November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    heb net een echo gehad en ze kunnen niet met 100% zekerheid zeggen maar waarschijnlijk krijg ik weer een knul. :)

2. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Wanneer is je 20 wkn echo Ruby?
    Teleurgesteld?

3. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Wat leuk dat sommigen al weten wat ze krijgen! Kan echt niet wachten. Gefeliciteerd Ruby, wordt echt een mannenhuishouden straks. Je weet wat ze zeggen he: als enige vrouw in huis wordt je op handen gedragen.

Ik heb zo'n mooie meisjesnaam bedacht (vind ik zelf) dat ik nu hoop op een meisje, haha.

4. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ik ben zeker niet teleurgesteld,ik rekende er al op mijn gevoel zei het al.
    alleen mijn vriend hoopte heel erg op een meisje omdat mijn jongens alletwee heel erg aan mij hangen.hij dacht een dochter voor zich te krijgen die de hele dag achter hem aan hobbelt.

5. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    En wat zei de chinese kalender morrighan en ruby?

6. Jente

Jente Actief lid

18 feb 2007
    273
    0
    0
    Ja, dat zeiden ze toen bij het bureau zelf. Anders is het beetje nog erg dun, iel. Als je het juist weer later doet, is het moeilijk in beeld te krijgen.

Jente

7. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    een meisje :)

maar weet het nog niet zeker.

mijn vriend zei we zullen dinsdag wel zien bij de pretecho :)
    hij gelooft het pas als hij het zelf ziet.

8. Ma2Be

Ma2Be Bekend lid

13 okt 2006
    994
    0
    0
    Pompidompidom ik ben zo blij!

Vandaag intake bij de vk en we hebben een hartje gezien :) :) :)

Ben wel veel (ca 1.5 week) korter zwanger dan ik zelf dacht.. Ze konden het nog niet heel goed meten, maar het kwam uit op 7mm en 6.5 weken.
    Het voordeel dat ze het nog niet heel duidelijk konden zien vandaag, is dat ik over een maandje weer terug mag komen om de datum precies te bepalen (en om te zien of alles nog goed is!)..

Voorlopig uitgerekende datum: 12 januari 2008. Ik ben de eerste Januari moeder in de praktijk!

Groetjes Ma2Be
    PS echo foto morgen even inscannen - 't is nu al een knapperd die kleine van ons :)

9. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    waar zijn tari en roelie eigenlijk gebleven?

10. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Hoi allemaal,
    op dit tijdstip toch nog ff eenberichtje. (gohst whisepere en house zijn nu pas afgelopen) Ik las namelijk dat ik gemist werd ;) :)

Ben twee dagen bij mijn ouders geweest. Mijn vriend moest met spoed hun auto repareren, en aangezien hij automonteur is.
    Onze caravan staat daar gestald en het was nogal laat voordat hij er gisteravond mee stopte, dus we waren maar blijven slapen. De kinderen zouden even goed al een nachtje blijven. en het is voor mijn vriend ook nog dichter bij zijn werk.

Morrighan ik las dat het een jongen word. Gefeliciteerd, leuk joh dat jullie het al weten.
    Ruby bij jullie ook een jongen op komst. Leuk dat dit klopt met je gevoel. En de enige vrouw in huis zijn is toch niet verkeerd?!

Ik heb heel sterk het gevoel dat het deze keer een meid word. Maar ja nog een paar weken wachten en dan weten we hopelijk wat meer.
    En nee het maakt me echt niet uit als het wel een jongen word.
    (De chinese kalender zegt bij ons een meisje.)

Toen wij voor allebei de jongens voor een pretecho gingen (3d/4d) werd ons ook geadviseerd om dit rond 27 weken te laten doen. Dan had je het mooiste resultaat.
    Ik doe het ook niet eerder dan 20 wkn, want dan duurt het eind zo lang. Van 12 naar 20 wkn vind ik nog te overbruggen, de vorige keer moesten wij van 8 tot 36 wkn wachten tot we weer een echo kregen.
    Wij laten deze keer ook weer met 27 a 30 wkn een pretecho maken.

verders gaat het hier met ups en downs, maar de kleine had vanmorgen besloten om mama maar eens een flinke schop te verkopen, moest zeker mijn bed uit :D

nou dat was het wel eventjes voor vandaag.
    weltrusten.

11. Natasja1402

Natasja1402 Bekend lid

2 apr 2006
    556
    0
    0
    mama
    Nijverdal
    Ik heb de pretecho bij baby in zicht gedaan, in Raalte (overijssel). We hebben het ook nu al gedaan omdat het zo goedkoop was ;) ik denk dat we zo rond 28 weken nog wel een keertje gaan.

Ik ben echt wel heel nieuwsgierig naar het geslacht, niet dat we een voorkeur hebben. Onze dochter zegt steeds dat ze een broertje krijgt, nouja ze moet nog ff geduld hebben haha.

Het is mij wel vaak opgevallen dat mensen die in de zelfde tijd bevallen vaak hetzelfde geslacht krijgen...in de tijd van mijn dochter waren het ook allemaal meisjes die geboren werden (op een paar uitzonderingen na dan). Ik heb nu zo'n gevoel dat het veel jongens zijn in november....

12. Morrighan

Morrighan Bekend lid

21 nov 2006
    611
    0
    0
    Utrecht
    De Chinese kalender klopte bij mij :D

Maar bij mijn collega juist weer niet, toch een kansberekening hoor, geloof er niet zo in. heb een onderzoekje gedaan met mensen bij mij in de buurt en ongeveer de helft klopte. maar da's ook niet zo moeilijk met 2 keuzes :)

Verder vandaag jongenskleding gekocht en zoooooo leuk.

Mijn buik begint overigens al flink te groeien hoor!
    Maar de kleine loopt dan ook 5 dagen voor in de groei en ik hou nogal snel vocht vast.

Heb mijn eerste positie topje al gekocht :D :D

13. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    goh wat gek...ook al zegt mijn gevoel dat het een jongen is en de echo van gister ook toch twijfel ik.ben wel heel blij met nog een jongen en het maakt mij echt niet uit wat het word maar vind het toch wel jammer voor mijn vriend.hij hoopte zo op een meisje.

zijn reactie "weer een zoon? shittttttt" hij kon verder ook niet veel uitbrengen.
    maar dinsdag bij de pretecho is hij erbij dan is het misschien anders als hij het zelf kan zien.

mijn idee voor de kinderwagen is nu ook veranderd,wil nu een zandkleurige lijkt me toch mooier.

jeetje ga nog maar ff na zitten denken... :) :) word dus toch echt een jongensmoeder !

14. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ja een jongensmoeder ben ik al,maar ik krijg nu defenitief nooit een dochter want word na de bevalling gesteriliseerd.

15. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    goedemorgen allemaal,

Morrighan, leuk dat je al wat kleertjes kan kopen nu voor de kleine.

Ruby, dat lijkt me dan toch ook wel een vreemd idee. Want dan is dit je laatste keer zwanger. Moet je daar niet erg aan wennen?

Bij ons is het niet zeker of er nog eentje hierna komt. We zien het wel, maar het is voorlopig met 3 genoeg hoor en misschien blijft dat ook wel zo. Maar misschien ook niet. Wij zijn daar nog niet over uit. Eerst maar is deze zwangerschap afronden.
    Kan bijna niet wachten op de 20 wkn echo, wil zo graag weten wat het word.

Fijn ruby, dat je man van het weekend weer thuis is, heb je dan ook niet de neiging om allemaal leuke dingen te gaan plannen?

Wij gaan 2e pinksterdag naar Karwei een laminaatvloer op halen voor de babykamer. Amerikaans eiken.
    Is in ieder geval een begin.

16. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    wow ik wil ook weten wat het word :rolleyes: nog 2 weken en 4 dagen :oops:

Ik heb gister een rosefleeceinwikkelbabydeken gekocht, ik hoop zo op een meid :( zal wel een btje teleurgesteld zijn als het een jongen word (hoe gek dat ook klinkt). Tuurlijk prioriteit nummer 1 dat het gezond is maar als ik mocht kiezen koos ik voor een meid!

Ben ook zooo benieuwd, wil ook pas met de babykamer beginnen als ik weet wat het word :rolleyes:

Verder gaat het hier wel goed, ben wel toe aan het weekend! Gister lekker ghostwhisperer en house gekeken :)

Vandaag ga ik niks doen, werken na het werk eten en medium kijken :D

17. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Goedemorgen!
    Ik word gemist zag ik :)
    Ik heb van de week wel steeds meegelezen hoor, maar ik had gewoon een hele drukke hectische week en kwam niet aan reageren toe!

Leuk dat sommigen al weten wat het word! Ik moet daar nog 5 weekjes op wachten maar ik wil het ook zo graag weten! Voor mijn gevoel word het een jongen....we zullen zien!

Verder gaat het met iedereen goed las ik!

Hier eigenlijk ook weinig nieuws, ben erg druk geweest en had niet zo'n hele leuke week en waarschijnlijk komt het door de stress maar ik heb beeb al een dag of 3 niet meer gevoeld....het zegt niks natuurlijk maar stiekem maak ik me toch een beetje zorgen. Ik heb nogal wat op mijn bordje gehad de laatste weken vraag me toch af of het invloed heeft maar om er nou de verloskundige voor te bellen....lijkt me ook weer wat overdreven....ik moet woensdag voor controle en dan zal alles wel goed wezen, waarschijnlijk is beeb net zo moe als ik....

Nou ik ga ff snel mijn dingen doen en dan vanmiddag naar de kinderarts met mijn jongste voor de a.k.k. (algemene kleuter keuring ) :)

xxx Roelie

18. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Roelie, vervelend dat je een rot week heb gehad, vooral als je de kleine hierdoor niet zo vaak meer voeld. Maar in dit stadium hoef je de baby ook nog niet alle dagen te voelen. Ik voel de kleine ook niet zo vaak, ik ben dan ook een erg druk iemand, die te weinig ontspand(tja vandaar dat ik nu verplicht ziekthuis zit van het werk)

Probeer je niet te veel te druk te maken, :D makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het. Maar de kleine zal zich wel weer melden dan.

Jouw kinderen welk geslacht hebben die (sorry, dat ik het niet onthouden heb). Had je het bij de vorige 2 ook goed gevoeld?

19. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    roeli heeft geloof ik ook twee jongens,moet wel lachen als we alledrie nou weer een zoon krijgen :)

20. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    haha ruby, dat zou wel lachen zijn zeg. Wil roelie het ook weten wat het word?

Deel Deze Pagina