November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Vind ik ook een goed idee. Weet alleen niet of ik kan want ik ga eind juni op vakantie.

Ik had nog een ideetje, als iedereen die weet of het een jongen of meisje wordt het aan mij doorgeeft zet ik het op het lijstje erbij. En degene die het niet willen weten blijft het gewoon een verrassing.

2. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Had even een vraagje. Volgende week heb ik weer een echo voor controle bij mijn gynaecoloog. Ik ben dan 17 weken en 1 dag. Zou hij kunnen zien wat het wordt? Ben zo benieuwd.

3. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ik ga met 16 weken + 4 dagen en dan kunnen ze zeggen wat het word dus denk het wel hoor :)

Lijkt me leuk een meeting. Ben in aug. op vakantie alleen!

4. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Hai meiden
    Ben ik weer even!
    Ben aan het oefenen vandaag haha heb het buurjongetje van 11 maanden sinds vanmiddag en hij blijft een nachtje slapen dus ik kan vast oefenen met hoe druk het word straks :)

Meeting lijkt me leuk!
    Stasia volgens mij moet het haast te zien wezen hoor als de beeb er goed voor ligt!
    He enne bij de januari mamas hebben ze een mooie lijst ook met agenda erbij enzo kunnen wij hier ook zoiets maken? Lijkt me wel leuk kunnen we 'm ook zelf steeds updaten! Volgens mij hebben ze bij de mei mama's ook zoiets (jaja lees overal stiekem mee ;))
    Murmel welkom terug fijn dat je er weer bent!

Ik ga afruimen en nog wat dingen doen en dan de baby (hahahaha) naar bedje brengen!

xxx Roelie

5. Morrighan

Morrighan Bekend lid

21 nov 2006
    611
    0
    0
    Utrecht
    Nou wij hebben waarschijnlijk en babykamer, nog even kijken of ie wel in orde is :D

Beetje vroeg maar als je wat leuks ziet....

Ik denk niet dat ik naar de meeting kom, ik kom echt om in de verhuizing enzo, andere keer misschien.

Vanmiddag bij de vk geweest, stonden we bij de verkeerde vestiging :oops:
    (zwangerschapsdementie begint nu al! :confused: )

Ze hebben 1x in de week spreekuur bij ons in de wijk vlakbij ons huis, en we zouden naarnaartoe komen, beetje een misverstand maar ja.

Zij waren al onze gegevens kwijt, iets met de computer, dus we konden alle vragen weer beantwoorden pfff.
    En ze was helemaal in de war over de uitrekendatum, ik ben geloof ik nu op drie verschillende data's uitgerekend 8)
    Ze ging nog even overleggen, t zal mij benieuwen...

Verder snak ik naar een echo, ben verslaafd hihi.
    Tot 2 weken geleden zowat elke week een echo gehad en nu dat alles goed is hoeft het niet meer.
    Is wel afkicken hoor :D Het wordt aftellen tot de 20 wk echo dus.
    Nog 5 weken *kreun*

Maar goed, mag niet klagen :)

Nou dat was het wel weer denk ik, ga nu lekker liggen, want ik ben echt doodop

6. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Ben wel beetje zenuwachtig voor mijn echo vanavond...

7. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    @ Lenthe, ik heb dat ook altijd! Ben je toch weer onzeker of alles wel goed is...voor mij is elke x dat ik naar de vk moet of voor een echo even angstig. Klopt het hartje nog wel...dat soort dingen! :(

heel veel succes in ieder geval! :D

8. Rachel85

Rachel85 Niet meer actief

Moguh dames,

Lenthe veel plezier bij je echo vanavond en dat zenuwachtige gevoel ken ik.

9. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Goedemorgen allemaal! Wat is het rustig op het forum, zeg! Even weer wat leven in de brouwerij brengen, haha..

Pfff weer mn eerste werkdag na de vakantie, dat valt niet mee, ben doodmoe!
    En dan lekker even meer dan 400 mails verwerken (wist niet dat ik er zo veel kreeg in twee weken, haha!). Niet allemaal even belangrijk, maarja, je moet ze toch eerst lezen natuurlijk.

Dit is trouwens voor het eerst dat ik het LEUK vind dat collega's tegen me zeggen dat ze me dik vinden geworden na de vakantie, hihi.
    Maarja, dat komt gelukkig dan ook niet alleen maar door de vele olijfolie en paella's.

Overigens, wat fijn Missym, dat je manager zo leuk reageerde op je nieuw'tje'. dat kon ook niet anders natuurlijk, want het IS ook leuk!
    Maar het zal toch wel een opluchting voor je zijn geweest.

Lenthe: logisch dat je het spannend vindt iedere keer, dat is het ook, maar zodra je dat kleintje ziet spartelen, ben je weer helemaal opgelucht EN verkocht! Veel plezier!

10. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Hallo meiden
    Sorry sorry sorry, dat ik de laatste tijd hier niet actief ben geweest, het kwam er gewoon niet van.
    Heb wel af en toe mee gelezen en geloof niet dat er geen enge dingen zijn gebeurd he hierzo, sorry als ik erover heen heb gelezen.
    Sommige meiden weten al wat het word, leuk meiden.
    Hier willen wij het niet weten. lekker spannend houden. mijn omgeving vind dat het helemaal niet leuk, des te leuker vinden wij het.

Zal even een kleine update van me zelf geven
    afgelopen zaterdag heb ik de kleine voor het eerst gevoeld, het is gek maar je herkend het toch wel meteen, nu ik dit schrijf voel ik die kleine weer :D .

Loop ook al enige tijd bij de fysio aangezien mn rug echt in de kreukels ligt en er geen verbetering komt, nu snap hoe belangrijk medicatie is, door dat mijn rug verkeerd staat trekt dat ook behoorlijk door naar mn nek, met gevolg alles zit muur en muur vast. Maar goed maar even uitzingen.

Heb gister avond ook de babykamer besteld, we waren al een aantal dagen bezig met zoeken, we hadden deze wel op het oog, maar we hebben hem 300 euro goedkoper kunnen vinden, ben zo trots op me zelf, want van die 300 euro kunnen we een hoop doen, aangezien we druk bezig zijn met de verbouwing.

Merk echt dat bij de vermoeidheid erg snel te slaat, en ik vind het nogal moeilijk om daar aan toe te geven. Hebben jullie daar ook last van?

Wilde nog meer vertellen maar weet het niet meer eigelijk, zwangerschaps dementie zal ik maar denken

Owja morgen ga ik naar de toppers, ben erg benieuwd en ook hoe ik me zaterdag zal voelen aangezien ik dan ook moet werken en zondag ook.

Nou meiden ik zal weer meer me best doen om meer te reageren.

Veel liefs Ikke

11. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ohwja (dementie he) de plaatjes van onze baby kamer staan in me album :)

12. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    @murmel, nou inderdaad een opluchting. Achteraf een hoop stress om niks hihi :)

13. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Om trouwens even te reageren op de agenda, zal ik gewoon mijn data neer zetten en dat jullie dan kunnen kopieren en die van julie neer zetten?

04 juni MissyM bloedlab, bloedonderzoek
    06 juni MissyM verloskundige controle
    09 juni MissyM pretecho
    27 juni MissyM verloskundige
    06 juli MissyM 20 weken echo

14. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Hoi allemaal,

Leuke babykamer ikke. Haha wel grappig jullie zijn allemaal bezig met een babykamer kopen en ik heb de mijn gisteravond net verkocht via MP.
    De gene die het kwam ophalen, snaptte het ook niet helemaal, he maar je bent zelf zwanger :) Ja maar ik had de luxe van 2 babykamers te hebben, en zelfs de baby krijgt een ander kamertje (deze hoef ik niet te kopen hoor)
    Mijn oude ledikantje, een oude buffetkast en de commode van Angelus. Oh ja hij/zij komt eerst nog in de oude wieg van mijn man te liggen. Moet het wel even schilderen, maar dat vind ik juist leuk.

Murmel mooie vakantie gehad?

Lenthe veel plezier vanavond en geniet er gewoon lekker van.

15. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    oooh lenthe dan weet je vannavond ook wat het word :)

ik heb gister met mijn vriendin het bedje opgemaakt om te kijken hoe het wordt.wil de foto's plaatsen maar krijg ze niet verkleind.
    dus als iemand het voor me kan doen...geef me ff je mail dan kan iedereen ff kijken.
    heb zo'n lief lakentje gekocht.

16. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    hoi Ruby, links in het menu staat onder het fotoalbum, foto verkleinen.
    Je gaat via bladeren naar de map waar jouw foto staat en klik je op verkleinen, vervolgens op opslaan en dan zet je hem in een map, waar je het later uit ophaalt om het te plaatsen in je album.

Lukt het niet dan mail je me even dan doe ik het voor je.
    (melanieenadriaan@quicknet.nl)

Hoor het wel ffies.

17. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Tari: ja, het was een erg mooie vakantie, een goede mix van mooie steden en veel relaxen en siestas en lekker eten (en alcoholloze mojito's).

Haha, kan me de verbazing wel voorstellen bij degene die jouw babykamer kwam overnemen, terwijl je zelf met een dikke buik loopt!

18. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    :) tari, ja ik me kan me de verbazing van die mensen voorstellen :)

19. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    :) ik ook hoor, had het van te voren al tegen mijn man gezegd, de voorspelling kwam nog uit ook :)

20. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ben benieuwd naar lenthe's echo..............

:idea: tari dat verkleinen heb ik ook geprobeerd werkt niet met foto's van mijn fototoestel :(

Deel Deze Pagina