November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Hoihoi,

Leuk om te horen dat de gene die moesten een goede controle hadden.

Jen apart gevoel he dat de beeb beweegt. Lekker van genieten hoor. Hoop dat je mannetje he gauw mag gaan voelen.

Ruby, dat is minder zo'n knallende ruzie, vooral omdat je het niet ffies kan uitpraten 's avonds en slaap gebrek is dan niet echt bevordelijk.

Tja en een buikje, het is hier al behoorlijk zichtbaar. Zie maar in mijn album. Deze week nog ffies nieuwe maken.

Vandaag naar de bedrijfsarts geweest, was ee nieuwe, maar een onwijs aardige man.
    Mag zowiezo nog tot half juni thuis blijven en dan voor halve dagen weer gaan proberen. En dan begin juli pas weer volledig. Door 3 jaar stress en slaapgebrek kwam het er op neer dat ik behoorlijk oververmoeid ben. hij had al in de gaten dat ik enorm zenuwachtig was. Kon bijna wel huilen bij sommige vragen. :oops: Maar goed ff slikken. Ging nog goed.
    Ben de hele dag al onrustig in mijn lijf. Net ff lekker wat planten in de tuin gezet. Nou ja heeft mijn mannetje gedaan op mijn aanwijzingen :)
    Moet van de bedrijfsarts gewoon leuke dingen gaan doen zonder dat ik me schuldig hoef te voelen naar het werk toe. Tja makkelijk gezegd dan gedaan. :rolleyes:

Maar merk wel dat het wat beterder gaat, begin alleen wat meer last van mijn onderrug (bekken) te krijgen, herken dit van mijn vorige zwangerschap.

Oh ja we zijn ook al uit een naam voor een meisje, een jongen nog niet. Maar misschien is dat niet nodig ;)

Nou dat was het maar weer ff.
    Sorry voor het lange verhaal :oops:

Weltrusten, melanie

2. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Had gisteren een geboortekaartje in de bus. Merel is geboren.
    Ik vind het geen lelijke naam maar ik zou er zelf nooit voor gaan.

3. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Bij Merel moet ik gelijk denken aan de reclame van LOI :oops:
    Ik kreeg vorige week een kaartje van een kennisje en haar dochter heet Marijn. Zou niet mijn keuze zijn, maar het is wel een hele toepasselijke naam voor hun. De achternaam van het gezin is Schipper en hij heeft de zeevaartschool gedaan. En aangezien de naam Zee betekent, vond ik dat dan wel weer heel erg leuk.

4. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    tari zooo wat heb jij al een buik zeg. Als ik het vergelijk met mijn 14 weken en 1 dag...ik ben nog net zoals voor de zwangerschap. Zal even kijken of ik vanavond een fotootje kan plaatsen nu maar weer aan het werk :)

Niet heel veel bijzonders gedaan nog. Ben met hemelvaartsdag wel wezen kijken bij baby dump, kids planet en prenetal in Utrecht. Erg leuke spulletjes allemaal! Al wel wat babykleertjes gekregen maar nog zelf niks gekocht :rolleyes: misschien toch nog een btje angstig! Komt wel...

We hebben besloten de babykamer te bestellen via de wehkamp, kamertje "klassiek" vind het een mooie prijs en een leuke kamer! Kan ik lekker het badje en een wipstoeltje en flesjes en nog meer dingetjes bestellen en alles op tijd in huis hebben! Wij zaten namelijk een btje in de knoop met de vakantie die we in augustus gepland hadden en via de wehkamp kunnen we dan ruim op tijd met alles klaar zijn :)

Ik ga het deze week op me werk vertellen, zijn al een aantal collega's die er van op de hoogte zijn moet alleen me manager nog even inlichten :oops: zal wel goed komen haha!

Verder ben ik op zoek naar leuke sites waar je zwangerschapskleding kan bestellen, dus alle tips zijn welkom ;)

Groetjes!

5. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    over geboortekaartjes gesproken....

ben al eens aan het rondkijken geweest maar kan niks leuks vinden.
    wil een kaartje met twee grote broers met een baby.
    en ik hou wel van die "kampkaartjes"hahaha.(veel goude randjes en zo).

mijn buikje is ongeveer net als die van tari,krijg de foto niet verkleind dus kan hem niet in mijn album zetten.
    iemand zei van de week "goh je hoeft niet meer zo lang hé...."
    nou nog 24 weken :(

Manlief heeft gister nog gebeld,nog niet uitgepraat helaas,hij is gewoon kwaad dat ik gordijnen heb gekocht en dat hij er niet bij was. ja jammer voor hem maar hij is er nou eenmaal niet.donderdag komen ze de gordijnen hangen . en zaterdag komt mijn mannetje op verlof misschien draait hij wel bij als hij ze ziet. (of gaat uit zijn dak,ze zijn nl. roze)

vroeg me trouwens ook af hoe het met...(kan niet op de naam komen) is.die een vruchtwaterpunctie had gehad?

6. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    o ja dinsdag hebben we de pretecho...dan weet ik misschien wat we krijgen.

ben zooooo nieuwsgierig

7. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    goeiemorgen allemaal.

Mensen verbazen zich bij mij er ook over dat ik 'nog' maar 16 weken zwanger ben. Of de vraag eh zijn het er geen 2? Nou nee maar het is wel de derde.

Ruby, spannend volgende de week je pretecho. Ik wil deze zo rond de 27/30 weken laten doen. Anders duurt het laatste stukje zo lang.
    Vervelend dat je ruzie kan hebben over zoiets simpels. Maar ik denk ook wel dat hij bij draait als hij ze ziet hangen. Het zal eerder zijn onmacht zijn dat hij er niet bij kan zijn om te beslissen.
    Maar wel fijn dat hij zaterdag al met verlof mag. Het word ook nog mooi weer.

Wij willen deze rond een geboortekaartej met een foto van de baby en de jongens erbij, of met nog een foto als ik nog zwanger ben. Zit hier toevallig in het dorp. Dus binnekort maar eens informeren.

Zaterdag gaan wij even naar een babyzaak, even rond snuffelen. En alvast het verjaardagcadeautje voor Zefanja op halen. Een duplo trein via internet (MP)dan zijn ze tenminste nog te betalen. Dan kan ik van de zomer alvast voor de sinterklaas cadeau's aan de gang. Tja tegen die tijd red ik dat niet meer. En nu kan ik het gespreid doen, ben ik niet in 1 keer zoveel geld kwijt. Wel vree :) md ook al vast sinterklaascadeautje voor de baby kopen. ;)

:) Waar je al niet mee bezig ben.

Marijn vind ik trouwens wel een leuke naam, maar ik weet niet of ik dit voor een meisje zo leuk vind. Vind het eerder een jongensnaam.

8. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Oeps sorry...de naam van die kennis was een tikfoutje: het moet zijn "Marin" en niet "Marijn" ....

9. Jente

Jente Actief lid

18 feb 2007
    273
    0
    0
    Zo, ik laat ook maar eens wat van mij horen.
    Ik ben gisteren weer bij de verloskundige geweest en het hartje gehoord. Jippie! Ik vond het nog wel een beetje spannend. De echo was alweer 4 weken geleden en je weet nooit wat er in die weken gebeurd. Al had ik er wel vertrouwen in, maar toch ... af en toe ...
    Mijn buik groeit goed en is nu goed te zien. Ik zal eens foto's maken. De laatste foto is alweer 4 weken geleden en toen was er nog veel minder te zien.
    Ik voel mij steeds beter. Minder moe, minder misselijk. Alleen af en toe last van lage bloeddruk en heel veel last van obstipatie. Weten jullie trouwens wat goed helpt als je last hebt van obstipatie? sinaasappelsap met olie! Wow, wat een wondermiddel!

Het is trouwens de laatste tijd rustig op het forum. Hoe komt dat toch? Misschien scheelt het dat iedereen de spannende tijd voorbij is en de omgeving het nu weet. Dan kun je er meer met mensen in je omgeving over praten.

Ik zit ook al over het geboortekaartje na te denken. Wij houden van vrolijke, gekleurde kaarten en die zijn moeilijk te krijgen. Maar, ik heb nu wel wat sites op internet gevonden die erg leuke hebben (bijv. die van hipdesign).

Ik hoop vandaag een heel leuk pakket zwangerschapskleding binnen te krijgen (via mp gekocht). Zit al de hele dag vol spanning op de postbode te wachten.

Jente

10. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ben vanmorgen naar de stad geweest,heb een broek van mamalicious gekocht met een truitje en twee buikbanden.een speen van papa is the best en een mobiel voor boven de box.

en bij de eos mijn kadodoos opgehaald,zat niet veel in zwitsal doekjes en een bewaardoos en heel veel boekjes.wel leuk om te lezen.

11. Jente

Jente Actief lid

18 feb 2007
    273
    0
    0
    @ Ruby: ik wist niet dat je al zo vroeg een kadodoos op kan halen. Leuk! Ik heb mij wel voor 3 dozen aangemeld (prenatal, etos en kruidvat). Ik benieuwd wanneer de eerste opgehaald kan worden. Ik dacht dat ik dat bij mijn dochtertje pas met 6 maanden kon doen.

Ik ga weer aan het werk. Ben nu van huis uit aan het werk en wil het een en ander af hebben voor mijn dochtertje wakker wordt.

Jente

12. Morrighan

Morrighan Bekend lid

21 nov 2006
    611
    0
    0
    Utrecht
    Ja sorry :oops: ben door alle stress vergeten te posten.

Nou hier nog steeds geen uitslag, ze waren vergeten dat hemelvaart er nog tussen zat en dat het kweken zowiezo al 8 dagen duurt!

Heb net nog gebeld... maar nog niets bekend. Misschien dat het later vandaag nog komt.

De receptioniste van de genetica houd het een beetje in de gaten voor me vandaag en belt even als de uitslag vandaag nog komt. (ze bellen ook als het fout is, dus dubbele zenuwen als de tel gaat vandaag)

Ben echt op van de zenuwen :(

Laat jullie het weten als ik wat meer weet!

13. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Net aan me manager verteld dat ik zwanger ben en hij reageerde SUPERpositief! Echt heel leuk! :)

14. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Heey ladies, na heeeele lange tijd ook weer een berichtje van mij! Alles gaat goed hier, de beeb groeit goed en verder geen gekke dingen. Alweer 16 weken.....ppppffff wat gaat dat snel zeg! Heeel misschien hebben we vanavond een pretecho, kan om 18.00 uur bellen of er voor vanavond een plekje vrij is, dus spannend! Weet iemand al het geslacht van zijn beebje, of wil het weten? Als ze het kunnen zien, willen we het wel weten, al lijkt me 16 weken wat vroeg.

Liefs,
    Natasja

15. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Missym, wat een opluchting dat je baas zo goed reageerde. Je zag er tenslotte nogal tegenop!

Wij weten nog niet f we met de 20wkn echo het geslacht willen weten...

16. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ehm Ruby,
    Ken je de rook&waterschade in Eindhoven? De vestiging op de hoek bij het Trudoplein heeft heel veel babyspullen. Ik ga er dalijk effe naar toe. Ze hebben er kinderwagens en kleertjes (aldus oma's)

17. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ja ben heeel erg opgelucht!

Ik heb vanmorgen een afspraak gemaakt voor een pretecho met 17 weken in spijkenisse. Eindje rijden, maar wel erg goedkoop :)

en hun beweren dan het geslacht te kunnen zien en mochten ze het niet zien mogen we gratis terug komen

18. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Wat kost het dan MissyM?

19. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    o ja amarante kan ik morgen wel ff gaan kijken,vind alleen de spullen van rookschade altijd zo vies.laat ff weten of het iets is daar.

ik heb dinsdag mijn pretecho,kost 80 euro en als je de 2e keer weer in je zwangerschap gaat 50 euro.
    ik ga in son,moet een hele lieve vrouw zijn die het doet.

20. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Als wij gaan dan gaan wij ook naar Son, maar we weten nog niet wat te doen.

Deel Deze Pagina