November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rachel85

Rachel85 Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Ik laat me eigen hier ook weer even zien. Heb het erg druk gehad. Manlief heeft de auto kapot en moest een nieuwe motorblok in dus ik heb hem van het weekend geholpen samen met een vriendin later is het broertje (hij is automonteur) van die vriendin hier geweest en heeft mijn man geholpen.
    2e pinksterdag zijn we wezen shoppen voor de babykamer hebben nu een mooi zeil gekocht.

a.s zaterdag hebben mijn man en ik een klein feestje we zijn dan een jaar getrouwd. Ik wou eigenlijk een weekendje weg maar nu hoorde ik dat die persoon die komt stucen het alleen a.s weekend kan.
    Ach aan de andere kant over 5 weken gaan we op vakantie dus mag ook weer niet klagen.

Verders gaat hier alles goed met mij.

Weet iemand hoeveel mensen je mee mag nemen naar een 20 weken echo mij moeder en mijn schoonzusje willen ook heel graag mee

2. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Wij gaan met ze 4tjes erheen. Me vriend, ik en me schoonouders :D op hun site stond dat dat mogelijk was!

Even een vraagje aan jullie alle...hoeveel zwangerschapsbroeken en truitjes (niet echt zwangerschaps maar wat je nog aan kan) heb je nodig?

3. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ik net bellen voor een afspraak bij dat pretecho bureau, heb een afspraak zaterdag 9 juni, dus ik vragen mocht u het geslacht niet kunnen zien mogen we dan gratis terug komen? Zegt hij nou tegenwoordig vraag ik dan eerst hoeveel de persoon weegt want ik had vorige week een vrouw van 150 kg en die wou ook gratis terug komen maar 150 kg ik ben toch geen helderziende hihihi :) ik kon er wel om lachen zo'n eerlijke rechtdoorzee vent.

* sorry als ik nu iemand kwets die wat zwaarder is *

4. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    hedenmorgen is er ook niemand?

Ruby wat is de uitslag?

5. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0

Jaaaaaaaaaaaa ik ben er wel :)
    Hier weinig te melden ben vandaag 16 weken wauw het gaat echt hard!
    Mijn oudste zoon is met mijn man mee op de vrachtwagen en de jongste een dagje naar oma dus ik ga zo eens even boodschappen doen de kasten zijn hier flink leeg! Ik ga naar de Action en de Lidl gelijk voor een goeie maand inslaan :)
    Verder een beetje mijn huis soppen is ook wel weer nodig en dan is de dag ook wel weer om denk ik....
    Morgen om 10.15 naar de vk en verder deze week eigenlijk weinig bijzonders, de jongens hebben een weekje vakantie dus ik wil proberen om nog wat leuks met ze te doen...als het weer tenminste een beetje meewerkt!

Ruby spannend ik ben heel benieuwd!
    Amaranta ik vind 9000 ook veel hoor....en het is best te doen hoor een 3 deurs en een baby, ik denk dat het een kwestie van gewenning is.
    Rachel alvast gefeliciteerd met je 1-jarig huwelijk!

Fijn om te lezen dat het met iedereen weer redelijk goed gaat!

Moet trouwens vreselijk lachen om mijn banner...pfffff praat me niet over opstandige darmen :oops: :D

xxx Roelie

6. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Ikke ben er ook (even)!

Hier gaat alles lekker, vandaag 14 weken en voel me prima. Neef is lekker bezig met het in elkaar zetten van onze maatwerkcommode en gaat volgende week verder met laminaat leggen. :)

Qua zw-kleding heb ik:

2 spijkerbroeken (1 gekregen en 1 in de aanbieding)
    1 linnen broek
    2 3-kwartbroeken (zwart en wit)
    1 nette lange zwarte broek
    1 zw-rok (aanbieding)
    1 korte broek

en verder een hoop jurkjes en tuniekjes, maar die kan ik na de zw ook nog aan, is niet speciaal zw-kleding.

7. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    @barbapintje, jij hebt best veel kleding maar jij heb het nu ook al aan. Ik heb nog gewoon mijn normale broeken aan, ookal pas ik de helft niet meer heb er nu nog 3 ofzo die ik aan kan en heb 1 linnen zwangerschapsbroek en gister op mp 3 nette broeken gekocht. Ik wil graag ook nog een spijkerbroek wel lastig dat je en zomer en winterkleding nodig hebt voor oktober november..

8. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    een jongen !!!!!!!! ik heb dadelijk de 3 musketiers,ben zoooooooooooooo blij (manlief is echt een beetje teleurgesteld)

9. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    GEFELICITEERD! Leuk joh, allemaal jochies! Geniet ervan!

10. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    geweldig Ruby, strakkies 3 jongens.
    Maar hoe vond je man de echo verder? Zet je nog wel ff een foto van het bewijs ;) is e album. :D

Ik heb maar 2 positiebroeken en wel een heleboel t-shirts, met kleine kinderen red je het hiermee niet langer dan een dag ;)
    Ik heb wel meer broeken, maar die pas ik niet meer doordat ik 12 kilo ben afgevallen in vergelijking met mijn 1e zwangerschap. Dus moet er nog wel wat bij en bovendien is dat alleen maar winterkleding. Mag ik toch nog wat kopen.

Hier ook niet al te veel te melden, vandaag weer op de toekomstige babykamer bezig. Kledingkast aan het uitruimen.
    Onze zonnebank nog te koop zetten en de babykamer van Zefanja.
    Ruimt weer lekker op.

11. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    @missym, ja ik draag alleen nog maar zw-broeken. En inderdaad balen dat het zowel winter als zomerkleding moet zijn voor ons he ;)

Je kunt je eigen broeken nog wel wat langer doordragen als je een knoopje en een stukje elastiek gebruikt. Zelf vind het niet mooi zitten, want ik draag meestal aansluitende shirts, maar als je een blouse ofzo draagt, dan is er niemand die er wat van ziet.

@ruby, wat stoer 3 ventjes! Je man draait vast wel bij, toch?

12. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    gefeliciteeerd!

Ik snap wel dat hij een btje teleurgesteld is, ik zou dat ook wel zijn. Wil ook heel graag een meid... :oops:

13. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    foto's staan in mijn album :)

manlief is al bijgedraaid maar moet gewoon ff wennen aan het idee.
    ga morgen gelijk shoppen.
    alles wat limegroen is,is niet meer veilig haha

14. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    @ruby Fabian, mijn jongste zoontje kan je nu wel weghalen in je album ;)

15. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Ruby GEFELICITEERD!!!!!!!!!

Jeeee 3 jongens.....heb zo het vermoeden dat dat voor mij ook in het verschiet ligt maar we zullen zien ;)
    Je mannetje moet zo weer terug of niet? Wanneer heeft hij weer verlof?

Zo ik zal eens even 8 (!) tassen boodschappen leegruimen ik ben 200 euro lichter maar volgens mij komen we zo de maand wel door ;)

xxx Roelie

16. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    dank je wel lady's ben zo benieuwd wat jullie krijgen :)
    vooral tari en roelie wil ik heel graag weten.

mijn mannetje is net terug gegaan,hij kom over 2 weekjes weer.

heb net ook mijn boodschappen gedaan,bah wat een gedoe zeg,dat slepen met die tassen.

17. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Ruby, ik moet nog precies 3 weken wachten, pff dat is wel weer een test voor mijn geduld. Ik wil daarna een pretecho laten doen, ter controle :)
    Maar ik ben ook zooooooo benieuwd.
    De kleine begint nu wel wat krachtiger te schoppen. Voelde het vanmorgen tegen mijn hand 1 schopje geven. Daarna weer het gekriebel van het bewegen, de kleine was er denk ik zelf ook van geschrokken. :)

Roelie wanneer mag jij voor je 20wkn echo?
    Roelie je bent nu wel weer klaar met de grote boodschappen, ik doe ook altijd 1 x per maand wat grotere boodschappen en daarna de kleine weekelijkse dingen. Bevalt me prima.

Bij de Vk was alles weer goed, het hartslagje ging als een sneltrein en vorige keer moest ze zoeken, nu had ze het in 1 keer luid en duidelijk. De jongens stonden met verbazing te luisteren. Mijn man heeft het nu ook eindelijk gehoord, hij had er vrij voor genomen vandaag.
    Was wel 2 kilo gegroeid, maar dat vond ik nog netjes. In totaal nu 3 kilo aangekomen, mag nog niet klagen, maar het zegt nog niets.
    Wel moet ik weer naar fysio voor mijn bekken- cq rugklachten. Moest bij Zefanja ook 2 x per week.

18. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Ruby GEFELICITEERD! :D :D :D

19. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Hey meiden
    Tari ik moet morgen weer naar de vk en dan word volgens mij ook de afspraak voor de 20 wkn echo gemaakt, ik ben vandaag precies 16 weken dus ik moet sowieso nog 4 weken geduld hebben....pfffff moeilijk hoor ik wil weten wat het is!

Vanmiddag het zoveelste telefoontje naar Oxxio gepleegd....pfff het stoom komt me mijn oren uit :evil:
    Zal het eens samenvatten ;)
    - ruim 2,5 jaar geleden mijn contract met energiebedrijf.com (nu dus oxxio) beeindigd en na veel heen en weer gebel en geschrijf eindelijk terug bij essent (en daar ook al weer weg net zo'n waardeloos bedrijf)
    - nog een tijdje spooknota's ontvangen, uiteindelijk de zaak voor de geschillencommissie gebracht en nog voor ik naar Den-Haag moest deed energiebedrijf.com al een schikkingsvoorstel, ik werd op alle punten in het gelijk gesteld, kreeg 50 euro schadevergoeding en alle financiele verplichtingen waren voldaan
    - 3 maanden terug schrijft oxxio zomaar opeens ruim 550 euro van mijn rekening!
    - heel veel heen en weer gebel blijkt het om de afrekening van 2,5 jaar terug te gaan!?
    - rekening klopt van geen kant, stuur aangetekend de rode kaart op om de machtiging (die ik al nooit gegeven had!) in te trekken
    - oxxio schrijft opnieuw bijna 200 euro van mijn rekening grrrrrr
    - na dreigen met aangifte wegens poging tot diefstal word ik opeens doorverbonden (jaja dat kan hoor bij de klantenservice!) en de zaak zal opgelost worden
    - ik ontvang zowaar een kloppende eindafrekening, controleer deze en maak het bedrag over minus 25 euro administratiekosten, ik heb tenslotte heel wat afgebeld en aangetekend verstuurd
    - maar omdat ik 2 dagen te laat was met betalen heeft oxxio de zaak inmiddels doorgegeven aan een incassoburo
    - en word ik vanmiddag gebeld dat ik nog even ruim 65 euro aan incassokosten mag betalen
    - oftwel oxxio doet er 2 jaar over om een kloppende energierekening te sturen en omdat ik 2 dagen te laat ben met betalen (moest alles opzoeken van 2 jaar terug!) moet ik bijbetalen
    - dusssssss......ik heb gezegd dat als ze de incassoprocedure niet stopzetten ik alsnog aangifte ga doen van poging tot diefstal en we wachten maar weer af op de volgende brief van oxxio of het incassoburo

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

hehe dat lucht op.....
    Er werkt hier toevllig niet iemand bij oxxio die me wil helpen? ;)
    Ik word er echt helemaal gek van....niet goed voor mijn bloeddruk dit!

xxx Roelie

20. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Roelie dat klinkt echt, maar ook echt vreselijk frustrerend.
    Niet echt bevoordelijk voor een goede gemoedstoestand.
    Wij zitten bij het nuon en dat bevalt me prima, ik word vaak doodgebeld of ik toch niet wil overstappen want blablablabla.............
    Nee dus. Om dit soort redenen.

Ik zou dit incassokosten dus ook niet betalen, kan je niet bellen met het incassoburo, heb ik dus ook een keer gedaan en deze deden hier onder die omstandigheden niet moeilijk over.

Ik hoop het voor je meid, succes.

Deel Deze Pagina