@ didi, en de VK heeft t er niet eens over gehad trouwens.. Ik ga dus maar gewoon alleen en kijk dan of ie met de echo wel mee kan! @ Julie. gefeliciteerd! Ongi gevoel heb ik ook, en schijnt volkomen normaal te zijn. Misschiens stelt dat beetje gerust. gewoon lekker genieten en kijken wat de VK straks zegt hoe t verder gaat. Echo zal de eerste keer wel niet hoor, dan is eerst de intake, gesprek etc en daarna wordt vaak echo gepland. Hoop daar dus niet teveel op Liefs Chris
anders moet je daar even over bellen, tegen mij hebben ze gezegd dat ik er gelijk 1 kreeg, dus daar heb je wel kans van. Anders kan hij zich altijd nog ziek melden op zijn werk toch
Didi, ik weet zeker dat ik de eerste keer geen echo krijg. Die wordt dan wel gepland maar niet gedaan. Dus is puur de intake, vragenformulier invullen, bloed laten prikken etc. En uiteraard de echo-afspraak maken. Dan moet ie daar maar voor regelen dat ie meekan, is met beetje geluk ook al vrij snel daarna
@ Amaranta. Je kunt een VK kiezen bij jou in de buurt, is de HA niet voor nodig. Wel is t slim om die een keer te melden dat je zwanger bent, maar je kunt eerst de VK afwachten. ik zou gewoon bellen voor een afspraak
@ julie, wat betekent dat laatste in je ondersript? heeft dat iets met die chinese geboortekalender te maken? volgens die kalender zou ik namelijk ook een jongen krijgen... jullie denk ik ook als jullie 27 zijn.
Dank je wel. Vind t wel reuze spannend allemaal. Maar ik kruip er nu in, want ben wel supermoe de laatste dagen. Maar ook dat schijnt erbij te horen. Braaf hele dag gewerkt, dus ik vind t mooi geweest voor vandaag. Liefs Chris
hier ben ik ook weer ff.... moe zijn geldt voor mij ook en zal er zo ook maar lekker in gaan kruipe... vanmiddag de vk gebeld en kan 2 april terecht voor een intake gesprek! dan kunnen we ook ff overleggen over eventueel een vlokkentest of nekplooimeting! slaap lekker alvast alle zwanger november mama's! liefs relin
dat is iemand die online gependeld heeft voor mij... zij dacht dat ik in april pas zwanger zou zijn van een jongen maar ben nu dus al (gelukkig) zwanger! inderdaad onze chinese voorspelling zegt: jongen voor als je 27 bent (ben nu ook 27, word 28 in augustus)...
hey meiden Ben eindelijk een beetje bijgekomen na een dagje thermen. moet er een beetje aan wennen dat dit mn vaste clubje gaat worden, ben namelijkj zo gewend om naar de nod te gaan Ik voel me eigelijk helemaal nog niet zwanger, heb nog steeds de ongi krampjes. geloof dat het allemaal nog even moet doordringen en bij mijn hubbie geloof ik ook
@amaranta en julie123; Meiden gefeliciteerd hoor! Geniet ervan! Het wordt steeds gezelliger hier.... Maar er kan nog veel meer bij ! Morgenavond hebben we een etentje met mijn ouders, broertje, zusje en zwager. Mijn broertje vertrekt namelijk donderdag voor waarschijnlijk 4 maanden naar Afghanistan... Vind het zo moeilijk om mijn mond tegen hem te houden, maar wil het echt nog niet vertellen. Ben bang dat hij het dan nog moeilijker vind om weg te gaan...Heb besloten dat ik hem na de eerste echo een foto daarvan stuur met de boodschap dat ie de groetjes krijgt van zijn nichtje/neefje.... Nou ik ga nog ff rondneuzen op het forum en dan ga ik mijn bedje in.. Alvast welterusten allemaal !