig vet :) kan ook al me kleren nog aan. Wel heb ik s'avonds last van een wat opgezette buik maar voor de rest helemaal niks!

18. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Ja, dat komt overeen met 'mijn' berekeningswijze. Hiermee bedoel ik dus uitgaande van de 1ste dag van de laatste menstruatie en dan 9 maanden + 1 wk erbij optellen.

Naja, op zich maakt het ook niet heel veel uit of het nou 12 of 13 weken is. Ik zal het de volgende keer nog eens vragen aan de vk.

Enne je laatste vraag: bij mij zie je al best wel een bolletje. In mijn album staat een foto van 2 weken geleden. Mensen die me niet kennen, zien het nog niet, maar mensen die me wel kennen (heb normaal een veel plattere buik) die zien het wel. Ik draag al een paar weken geen normale broeken meer. Heb normaal van die heupbroeken en dan zit de knoop precies naar in mijn buik te prikken aan het einde van de dag. Maar zw-broeken zijn nog wel een beetje aan de wijde kant. Het zal zich wel snel genoeg vullen :)

19. Niet meer actief

Hee meiden, allemaal leuke echo's en vk bezoekjes gehad zie ik... Toppie!

Ik mag 5 juni weer naar de vk en 19 juni voor de 20 weken echo...heb vandaag overduidelijk het beebje gevoeld! Da's echt zo'n raar gevoel...
    Mannetje weet het nog niet eens...zat op het werk toen ik het voelde "kloppen" ...heel apart !

Spullen voor de beeb hebben we al best veel, kan het niet laten om spulletjes te kopen...hebben het kamertje van mijn schoonzus gekregen. Van mijn ouders kregen we de kinderwagen, maxi-cosi enz cadeau dus die staat in bestelling...vorige week hebben we en badset gekocht...
    Het is ook allemaal zooooo leuk ! :) :)

Wij gaan de tweede en derde week van juli lekker naar het vakantiehuis van mijn ouders in Frankrijk en in augustus nog een weekje Landal...nog ff lekker relaxen en dan zijn we ook (alweer) 2 jaar getrouwd...

Verder niet veel nieuws onder de zon..

20. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik heb vandaag 2 buikbanden gekregen. Eentje met don't touch en eentje met een vraagteken. Nog voor moederdag :)

Deel Deze Pagina