November 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by -, Feb 24, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. missym

missym VIP lid

May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    Ik heb ook nuon en ben er zeeer tevreden over! Nooit ergens last van en volgens mij nog goedkoper dan essent en eneco! :)

2. Roelie

Roelie Fanatiek lid

Mar 20, 2007
    2,951
    0
    0
    Tari het incassoburo belde mij dus vandaag dat ik die kosten moest betalen omdat ik zelf 2 dagen te laat was met betalen....en oxxio zei natuuuuuuuurlijk hetzelfde grrrrrrr!
    Nou ik betaal mooi niet ik waag er wel weer een brief aan en desnoods de geschillencommissie...'t gaat me niet eens meer om die 65 euro maar gewoon om alles er om heen...
    Ik zit nu trouwens bij Frivius dat is een klein fries onderdeel van Eneco en bevalt me tot nu toe prima, ik ben er geen nummer maar een mens een hele verademing.....

Ik zal eens even mijn jongste op bed brengen die zit zalig te genieten van babytv (hij wou zich vast voorbereiden voor als de kleine er is hahahahaha). Ik vertelde hem net dat ik morgen naar de mevrouw moet voor de baby (de vk dus) en het antwoord: weet je dan eindelijk of het een jongen of een meisje is? Hahahaha ik ben niet de enige die nieuwsgierig is!

xxx Roelie

3. tari

tari Fanatiek lid

Dec 23, 2006
    4,655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    roelie dat is dus zeker balen, vind het ook erg kinderachtig van ze, zij zijn 2 jaar te laat en jij moet meteen maar een flink bedrag kunnen ophoesten. Inderdaad GRRRRRRRRRRRR....

Haha leuk dat je kinderen ook zo nieuwsgierig zijn, die van mij hebben het allebei over een zusje, ben benieuwd. Angelus heeft nu ook een baby in zijn buik, leuk he die kinderlogica.

4. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

Mar 10, 2007
    3,609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    die vrouw bij het echo buro zei dat als kinderen onder de 4 het geslacht van de baby zeggen dat het bijna altijd klopt.dus tari dat word een meid :)

5. Roelie

Roelie Fanatiek lid

Mar 20, 2007
    2,951
    0
    0
    Nou da's dan duidelijk dan krijgt Niels een broertje :D
    Hebben jullie trouwens gezien dat er al februari mama's zijn! Jeeeeee zeg.....gaat echt wel snel!

xxx Roelie

6. tari

tari Fanatiek lid

Dec 23, 2006
    4,655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Nou ik ben benieuwd Ruby, zou natuurlijk wel leuk zijn.
    Kinderen schijnen wel een hoge gevoeligheid te hebben. dus ja wie weet.
    Dan klopt mijn gevoel ook ;)

Werd net gebeld en mijn babykamer is al verkocht, dat ging snellerdan verwacht zeg. Heb ik mooi de laminaat vloer voor de babykamer weer terug verdiend.

7. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

Mar 10, 2007
    3,609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    dus de stand is:

ruby: 3 x jongen
    tari: 2X jongen 1 x meisje
    roelie:3x jongen

:) :) :) :) :)

kijken of het klopt over een paar weekjes.

lenthe heeft toch ook al een meisje? maar die kan waarschijnlijk nog niet zeggen of ze een broertje of zusje krijgt.misschien een blauw en een roze truitje laten zien en kijken welke ze kiest ;)

wie heeft er nog meer kids en wat zeggen die?

8. tari

tari Fanatiek lid

Dec 23, 2006
    4,655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    lenthe laat even weten welk truitje ze kiest....
    :) :) :)

Volgens mij had Jenthe ook een kindje, onder de 4 jaar?

Ruby, trouwens een mooie duidelijke echo foto.
    Vind je het niet weer vreemd zo zonder je mannetje.
    Nog 2 weekies dan zie je hem gelukkig weer.

9. missym

missym VIP lid

May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    Oh Oh de dochter van een vriendin van mij (2,5) zei dat ik een jongetje zou krijgen. Haar moeder, mijn vriendin, is ook zwanger en daar zei ze over dat het een meisje zou worden..

Ik had me zinnen toch op een meid gezet naja wachten tot 9 juni.. :)

10. tari

tari Fanatiek lid

Dec 23, 2006
    4,655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    En wat doe je nou als het toch een jongen is?

11. missym

missym VIP lid

May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    Schrikken en heeeel blij zijn als het gezond is!

12. Roelie

Roelie Fanatiek lid

Mar 20, 2007
    2,951
    0
    0
    Hahahaha nou ik ben echt heel erg benieuwd of de voorspellingen van onze aanstaande grote broers en zussen kloppen :)
    Dat sensitieve is trouwens wel waar, mijn jongste is hoogsensitief.....echt heel gevoelig voor dingen zowel lichamelijk als geestelijk.

Ik ga me klaarmaken voor de vk heb om 10.15 een afspraak ben heel benieuwd!

xxx Roelie

13. missym

missym VIP lid

May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    Ach we zullen het gauw genoeg weten!

Ik nog 1,5 week vind t wel ontzettend spannend!

14. Roelie

Roelie Fanatiek lid

Mar 20, 2007
    2,951
    0
    0
    Ben ik weer :)
    Supersnelle controle bij de vk, bloeddruk was 74/120 en het hartje klopte perfect ze kon het meteen vinden dus ik stond ook zo weer buiten mét......de afspraak voor de 20 wkn echo! Whaaaaa spannend 29 juni weet ik of ik een zoon of dochter krijg!

Verder heb ik een folder van een lactatiedeskundige mee, omdat ik al vroeg in de zwangerschap colostrum lek en de bv 2 keer mislukt is leek het de vk verstandig om al tijdens de zwangerschap kontakt op te nemen met de lactatiedeskundige....ik ga morgen bellen!

Verder geen nieuws hier, ga mijn huis maar eens wat schoonmaken en vanavond komt mijn man thuis met mijn oudste, en dan gaat hij morgen weer weg met mijn jongste....we wisselen ze even om :)

Oooooh ja ik heb negatief getest op toxoplasmose dus voorlopig geen filet voor mij maar volgens de vk kon sushi geen kwaad, toxo zit 'm meer in vlees dan in vis...joepie dat word genieten zaterdagavond!

xxx Roelie

15. missym

missym VIP lid

May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    Ik heb ook al een afspraak voor de 20 weken echo, maar laat eerst een pretecho maken om het geslacht te bepalen.

Beter dat je gewoon sushi kan eten, ik lus het niet :(

16. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    wij weten de 26ste of we een prinsesje of een riddertje krijgen...
    ik hoop ook een een prinsesje en een riddertje....laat ik gewoon zitten hahahahaha

17. Lenthe

Lenthe Bekend lid

Mar 2, 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Sofia reageert nog niet bijzonder snugger op roze of blauw: het moet allebei onmiddellijk verzwolgen worden, dus niet veel meer duidelijkheid te verwachten daar... Maar morgen pretecho! Ben zo benieuwd, of er iets te zien zal zijn (bij Sofia destijds zat ze met gekruiste beentjes...), echt zin in. Ik hou jullie op de hoogte!

Owwwww, ook zin in sushi....

18. Murmel

Murmel VIP lid

Jan 7, 2007
    6,628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Heee dames!

Ben weer terug van weggeweest, na twee weekjes (meestal) zonnig Andalusie. Dat was wel errug lekker. Alleen wel jammer dat ik eg snel wagenziek bleek te worden, vooral omdat we toch nog wel zo´n 2.000 km hebben gereden. Ook het vliegen viel vooral op de terugweg he-le-maal verkeerd. Kotsmisselijk en tot twee keer toe moeten overgeven (na eerst over mn buurvrouw heen te hebben moeten klimmen). Gelukkig mocht ik op gegeven moment bij de stewardessen gaan zitten in het keukentje, zodat ik niet tussen de mensen hoefde te zitten.

Maar al met al was de vakantie erg relaxed, heel erg veel gelezen. Voor diegenen die hem nog niet hebben gelezen: De Vliegeraar (top-10-boek) is echt een schitterend boek!

Gisternacht thuisgekomen en vanmorgen afspraak bij de VK. Bolling van buikje was precies goed, de uitslagen van alle bloedonderzoeken waren ook prima en toen nog naar het hartje geluisterd. Lastig te horen door al het gewsjoef van de placenta heen, maar daar hoorden we dan toch de sneltrein op een gegeven moment denderen!
    Nu maar hopen dat alle paella en McDo hem/haar geen kwaad hebben gedaan, hihi.

Eind junu ga ik weer langs voor controle en dan een weekje later in het ZH langs vor de 20 (dan 21) weken echo. Dit ivm een hartprobleem dat mn vriend als kind heeft gehad. Het is niet erfelijk, maar ze willen het natuurlijk voor de zekerheid extra goed checken allemaal.

Heb alles een beetje bijgelezen, maar kan helaas niet op alles reageren. Maar zag wel dat er nog een paar dames lekker weg zijn geweest, heel goed. En hoop voor de andere dames dat er nog wat relaxte vakanties aankomen.
    En dat sommigen al goed bezig zijn met de kinderkamers, leuk hoor.
    Wij moeten eerst nog verbouwen: eerst een kinderkamer creeeren voordat we er eentje kunnen inrichten.
    Maar we zien hem wel al een beetje voor ons: donker houten meubels, met oranje accenten. We hebben in Spanje al wat leuke accessoires gekocht om een beetje in de stemming te komen :).

19. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    Meiden, wat dachten jullie ervan als we binnenkort een plusminus 20 weken meet houden?

20. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

lijkt me leuk! Ergens in het midden van het land?

Share This Page